Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

jaahas, ilmankos kusi tankkaus, niinkuin tämä toinen kaveriki pari postia taakseppäin, oon juonu ehkä litran max päivässä -.-

Hei ja haloo,enpä usko että tankkaus juomattomuuden takia missiin mennyt.Johan safkan mukana tulee nesteitä.Ainaskin oman purkin kupeessa lukee...varastoituminen lihassoluihin tehostuu kun sitä nautitaan nopeasti imeytyvän hiilihydraatin kanssa.Juomisesta ei tinahdeta sanaakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei ja haloo,enpä usko että tankkaus juomattomuuden takia missiin mennyt.Johan safkan mukana tulee nesteitä.Ainaskin oman purkin kupeessa lukee...varastoituminen lihassoluihin tehostuu kun sitä nautitaan nopeasti imeytyvän hiilihydraatin kanssa.Juomisesta ei tinahdeta sanaakaan.

no mistä se lihassolu sitä nestettä ottaa jos muutenkin mennään niukalla nestemäärällä?? kyllä ruoasta saa nestettä joo joo, mutta pitää sitä juodakkin vähän enemmän kuin litra päivässä..

^^Pittää,kyllähän vettä pitää lipittää siinä oot oikeessa,uskoisin et useemmat juo sitä liian vähän.Toki kohtuus kaikessa ettei tule vesipöhöä saatikka vesipäätä ;)

Aloitin viikko ja neljä päivää sitten tankkaamaan 15-20g päivässä. Finnejä tullut vitusti, voimissa ei muutosta. Kuinka kauan vielä tankkaan vai luovutanko ja myönnän että aine ei mulla toimi?

Aloitin viikko ja neljä päivää sitten tankkaamaan 15-20g päivässä. Finnejä tullut vitusti, voimissa ei muutosta. Kuinka kauan vielä tankkaan vai luovutanko ja myönnän että aine ei mulla toimi?
O_O et tainnut lukea purkin kyljestä ohjeita, tankkaus = 5 päivää yleensä[ite vedin 6.] jonka jälkee siirryt ylläpitojaksoon = 5g päivä.
ei ihmekkää et on tullu finnejä jos melkee 2 viikkoa tankkaillu...
ja sitte vielä tosta tehosta, ei se heti "potkase", menee jonku aikaa.

Liiallisella juomisella pystyy myös huuhtomaan elimistöstä kaikenmaailman hivenaineita pois. Nestepöhön lisäämiseen auttaa veden lievä suolaaminen ja veden juominen pinempinä annoksina pitkin päivää. Ei siis neljää litraa kerralla :D

Omassa purkissa oli ei mainittu mitään tankkausjaksosta. Kattelin jotain kreatiinitrediä vuosilta 04-05 ja porukka tankkas 10-20g viikon tai kahden ajan.

Enpä kyllä ole itse huomannu kreatiinin olevan mikään ihme aine, mutta hieman paremman pumpin sillä saa. Mitään haittavaikutuksia ei ole ollut. Tosin ei kannata ottaa illalla koska saattaa pistää kusettamaan yöllä. Glutamiinin kanssa otan yleensä yhdessä.

Ens ma lähtee 6. ylläpitoviikko, jonka jälkeen pidän 2 viikon tauon niinkuin ohjeissa kehotetaan. Ohjeiden mukaan tauon aikana vaikutus pitäis säilyä, koska kehon kreatiinivarastot ovat täynnä. Viimiset toistot tuntu menevän helpommin. Ei finnejä, ei ole naama turvonnu..vatsaan alko kertyyn jotain mutta se voi olla ihan hyvin meitin pizza illassa-ruokavaliosta :D Vedin tyylillä : jauhot suuhun ja vettä päälle.

Pari vuotta on mennyt käytössä ilman mitään erityistä säännöllisyyttä. 5g joka päivä aamulla, taukoja silloin tällöin vähä sen mukaan että onko muistanut uutta purnukkaa ostaa ennen entisen loppumista. Nyt oli hetki sitten parin viikon tauko taasen, ja huomasi eron heti töissä kun ei romut enää loppuviikosta liikkunutkaan ihan enää samaa malliin. Parit toistot tämä lykkää puntin puolella sarjojen loppuun, mutta enemmän olen nähnyt aineen hyödyn ruumiillisissa töissä.

Keksin nyt myös mistä johtuu että meikäläisen pierut haisee niin helvetin pahalle. Työkaverit alko jo ihmetellä kun minun läsnäolon ympäristöhaitat katosi. Nyt kun on kreat päällä saa taas rauhassa listoitella, kun ei kukaan pysty samassa huoneessa kovin pitkää olemaan :D Hetken olen jo luullut että mulla ois joku laktoosi-intoleranssi puhjennut, mutta kyllä se on tuon kreatiinin ansiota.

Good shit. Suosittelen kaikille.

Luin vanhasta body lehdestä että yksikin kahvikuppi päivässä kreatiinin käytön aikana voi kusta koko homman!

Voi hyvinkin tuo yksi kahvikuppi kusta tuota kretiinin käyttöä. Kofeiini poistaa nestettä kehosta, kreatiini taas pakkaa nestettä kehoon. Kyllä niillä joku ristiriita keskenään on mutta en osaa sanoa tuon yhden kahvikupin vaikutuksesta tosin. :rolleyes:

Kannattaako dietillä lopettaa kreatiinin syönti? Kreatiinihan kerää nestettä mutta mitä väliä sillä on, rasvaahan dietillä poltetaan.

Kannattaako dietillä lopettaa kreatiinin syönti? Kreatiinihan kerää nestettä mutta mitä väliä sillä on, rasvaahan dietillä poltetaan.

Kroppa kuivuu dieetillä, mitä järkeä olisi lopettaa kreatiinin syönti siis kuurilla? no nimenomaan, ei sitten yhtikäs mitään.
En tajua mikä isoa osaa porukasta täällä vaivaa, niin roinapuolella kuin tälläkin puolella, porukka pelkää dieetillä nestettä. Miksi näin?
Älkää nyt vain perustelko sitä sillä että "kunnon edistyminen ei näy" :david:

Kroppa kuivuu dieetillä, mitä järkeä olisi lopettaa kreatiinin syönti siis kuurilla? no nimenomaan, ei sitten yhtikäs mitään.
En tajua mikä isoa osaa porukasta täällä vaivaa, niin roinapuolella kuin tälläkin puolella, porukka pelkää dieetillä nestettä. Miksi näin?

Onkohan liiallisella nesteen kertymisellä vaikutusta lihoamiseen? Esim jos pitkään kroppa kunnolla nesteissä pluskaloreilla, kroppa kerää enemmän rasvaa kuin samalla kalorimäärällä ilman nestepöhöä..?

Mutta joo, en näe itsekään järkeä että kuivatetaan kroppaa nesteiden osalta... Mulla alkaa nivelet valittamaan aika helposti jos kroppa kuivuu..

Onkohan liiallisella nesteen kertymisellä vaikutusta lihoamiseen? Esim jos pitkään kroppa kunnolla nesteissä pluskaloreilla, kroppa kerää enemmän rasvaa kuin samalla kalorimäärällä ilman nestepöhöä..?

Mutta joo, en näe itsekään järkeä että kuivatetaan kroppaa nesteiden osalta... Mulla alkaa nivelet valittamaan aika helposti jos kroppa kuivuu..

Niin niin, mutta nythän olikin kyse dieetistä :D

Näin mä vähän ajattelinkin eli mennään kreatiinikuurien mukaan ollaan dietillä tai ei....

Niin niin, mutta nythän olikin kyse dieetistä :D

No onhan toi teoria melkeen verrannollinen diettiinkin.. Eli jos toisella diettaajalla paljon nestettä kehossa ja toisella ei, niin vaikuttaako se rasvan palamiseen vaikka kalorit olisi molemmilla samat.. Annoin vaan ton +kalorijutun esimerkkinä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom