Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokemusta ei ole tommosesta määrästä, mutta tietojeni perusteellan aika turhaa moinen määrä. Kreatiinivarastot on rajalliset (oliko 120g, jota voi vähän venyttää tankkaamalla 150g pintaan) ja urheileva ihminen voi kuluttaa 3-5g päivässä kreatiinia, riippuen suorituksesta ja kroppa tuottaa itse noin 1g päivässä.
Kaikenkokoisilla samanverran?
177/65 pituus/paino
16v
Salilla on tullut jo pitemmän aikaa käytyä. Nyt lähti taas sali innostus pienen tauon jälkeen. Koen olevani ikäisekseni melko hyvässä kunnossa noin yleispiirteittäin. Tarkoitus olisi lisätä lihasmassaa ja voimaa. Minkälaista kreatiinia suosittelette, voitteko linkata joitain hyviä valmistajia/tuotteita?
Perus monohydraatti, halpaa ja toimivaa. Merkillä ei ole niinkään väliä, ota joku halpa vaikka massilta tai ftukusta.
kattelin fittnesstukun sivuilta sellaista tuotetta, kuin "Creatine Monohydrate, 500 g" hintahan silla oli 4,90€
Onko tommoinen tuote tilaamisen arvoinen kenties? vai löytyykö markkinoilta parempiakin tuotteita? ja allekirjoittaako muutkin kyseisen tuotteen laadukkuuden?
Tässä jonkin aikaa sitten Fastilta tuli juuri mainosta että kreatiini auttaisi painon pudotuksessa. Aiheesta enemmän:Mulla loppuu kreatiinikuuri tossa kesäkuun lopussa ja tarkoitus olisi olla edes jonkinsortin rantakunnossa heinäkuun lopussa, joten kannattaako mun olla kesä kokonaan ilman kreatiinia vai vetää kuten tähänkin asti? Lähinnä kun tarkoitus olisi tuota vatsaa saada pienemmäksi, ettei lapset luulisi mua valaaksi rannalla :D
Tässä jonkin aikaa sitten Fastilta tuli juuri mainosta että kreatiini auttaisi painon pudotuksessa. Aiheesta enemmän:
http://www.fastnews.fi/2011/kreatiinilla-vauhtia-laihdutukseen/
wäcci varmaankin viittasi kysymyksellään tuohon kreatiinin aiheuttamaan nesteen kertymiseen?
Kuinkahan paljon krea muuten kerää nestettä kehoon? Noin?
Mulla on tota star nutritionin kreatiinia niin siinä pussissa lukee että 1tl aamulla. Missä vaiheessa sitä kreatiinia kannattaa ottaa ? Jotkut ottaa aamulla (pussin mukaan) , jotkut treenin jälkeen, jotkut ennen treeniä. Milloin saisi parhaimman hyödyn irti vai onko noissa edes mitään eroja?
Mulla on tota star nutritionin kreatiinia niin siinä pussissa lukee että 1tl aamulla. Missä vaiheessa sitä kreatiinia kannattaa ottaa ? Jotkut ottaa aamulla (pussin mukaan) , jotkut treenin jälkeen, jotkut ennen treeniä. Milloin saisi parhaimman hyödyn irti vai onko noissa edes mitään eroja?