Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka sokeriveden kanssa, jos haluat.Kun purkissa sanotaan että imeytyy parhaiten hiilihydraattijuoman kanssa, niin tarkottaako se jotai juomaa mitä tahansa missä on hiilareita? esim gefilus mehu
Kannattaako kreatiinia vetää ennen punttitreeniä? Jos kannattaa niin kuinka paljon? Punttitreenin jälkeen oon ottanut 5g.
Onko sillä merkillä väliä, kun puhutaan finneistä? Olen kokeillut jotain american merkkistä kreatiinia ja ei pyhä pietari, kun naama kukki muutaman päivän jälkeen. Vai onko vain todettava, että merkki, kuin merkki niin finnejä tulee. V*tuttaa, kun muille täälä ei tule minkäänlaisia ongelmia kreatiinin suhteen..
En finneistä tiedä, mutta ripulin sain ainakin American-kreatiinistä. Siirryin Massin monohydraattiin niin johan pysyi pakki jämynä.
4 viikkoo ny käyttäny kreaa ja ensimmäinen tauko koittaa piakkoin. Kannattaako tauon jälkeen alottaa 20g päivässä latausjaksolla vai jatkaa normaalisti 5g päivässä, kuten ennen tauon alkua?
En finneistä tiedä, mutta ripulin sain ainakin American-kreatiinistä. Siirryin Massin monohydraattiin niin johan pysyi pakki jämynä.
Niin vissiin kuitenkin taukoja pitävät, krean jatkuva nauttiminen ylirasittaa joitakin sisäelimiä ja voi vahingoittaa kehoa. (HUOM. finmaxin annostusta ei kannata noudattaa!)
Muistelisin että tais olla sekin mutta myös jotenkin imeytyminen, väärinkin saatan muistaa mutta tuo ainakin on selvää
Hmm, mun palkkarissa on 6,3g kreatiinia per annos. Onko tosta edes käytänössä mitään hyötyä jos ajattelee esim painon nousun kannalta?
Eikös se yksi teelusikallinen ole juurikin n. 5g?
Kreatiinin teho perustuu siihen että se kerää nestettä kroppaan/lihaksiin. Monissa tutkimuksissa puhuttu solunsisäisestä nesteestä lihaksissa. Kahvi taas poistaa nestettä -> Näin ollen on hyvin loogista että kahvi heikentää kreatiinin tehoa.
Joo, tosin riippuu vähä millanen teelusikka on. Mut jos on semmonen perus, ni se saa olla kukkuralla, et se on sen 5g. Tasamittasena se on alle ja semmosel tornimaisel hevoskukkural yli, mut sillee puolikukkural siit välist on hyvä ;)
Joo, paitsi, et jos juo riittävästi vettä ni ei haittaa mitään tuo yhteiskäyttö. Täst on kyl jotain tutkimuksiaki ollu, joissa ei mun mielest mitään haittoja huomattu. Onhan lähes kaikis treeniboostereiski kreatiinia ja kofeiinia samas purkis.