Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkäs pituinen sen latausjakson kuuluis olla? 5, 10 vai 15 päivää jannulla joka ottaa 20g kreatiinia per päivä? Jotku sanoo 5 päivää toiset taas 15 päivää ja kolmannet 10 päivää, mutta mikä on oikea vaihtoehot?!? :wtf:

No vedä vaikka varmuuden vuoks 2 viikkoa. Ei siitä mitää haittaakaan oo.

Epätietoinen

Moro. Kysyisin et onko mahdollista jos ottaa 1dl muscle+:aa treeni jälkeen päivässä, niin tulis naamaan finnejä? Vain kerran päivässä siis ja vähän. Muscle+ siis sisältää kreatiinia.

Meneekö mun hyvin alkanu krea-kuuri pilalle, kun tankkausjakson aikana yhtenä päivänä muistin ottaa vaan 5g kreatiinia kun olis pitäny ottaa 20g?

Hei. Olen uusi täällä enkä löytänyt heti vastauksia muutamiin kysymyksiin. Eli pitääkö tuo kreatiinin ylläpito annos ottaa myös reenin välipäivinäkin? Ja sitten olis offtopic kysymys. Onko biotechin aminofuel tableteoilla virkaa ja miten niitä kuuluis ottaa. Ennen ja jälkeen reenin vai aamulla ja illalla ja kuinka niissä välipäivät menee?

Meneekö mun hyvin alkanu krea-kuuri pilalle, kun tankkausjakson aikana yhtenä päivänä muistin ottaa vaan 5g kreatiinia kun olis pitäny ottaa 20g?

Ei mene, voithan tietysti jatkaa tankkausjaksoa yhden ylimääräisen päivän.

Viimeksi muokattu:
suomi24:n jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa.

monia varmaan hämää se että munuaisvaivoista kärsivillä ihmisillä on usein korkeat kreatiniini (huom. kreatiniini, ei kreatiini) tasot, joten vedetään johtopäätös korkea kreatiniini = munuaisvaivat ja kreatiniini johtuu kreatiinista.

huoletta voit vedellä vähän reilumpiakin annoksia, ite otan vähintään 10g päivässä jos oon kuurilla.

Miksi diietillä pitäisi ottaa paljon kreaa? Eikö se sido nestettä kehoon, josta pitäisi nimenomaan päästä eroon?

Miksi diietillä pitäisi ottaa paljon kreaa? Eikö se sido nestettä kehoon, josta pitäisi nimenomaan päästä eroon?
Eiköhän dieetillä ensisijaisesti yritetä rasvoista eroon, ellei sitten ole kilpatason bodari tai joku "painosarjan" kilpailija... kreatiini auttanee säilyttämään voimatasoja dieetillä.

Eiköhän dieetillä ensisijaisesti yritetä rasvoista eroon, ellei sitten ole kilpatason bodari tai joku "painosarjan" kilpailija... kreatiini auttanee säilyttämään voimatasoja dieetillä.

Eli krea antaa energiaa treenata kun on muuten jo vähän energiavaroja käytössä dieetillä?

Eli krea antaa energiaa treenata kun on muuten jo vähän energiavaroja käytössä dieetillä?

Joo, ja niistä nesteistähän on pelkkää hyötyä kun kropalla on taipumus vähän kuivua diettaillessa. Ei siis mitään syytä olla syömättä kreatiinia dieetillä. Miksi niistä nesteistä pitäisi dieetillä eroon päästä, jos ei ole johonkin kisaan tms. menossa?

Yirin etsiä googlesta ja täältä tietoa, mutta en oikein löytänyt tyydyttävää infoa asiasta...

Eli voiko kreatiinin käyttö aiheuttaa jotain patteja? Siis pattienhan pitäis tosiaan kasvaa, mutta nyt puhun semmoisista n. sormenpään kokoisista muljuvista pateista.
Olen kyllä menossa lekuriin tsekkaamaan mistä on kyse, mutta olen kuullut huhuja että kreatiinista (tai jopa muistakin lisäravinteista) voisi tulla jotain lihaspatteja yms.

Järkevää tietoa asiasta en ole oikein onnistunut löytämään.

Moro. Kysyisin et onko mahdollista jos ottaa 1dl muscle+:aa treeni jälkeen päivässä, niin tulis naamaan finnejä? Vain kerran päivässä siis ja vähän. Muscle+ siis sisältää kreatiinia.

Mulle ei ainakaan tuosta tule finnejä. On hyvää tavaraa. Kovan treenin jälkeen, kun saa juua palkkarin, niin tulee semmonen olo et ''this is what i need!'' :D

^^ mahtaakohan johtua kreasta... mulle ei ainakaan tule

Hmm, pientä kysymystä.
Mihin te sekoitatte teidän kreanne? en meinaa oikee löytää mitään mihin liukenis hyvin, eihän se nyt mikään ongelma ole vaikka ei kunnolla liukeniskaa ei se nyt pahalta maistu mutta sellaisen nesteen juomista mikä muistuttaa koostumukseltaan lähinnä vedeltä mihin on sekoitettu hiekkaa ei ole hirveän kiva juoda. [en siis sekoita veteen, se nyt vaan oli vertauskuva]

Kokeilen nyt kreatiinia(Fast monohydraatti) pitkästä aikaa ja kysymys kuuluukin, että tartteeko tankkausjaksoa vai voiko vaan aloittaa suoraan sillä 5g päivä? Meinasin, että jos käyttää sen 5g sit aina...

Kokeilen nyt kreatiinia(Fast monohydraatti) pitkästä aikaa ja kysymys kuuluukin, että tartteeko tankkausjaksoa vai voiko vaan aloittaa suoraan sillä 5g päivä? Meinasin, että jos käyttää sen 5g sit aina...

minähän nyt en mikään asiantuntija ole mutta mun käsityksen mukaan kyllä voi käyttää ilman tankkausjaksoa mutta tankkauksella saat enemmän hyötyä irti kun tankkauksessa kehon kreatiiniarvot nostetaan, sen jälkeen tällä 5g päiväannoksella ne arvot ylläpidetään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom