Kulmasoutu, selän tinkimätön massaliike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitäs eroa liikkeeseen tulee kun vaihtaa vastaotteeseen? Ottaa enemmän haukkareihin vain?

Olen aina tehnyt kulmasoudun myötäotteella, nyt kokeilin ekaa kertaa vastaotteellaa.. Selkään otti kerrankin oikein kunnolla. Eli onko tolla nyt suurta merkitystä kummalla otteella tekee? Vastaote kun tuntuu todella paljon paremmalta.

Mitäs eroa liikkeeseen tulee kun vaihtaa vastaotteeseen? Ottaa enemmän haukkareihin vain?

Olen aina tehnyt kulmasoudun myötäotteella, nyt kokeilin ekaa kertaa vastaotteellaa.. Selkään otti kerrankin oikein kunnolla. Eli onko tolla nyt suurta merkitystä kummalla otteella tekee? Vastaote kun tuntuu todella paljon paremmalta.

Itsellä ainakin ottaa alalatseihin enemmän kun tekee vasta otteella.

myötäotteella saan ainakin ite enemmän tuntoa oikeisiin paikkoihin. Kiitos mahtavasta threadista ja ennen kaikkea KUVISTA! niistä näkee jo paljon :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kun kulmasoutua tehdään käsipainolla niin kuuluuko vetovuorossa olevan käden puoleinen jalka olla edempänä vai taaempana toista jalkaa ? vanhoissa ohjeissa neuvotaan että edempänä ja uusissa että taaempana ?

Kahtena viime kertana ku oon tehny kulmasoutuu, niin on alkanu tuntuun voimakasta kipuu oikeen kämmenen tossa alkuosassa. Tänään nyt sit oli jo pakko lopettaa sarjan tekeminen, ku kipu kasvo liian suureks. Sarjapainot ei oo näillä kahella viimesellä kerralla juurikaan noussu edellisiin kertoihin verrattuna. Ainut asia mikä on ollu toisin on, että teen leuat ennen kulmasoutuu, onko mahollista että se vois johtua tosta? Ja mites noi vetoremmit, auttaako ne just tohon? Vai teenkö liikkeen vaan jotenkin päin vittuu?

Minkälainen kahva kiinnitetään tavalliseen levytankoon kun tehdään T-kulmasoutua ? ilmeisesti joku taljakahva ?
Kolmiokahva
product_thumb.php

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom