Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jotenki tuntuu et tankkaus kusi, pikkufiilis etten juonu tarpeeks...paljonko pitää sitä vettä/muuta juotavaa kitata per päivä tankilla?
ja kestääkö kroppa jos nyt 5 pv tankkauksen jälkeen vedän heti perään uuden? kun tuo näytti kusevan aika lahjakkaasti
Ei se tee mitään, mitä elimistö ei kestäis :D Että siitä vaan.
Mutta sanoisin että ihan sama ja jatkaisin sinuna syömällä vaan normiannosta päivässä. Ei se kaikilla vaan kerää nestettä.
no hyvä.
Joo itekki meinasin et jatkaisin normina vaa mutta sitte tuli mielee että olen kussu sen olematta juomatta tarpeeks, ekaa kertaa oli tankkaus niin eipä tullu tietenkää päähän et pitäs juoda normaalia enemmän -.- paljon sitä sitte oikee kannattais juoda vrk?
kuka hullu voi 4 litraa juva hyvä että ite juon 1 litra
kuka hullu voi 4 litraa juva hyvä että ite juon 1 litra

jaahas, ilmankos kusi tankkaus, niinkuin tämä toinen kaveriki pari postia taakseppäin, oon juonu ehkä litran max päivässä -.-
Hei ja haloo,enpä usko että tankkaus juomattomuuden takia missiin mennyt.Johan safkan mukana tulee nesteitä.Ainaskin oman purkin kupeessa lukee...varastoituminen lihassoluihin tehostuu kun sitä nautitaan nopeasti imeytyvän hiilihydraatin kanssa.Juomisesta ei tinahdeta sanaakaan.

O_O et tainnut lukea purkin kyljestä ohjeita, tankkaus = 5 päivää yleensä[ite vedin 6.] jonka jälkee siirryt ylläpitojaksoon = 5g päivä.Aloitin viikko ja neljä päivää sitten tankkaamaan 15-20g päivässä. Finnejä tullut vitusti, voimissa ei muutosta. Kuinka kauan vielä tankkaan vai luovutanko ja myönnän että aine ei mulla toimi?