Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turpoaako teillä naama ja iskeekö finniä kuinka paljon kreatiinin käytön takia? Entäs paljonko menee vettä päivässä, onko riittävästi kun kreatiinia vetää niin juo jonku 4 litraa per day?
Ja kuinkahan monta kertaa tässäkin ketjussa on mainittu tuo finnien lisiminen....Käytössä ei mitään vastaavaa ole tapahtunut ikinä tai edes kuullut tapahtuneen..
Ja kuinkahan monta kertaa tässäkin ketjussa on mainittu tuo finnien lisiminen....
Ota vaikka 5g ennen treeniä ja 5g palkkarissa.Ostin tuossa viime torstaina 1,5kiloa prot-topin kreatiinia ku halvalla sain (21e pussi, ja oli salilla vieläpä joulukuun 20% alennus lisäravinteista) ja olen nyt vetänyt laatikon kyljen mukaan viiden päivän ja 20 gramman latausjakson eli 5g ennen aamupalaa, 5g ennen treeniä, 5g treenin jälkeen ja 5g päivän viimeisellä aterialla. Nyt pitäisi vetää sen 10 grammaa päivässä, ja siitä tulikin mieleen että onko väliä miten ton jaksottaa? Eli siis vedänkö koko määrän kerralla treenin jälkeen vai 5 grammaa treenin jälkeen ja toinen iltapalalla jne.
olen nyt ottanut lepopäivinä 3g ja treenin jälkeen reilu 5g.Entäs sitten lepopäivinä, otetaanko ollenkaan?
Itse olen yrittänyt pitää homman simppelinä. N. 5 g aamupalan kanssa ja n. sama määrä palautusjuomissa. Eli treenipäivinä tulee tuplat mitä lepopäivinä. Viikonloppusin otan jos muistan, ei niin justiinsa jos joku päivä jää väliin. Kuulemma sekin vain hyvästä jos keho ei totu saamaan joka päivä samaa settiä.