Hard Justice
Dirdy birdy
Muuttaako T-tanko kulmasoudun vaikutusta kovin suuresti? Pitääkö siinä olla noin kovasti kumartuneena?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuttaako T-tanko kulmasoudun vaikutusta kovin suuresti? Pitääkö siinä olla noin kovasti kumartuneena?
Kumpaa kannattaisi käyttää, eli kumpi on tehokkaampi. Kulmasoutu käsipainoilla 90 asteen kulmassa tasapenkillä vai tuo perinteinen kulmasoutu levytangolla?
Ota huomioon, että jos kulmasutu tehdään lattiasta alkaen niin sillonhan joudut tekemään ensin maastavedon ja jos kulmasoutu lähentelee 100 kiloa, mutta mavea teet 60 kg:lla niin tekniikka siinä kulmasoudussa todennäköisesti kusee.Voiko olla niin, että tämä liike on se mistä saa ekana 100kg? Kyykyssä menee 60kg 10-10-10-10. Penkissä 57,5kg 10-10-10-10
Mutta tässä menee helposti enemmänkin, koitin ekaa kertaa niin meni 60kg 10-10-10 ja 70kg 10 kertaa vielä.
Ja mavea en vielä ainakaan uskalla isoilla romuilla tehdä, joten noin 60kg on mavessa, että saa tekniikan ensiksi kuntoon.
Joo, taisin tehdä hieman väärin liikettä :( Elikkä oli perse takana yläkeho etukenossa ja vedin tankoa reisin yltä vyötärölle. Ei tainnut tanko kertaakaan mennä polvien alapuolelle. Ihmettelinkin kun tuntu kevyeltä.
Elikäs voisiko joku pistää HYVÄN videon tekniikasta? Oma tietämykseni ei riitä kerta noita youtube videoita arvostelemaan. Käyn sellaisiin aikoihin salilla, että nuita isompia kavereita ei näy. Joten ei voi niiltäkään mennä kysäsemään.
ite en noin lähellä vaakatasoa tee koskaan. enemmänkin semmoisessa "yates" asennossa. tuommoinen asento rasittaa ainakin miula ihan liikaa jo alaselkää eikä käy niinkään paljoa yläselkään.Toi tekee aika nätisti jos nk. "nykyaikaista kehonrakentajan kulmasoutua" haluaa tehdä:
http://youtube.com/watch?v=DBdk79ups6I
Liike tuntuu viiltona latsin ulkoreunassa, tämän voitte kaikki koittaa vaikka heti ilman painoja tekemällä kuvan mukaista liikettä ja jännittämällä voimakkaasti latseja yläasennossa.
Tehdään, silloin veto tulee hieman viistosta selkään nähden ja kontrolli on huomattavasti parempi. Tankoahan ei vedetä suoraan ylös, vaan takaviistoon.
Ei noista voi kukaan sanoa, että toinen olisi parempi. Kummallakin on paikkansa ja molempia kannattaa kokeilla ja joskus myös vaihdella.Kumpi parempi ote myötä vai vasta?
Ite oon kyllä tehny vastaotteella mutta tänäänpä tein myötäotteella. Oon kuullu sanottavan et vastaotteella ottais paremmin.
Kumpi parempi ote myötä vai vasta?
Ite oon kyllä tehny vastaotteella mutta tänäänpä tein myötäotteella. Oon kuullu sanottavan et vastaotteella ottais paremmin.