Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisikö kreatiini kuurin aikana välttää joitain aineita? Muistelisin kuulleeni että kofeinia ei kannata esimerkiksi käyttää samaan aikaan? Pitääkö paikkaansa ja onko jotain muuta mitä kannattaa vältellä?

Kofeiini poistaa nesteitä ja krea kerää nestettä eli ei hirveesti kannata kofeiinia käyttää mut kuppi tai pari kahvia tuskin haittaa kun muuten muistaa juoda vettä tarpeeksi.

Kyllä varmaan itse huomaan milloin niitä finnejä tulee?? Juuri kreatiinin käytön jälkeen mulla on ilmestynyt naamaan muutama finni ja selkään hieman enemmän. Olen siis tarkkailut asiaa ja se on ehkä parempi

tulkinta kun sun tietos ihotautilääkäriltä. En mitenkään väheksy ihotautilääkäreitä, päinvastoin. Tääkin on vaan niin yksilöllinen juttu, että turha alkaa vinkumaan jos toiselle tulee finnejä ja toiselle ei.

Jos on taipumusta finneihin niin se on tavallista että niitä välillä on enemmän ja välillä vähemmän. Jos vetää kreatiinia ja sattuu muutama finni tulemaan niin ei pidä heti vetää sellaista johtopäätöstä että ne johtuisivat kreatiinista.

Tästä asiasta on käyty paljon ja pitkään keskusteluja ja kaiken lukemani perusteella olen siinä uskossa että kreatiini ei aiheuta finnejä. Kreatiini ei lisää testosteronin määrää tms.

Välillä ihmiset tekevät hiukan turhan herkästi syy-seuraus johtopäätöksiä jotka eivät todellisuudessa ole yhteydessä toisiinsa....

Täytyy olla idiootti jotta jättää käyttämättä kreatiinia finnien pelossa. Ei se mitään aknea naamalle pamauta. Jos nyt jollekin yksi finni naamaan ilmestyy niin se on varmasti täysin yksilöllistä.

Kreatiini on kuulemma paras tapa ehkäistä finnien muodostumista, paljon parempi kuin Clearasil.

Mulla katos finnit heti kun aloitin kreatiinin käytön. Nyt reilu viikko taukoa kreasta ja naama täynnä kraatereita. Yksilöllistä touhua.

mites toi ottaminen.. voiko tehä niin, että sekotan sen 10g kahteen parin litran vesipulloon jotka aina yhden päivän aikana lipitän, eli sitä tulis sitten naukkailtua ympäri päivää? Vai pitäiskö olla kertalaaki?

Mulla katos finnit heti kun aloitin kreatiinin käytön. Nyt reilu viikko taukoa kreasta ja naama täynnä kraatereita. Yksilöllistä touhua.

Itellä tulee kans vain jos lopetan/pidän taukoa kreasta.. :D

mites toi ottaminen.. voiko tehä niin, että sekotan sen 10g kahteen parin litran vesipulloon jotka aina yhden päivän aikana lipitän, eli sitä tulis sitten naukkailtua ympäri päivää? Vai pitäiskö olla kertalaaki?

Ehkä kannattais sekoittaa 5g aamulla ja 5g illalla. Mieluiten dextron kans, mut jos ei löydy niin vaikka sitte mummun itse puristamaan marjamehuun. Pitäis ainakin imeytyä paremmin. Ite sekoitan +5g ennen treeniä otettavaan protskudrinksuun ja +5g palkkariin. ;)

Mites ku tossa pakkauksen ohjeessa lukee näin:

1 tl = 6 g

Vaihe 1. (5 päivää) Lataaminen 1tl 4 kertaa päivässä.

Vaihe 2. (päivä 6-65) Kunnossapito 1 tl aamulla.

Niin onko tämä OK, vai käytättekö enemmissä määrin ?

Mites ku tossa pakkauksen ohjeessa lukee näin:

1 tl = 6 g

Vaihe 1. (5 päivää) Lataaminen 1tl 4 kertaa päivässä.

Vaihe 2. (päivä 6-65) Kunnossapito 1 tl aamulla.

Niin onko tämä OK, vai käytättekö enemmissä määrin ?

Eiköhän tuo ole se perusohje,joka sopii kaikille terveille urheilijoille. Lukeeko tuossa ohjeessa tosiaan "kunnossapito"?:)

Ei asioista kannata tehdä liian vaikeita. Kreatiini sekoittuu huonosti veteen, joten itse vedän suoraan lusikalla n. 5g naamariin ja hörppään vettä päälle. Joko treenin jälkeen palkkarin kanssa tai muulloin jonkin aterian yhteydessä. Isommat määrät voi jakaa useammalle aterialle.

Tossa kreatiinin nauttimisessa auttaa se kikka,että pyöräyttää vesilasillisen lusikalla vinhalle kierteelle ja heittää ykkösellä naamariin. Helppoa!

cretine monohydraatti vai creatine pyruvate, kaapissa seisoo purkki monoa, mutta nesteiden ja naaman kukkiminen pelottaa niin stnas.... että pitäiskö suosiolla ostaa tuota pyruvatea? Onko todette edes toimivaksi aineeksi ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom