Saa muuten imo paremman tuntuman latseihin tangolla kun käsipainoilla. On aivan ihan juntturassa latsit seuraavana päivänä.
Mulla toisinpäin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa muuten imo paremman tuntuman latseihin tangolla kun käsipainoilla. On aivan ihan juntturassa latsit seuraavana päivänä.
mulla ainaki menee helposti huijaamiseksi jos teen tuossa kulmassa.
Niin ja tuo "ysikympin kulmassa" nyt vaan sattuu olemaan maailmalla ehdottomasti suosituin tyyli, "pakkis" tyyli taas on monen mielestä ehdottoman väärin...siispä teen ysikympin kulmassa.
Niin ja tuo "ysikympin kulmassa" nyt vaan sattuu olemaan maailmalla ehdottomasti suosituin tyyli, "pakkis" tyyli taas on monen mielestä ehdottoman väärin...
Nyt siis puhutaan kahesta eri liikkeestä, "ysikympin kulmassa" tehtävä taitaapi olla vaakasoutu? ;)
Mä teen mieluummin koko soudun vipuvarsilaitteella, koska saan tehtyä suht isoilla painoilla ko.liikettä.
Teen selkätreenin päätteeksi aina polvista vedon, joten se on myös yksi syy miksi en tee kulmasoutua tangolla(väsyy selkä liikaa). Käsipainoilla tekisin joskus, mutta kun omalla salilla on painavimmat kässärit siihen liian kevyitä.
"Vedä lavat ylhäällä taakse" Mitä tuo meinaa? Yritin salilla tänään tuota liikettä mutta en oikeen saanut tuntumaa..
Oon vähän saman ongelman luona, tangossa 40 ja 50 kg ja ei oikeen selkään ota... Käsipainoilla taas kun vääntää niin ei tarvii olla kuin reilut kympit molemmissa käsissä niin saa tuntumaan paljon paremmin selässä. Tekniikassa vikaa varmaankin, pitää pyytää jotain isoa ukkoa avuks kattomaan että mikä mättää :DPaljon alottelijalla pitäs tässä olla painoja noin niinku about? Oon tehny ny ekat kerrat 40kilolla ei kyllä tunnu miltään, ainakaan selässä :D taidan tehdä tän päin pers***ä