Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Totta tosiaan nyt kun mietin, niin mulla on vähän sellainen tuntemus perseessä, että bulkkikaudella mulla ei ollut krean tai beetan kanssa mitään ongelmia säännöllisellä käytöllä ennen treeniä (10+5g). Bulkilla join kuitenkin aina sokerilimua ennen treeniä ja välillä jopa treenin aikana. Annetaanhan myös ohje, että kreat pitäisi vetää huiviin hiilihydraattien kera, jotta se imeytyisi optimaalisti, joten siinä voi olla villi yhteys, etten ole nyt kiristellessä syönyt ennen treeniä oikeastaan mitään tuntiin-pariin, paitsi mömmöt ja ehkä vähän prodea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielenkiintosta, että joillakin paska lentää. Normaalisti tulee käytyä joka päivä vääntämäsä tortut, mutta nyt kreatiinin käytön alettua koko paskatuotanto tuntuu hidastuneen. Kaks päivää menty ilman paskomista.

Nestettä ei tunnu kertyvän kroppaan, vaikka vettä tulee juotua. Tänään oli ensimmäistä kertaa pää kipeä moneen kuukauteen eli lienee pientä nestevajausta ollu. Tehoja on tullu joihinkin liikkeisiin muutaman toiston verran, mutta joihinkin ei ollenkaan. Katsotaan, jos tankkausviikon jälkeen näkyis vähän paremmin tuloksissa.

Mielenkiintosta, että joillakin paska lentää. Normaalisti tulee käytyä joka päivä vääntämäsä tortut, mutta nyt kreatiinin käytön alettua koko paskatuotanto tuntuu hidastuneen. Kaks päivää menty ilman paskomista.

Nestettä ei tunnu kertyvän kroppaan, vaikka vettä tulee juotua. Tänään oli ensimmäistä kertaa pää kipeä moneen kuukauteen eli lienee pientä nestevajausta ollu. Tehoja on tullu joihinkin liikkeisiin muutaman toiston verran, mutta joihinkin ei ollenkaan. Katsotaan, jos tankkausviikon jälkeen näkyis vähän paremmin tuloksissa.
Niin siis kuinka pitkältä ajalta sulla nyt on käyttökokemusta kreatiinista?

Oon käyttänyt puoltoista kuukautta. paska lentää iloisesti. treeni kulkee yleensä tosi kivasti, ehkä vähän paremmin kuin ennen! käytän ton purkin loppuun ja pidän kuukauden tauon.

Haittaako jos pitää vaikka kahden kuukauden kreatiinikuurin jälkeen vain yhden kuukauden tauon vai pitääkö tauon kestää yhtä kauan kuin kuurin?

Ja mitä tapahtuu jos vetää kreatiinia ilman mitään taukoja?

On tullut vedettyä vuoden verran taas putkeen eikä mitään haittavaikutuksia. Jotkut sanoo että toimis paremmin kuuriluontoisena. Itse en huomaa enää mitään vaikutuksia niinkään.

Kertokaahan nyt kun en oikein näistä teksteistä ole ymmärtänyt..tämä ''nesteen kertyminen''.

Tarkoittaako se sitä, että näytän 'pullukalta' vai siltä, että lihakset olisivat suuremmat? Pikkasen pihalla tuosta...

Tänks!

Se neste kertyy lihaksiin, eli et näytä pullukalta. Joillain (=lue harvoilla) naama turpoaa hieman. Itse en ole huomannut mitään vaikutuksia kreatiinin käytöstä paitsi selkään on tullut hieman finnejä. Tosin tuokin on aika yksilöllinen asia

Kreatiini ei vaikuta finneihin mitenkään. Mahtaiskohan voimasuoni sun ikä olla ratkaseva tekijä?

Mistä sen todistaa, että ne on kreatiinistä tullut? Lääkärit sanoo että ei vaikuta, joten tässä asiassa uskoisin mielummin niitä kun mutulla heittäviä.

Mistä sen todistaa, että ne on kreatiinistä tullut? Lääkärit sanoo että ei vaikuta, joten tässä asiassa uskoisin mielummin niitä kun mutulla heittäviä.
Mä kun oon ollut siinä uskossa että juurikin lääkärit on niitä jotka heittää mutulla...

Kreatiini ei vaikuta finneihin mitenkään. Mahtaiskohan voimasuoni sun ikä olla ratkaseva tekijä?

Aijjaa, mistäs moinen? kas kummaa, kun täälä jotenkin myhkäsesti alkaa kans finnejä paukkuun kreatiinilusikallisen jälkeen. Oon varmaan sit vaan teini-iässä..

Jossain asioissa kyllä, olen itekki tuota mieltä. Näin tunnetussa lisäravinteessa kumminkin uskon lääkäreitä.

E: samapa se on täällä mistään vääntää kun ei kuitenkaan saada oikeaa vastausta.

Jossain asioissa kyllä, olen itekki tuota mieltä. Näin tunnetussa lisäravinteessa kumminkin uskon lääkäreitä.

E: samapa se on täällä mistään vääntää kun ei kuitenkaan saada oikeaa vastausta.

Miksi ei saada oikeaa vastausta? Etkö vai voi myöntää olleesi väärässä? Miltä lääkäriltä olet kysynyt? Joltain anestesialääkäriltä, vai valelääkäriltä?

Googletappas creatine + acne tms, niin saat aika luotettavista lähteistä, sekä ihotautilääkäreiden blogeista aika paljon tietoa tosta. (englanninkielen taito luetaan hyväksi)

Koska netissä on vaan niin paljon vittupäitä.
Ihotautilääkäriltä kysyin. Ei ole luultavastikkaan valelääkäri. Sanoi että monissa tutkimuksissa on todettu ettei ole haittaa. Ja ei kiitos en ala ehtimään mitään lähteitä, koska ei ole vaan kiinnostusta, mulle ei oo aiheuttanu finnejä.
Samapa tuo, myönnetään olin väärässä, anteeksi häiriö, poistun kreatiini keskustelusta välittömästi :love:

Kyllä varmaan itse huomaan milloin niitä finnejä tulee?? Juuri kreatiinin käytön jälkeen mulla on ilmestynyt naamaan muutama finni ja selkään hieman enemmän. Olen siis tarkkailut asiaa ja se on ehkä parempi

tulkinta kun sun tietos ihotautilääkäriltä. En mitenkään väheksy ihotautilääkäreitä, päinvastoin. Tääkin on vaan niin yksilöllinen juttu, että turha alkaa vinkumaan jos toiselle tulee finnejä ja toiselle ei.

Mulla tuli massin kreatiinista finnejä selkään ja naamaan törkeesti lähtivät pois heti kun käytön lopetti, sci-mx kreatiini toimi hyvin ilman mitään haittavaikutusta ja nyt ostin star nutritionin kreaa ja hirveä pääkipu ja heikko olo aina käytön jälkeen. katsotaan nyt loppuuko tankkausvaiheen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom