Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Kokeilen nyt kreatiinia(Fast monohydraatti) pitkästä aikaa ja kysymys kuuluukin, että tartteeko tankkausjaksoa vai voiko vaan aloittaa suoraan sillä 5g päivä? Meinasin, että jos käyttää sen 5g sit aina...

Ilmeisesti tuota tankkaus-ylläpito-tauko -käyttötapaa suositellaan siksi että keho ei pääse tottumaan kreaan. Jos keho tottuu siihen niin ei siitä taida niin paljoa hyötyä olla. (vrt. kofeiini)
Kyllä siitä tolleen pelkästään 5g/päivä tyylilläkin varmasti hyötyä on, mutta miksei käyttäisi tuotetta suositusten mukaan. Tankkaus tosiaan hyvä että saadaan sitä kreaa riiittävästi kehoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko johtua kreatiinistä? Aloitin tankkausjakson KE ja nyt kuumottaa ja särkee lihaksia pirusti. Tehty kyl kovaa treeniä, mut niin on ennenkin eikä ole paikat menny näin "löysiks". Ja nukuttaa aamuisin pirusti.

Pistetäänpä nyt ensimmäinen omaan mieleen just juolahtanut kysymys kreatiinistä tähän.
Olen dietillä ja vetäny sen teelusikallisen kreaa naamariin päivässä, pitäisikö dietillä vetää latausjakso kreaa?

Voiko johtua kreatiinistä? Aloitin tankkausjakson KE ja nyt kuumottaa ja särkee lihaksia pirusti. Tehty kyl kovaa treeniä, mut niin on ennenkin eikä ole paikat menny näin "löysiks". Ja nukuttaa aamuisin pirusti.

kreatiinihalvaus veikkaan minä. todennäköisesti mitään ei ole enää tehtävissä, löysyys on edennyt todennäköisesti jo aivoihin.

kreatiinihalvaus veikkaan minä. todennäköisesti mitään ei ole enää tehtävissä, löysyys on edennyt todennäköisesti jo aivoihin.

Pitäskö ton olla vitsikästä? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tuo krea voi aiheuttaa kun en mä tällästä oloa ole ennen kokenut. Kuumottaa yhä ja tänään ei salilla kyl ollu tehoja. Huomenna vielä treeni, SU lepoa ja MA ois sit viimeinen viikko venäläistä penkkiohjelmaa.

Pitäskö ton olla vitsikästä? Haluaisin oikeasti tietää, mitä tuo krea voi aiheuttaa kun en mä tällästä oloa ole ennen kokenut. Kuumottaa yhä ja tänään ei salilla kyl ollu tehoja. Huomenna vielä treeni, SU lepoa ja MA ois sit viimeinen viikko venäläistä penkkiohjelmaa.

päänsärkyä tuli mulle sillon kun alotin, tänään otin kreatiinia vähän liikaa, normaalin 5g sijasta 15 ja on muuten väsynyt ja paska olo. Eli uskon että siittä voi tulla vaikka mitä

Noh, nyt oon 6 päivää kreaa ottanu eli latausjakso takana ja reenit ainakin menny vaa paskemmin ja painoa ei oo tullu yhtään lisää, eli ei oo mulle ainakaan yhtään nesteitä kerännyt....

jotenki tuntuu et tankkaus kusi, pikkufiilis etten juonu tarpeeks...paljonko pitää sitä vettä/muuta juotavaa kitata per päivä tankilla?
ja kestääkö kroppa jos nyt 5 pv tankkauksen jälkeen vedän heti perään uuden? kun tuo näytti kusevan aika lahjakkaasti

jotenki tuntuu et tankkaus kusi, pikkufiilis etten juonu tarpeeks...paljonko pitää sitä vettä/muuta juotavaa kitata per päivä tankilla?
ja kestääkö kroppa jos nyt 5 pv tankkauksen jälkeen vedän heti perään uuden? kun tuo näytti kusevan aika lahjakkaasti

Ei se tee mitään, mitä elimistö ei kestäis :D Että siitä vaan.

Mutta sanoisin että ihan sama ja jatkaisin sinuna syömällä vaan normiannosta päivässä. Ei se kaikilla vaan kerää nestettä.

Ei se tee mitään, mitä elimistö ei kestäis :D Että siitä vaan.

Mutta sanoisin että ihan sama ja jatkaisin sinuna syömällä vaan normiannosta päivässä. Ei se kaikilla vaan kerää nestettä.

no hyvä.
Joo itekki meinasin et jatkaisin normina vaa mutta sitte tuli mielee että olen kussu sen olematta juomatta tarpeeks, ekaa kertaa oli tankkaus niin eipä tullu tietenkää päähän et pitäs juoda normaalia enemmän -.- paljon sitä sitte oikee kannattais juoda vrk?

no hyvä.
Joo itekki meinasin et jatkaisin normina vaa mutta sitte tuli mielee että olen kussu sen olematta juomatta tarpeeks, ekaa kertaa oli tankkaus niin eipä tullu tietenkää päähän et pitäs juoda normaalia enemmän -.- paljon sitä sitte oikee kannattais juoda vrk?

Se nyt on täysin kiinni ihmisestä ja tarpeista. Joillekkin riittää hyvinkin vähän nesteitä, toiset tarvitsevat enemmän, riippuen aktiviteeteista yms. Riippuu tietysti siitä mitä muutakin juo, kuin esimerkiksi vettä. 3-4 litraa nesteitä pitäisin jonkinlaisena miniminä, jotkut suosittelevat jopa 8litraakin (vettä), mutta se ei ole kyllä tarpeen.

Hyvä ohjelinja on, kun kusi on kirkasta niin kehossa on tarpeeksi nesteitä.

kuka hullu voi 4 litraa juva hyvä että ite juon 1 litra

mä join yks kesä noin 15litraa työvuoron aikana joka päivä, siis 8:ssa tunnissa. Joku oli sanonu että iho tykkää kun juo paljon vettä ja huonoihoisena ajattelin sitten juoda het kunnolla. Sit joku mainitsi että siihenkin voi kuolla, väheni veden juominen

kuka hullu voi 4 litraa juva hyvä että ite juon 1 litra

En usko että löytyy montaakaan huippu-urheilijaa, joka ei joisi :)

Vesi on kuitenkin tärkein yhdiste elimistön toiminnalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom