Sanoppa muuta..alkaa pikkuhiljaa katoamaan elämän halu kun ei saa koskaan tuota kulmasoutua tuntumaan muussa kuin takaolissa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoppa muuta..alkaa pikkuhiljaa katoamaan elämän halu kun ei saa koskaan tuota kulmasoutua tuntumaan muussa kuin takaolissa..
Weak...Älä tule lähellekään Turkua jos vaalit terveyttäsi. :D, mutta pakko taas kommentoida. Mua niin naurattaa nää Weilandin pätemiset :lol2:
Olet varmaan koittanut myös sitten niin, että vähennät painot tyyliin puoleen ja eristät noston latseille. Jos sulla on jo siivet, ni saat kyllä niitä senverran kontrolloitua, että tuntuma tulee pikkuhiljaa. Mulla ainakin suurin virhe on rykiä liian "isoilla" käsipainoilla, jolloin sitä ottaa apuja ties mistä.Alkaa potuttaan ankarasti, kulmasoutu menee pelkästään takaolille. latseissa ei tunnu mitään. olen koittanu vaikka mitä tehä mutta ei koskaan ole onnistunu. alataljalla ja kulmasoudulla en ole ikinä saanu treenattua selkää... pelkkää ylätaljaa ja leuanvetoa veivannu, vain sillä saan hyvin tuntumaa. tosin ylätalja ottaa vain latsien yläosaan.
;)Mitä vaikeeta kulmasoudussa on? Noudattaa vain ohjeita, niin kyllä sillä suunnilleen saa jonkin näköisen toimivan tekniikan. Itse tosin huomasin vastikään lyhyempien sarjojen toimivan paremmin, kun ei kyynärvarren voimat hiivu niin äkkiä ja siten tekniikka hajoa.
Mutta ei sen enempää, kohta on taas Weak mussuttamassa pätemisestä. Dena Eki. :D
Kyllä se vaan tuntuu olevan yksi niistä liikkeistä jossa näkee mitä kummallisimpia suorituksia. Tekniikka useimmilla hajoilee sitä mukaa mitä enemmän painoa lastataan. Toki kulmasoutuakin voi välillä tehdä ronskimminkin.Mitä vaikeeta kulmasoudussa on?
Jaahas jaahasToi kulmasoutu on kyl hyvä liike mut aika monet tekee sen takareisillä.
Millälailla samanlaisia? Liikkeiden tekotapahan on ihan erilainen. Ylätaljaa voi myös tehdä monenlaisilla tangoilla, jolloin se ottaa eri paikkoihin. Ei niissä mun mielestä ole mitään samaa, kun ylätalja vedetään ylhäältä ja kulmasoutu alhaalta.Ajattelin kysäistä vain pikaisesti, että eikö kulmasoutu ja ylätalja ole samanlainen liike? Vai antaako ylätalja selkään leveyttä ja sitten kulmasoutu paksuutta? Minusta ne liikkeet tuntuvat ihan samanlaisilta. Teen varmaankin jotain väärin(?)
Millälailla samanlaisia? Liikkeiden tekotapahan on ihan erilainen. Ylätaljaa voi myös tehdä monenlaisilla tangoilla, jolloin se ottaa eri paikkoihin. Ei niissä mun mielestä ole mitään samaa, kun ylätalja vedetään ylhäältä ja kulmasoutu alhaalta.
Ne on yhtä paljon sama asia kuin pystypunnerrus ja penkkipunnerrus.Jep sori ilmaisin asiani huonosti. Tarkoitin, että eikös molemmissa ole se periaate kuitenkin, että kyynärpäillä vedetään taljassa alaspäin kun taas kulmasoudussa ylöspäin, mutta ne ottaa samaan paikkaan? Mä oon tosi huono näissä asioissa, mutta äkkiseltään tällaisen noobin näkökulmasta ne voisi ottaa ihan samalla tavalla samaan paikkaan...
Ne on yhtä paljon sama asia kuin pystypunnerrus ja penkkipunnerrus.