^ Mietin samaa ja ainakin maalaisjärki sanoo ettei oteta yhtään grammaa sitä kreatiinia missään. :D
Siinä tapauksessa tarvii koittaa saada kroppakin lopettamaan kreatiinin tuottaminen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Mietin samaa ja ainakin maalaisjärki sanoo ettei oteta yhtään grammaa sitä kreatiinia missään. :D
Joo no totta. Mutta ei sitä palkkariin varmaan enää tarvitse laittaa jos tauolla on.Siinä tapauksessa tarvii koittaa saada kroppakin lopettamaan kreatiinin tuottaminen.
Kyllä varmaan itse huomaan milloin niitä finnejä tulee?? Juuri kreatiinin käytön jälkeen mulla on ilmestynyt naamaan muutama finni ja selkään hieman enemmän. Olen siis tarkkailut asiaa ja se on ehkä parempi
tulkinta kun sun tietos ihotautilääkäriltä. En mitenkään väheksy ihotautilääkäreitä, päinvastoin. Tääkin on vaan niin yksilöllinen juttu, että turha alkaa vinkumaan jos toiselle tulee finnejä ja toiselle ei.
....
Kreatiini on kuulemma paras tapa ehkäistä finnien muodostumista, paljon parempi kuin Clearasil.
Mulla katos finnit heti kun aloitin kreatiinin käytön. Nyt reilu viikko taukoa kreasta ja naama täynnä kraatereita. Yksilöllistä touhua.
mites toi ottaminen.. voiko tehä niin, että sekotan sen 10g kahteen parin litran vesipulloon jotka aina yhden päivän aikana lipitän, eli sitä tulis sitten naukkailtua ympäri päivää? Vai pitäiskö olla kertalaaki?
Mites ku tossa pakkauksen ohjeessa lukee näin:
1 tl = 6 g
Vaihe 1. (5 päivää) Lataaminen 1tl 4 kertaa päivässä.
Vaihe 2. (päivä 6-65) Kunnossapito 1 tl aamulla.
Niin onko tämä OK, vai käytättekö enemmissä määrin ?
mites toi ottaminen.. voiko tehä niin, että sekotan sen 10g kahteen parin litran vesipulloon jotka aina yhden päivän aikana lipitän, eli sitä tulis sitten naukkailtua ympäri päivää? Vai pitäiskö olla kertalaaki?