Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkäs pituinen sen latausjakson kuuluis olla? 5, 10 vai 15 päivää jannulla joka ottaa 20g kreatiinia per päivä? Jotku sanoo 5 päivää toiset taas 15 päivää ja kolmannet 10 päivää, mutta mikä on oikea vaihtoehot?!? :wtf:
Meneekö mun hyvin alkanu krea-kuuri pilalle, kun tankkausjakson aikana yhtenä päivänä muistin ottaa vaan 5g kreatiinia kun olis pitäny ottaa 20g?
suomi24:n jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa.
monia varmaan hämää se että munuaisvaivoista kärsivillä ihmisillä on usein korkeat kreatiniini (huom. kreatiniini, ei kreatiini) tasot, joten vedetään johtopäätös korkea kreatiniini = munuaisvaivat ja kreatiniini johtuu kreatiinista.
huoletta voit vedellä vähän reilumpiakin annoksia, ite otan vähintään 10g päivässä jos oon kuurilla.
Eiköhän dieetillä ensisijaisesti yritetä rasvoista eroon, ellei sitten ole kilpatason bodari tai joku "painosarjan" kilpailija... kreatiini auttanee säilyttämään voimatasoja dieetillä.Miksi diietillä pitäisi ottaa paljon kreaa? Eikö se sido nestettä kehoon, josta pitäisi nimenomaan päästä eroon?
Eiköhän dieetillä ensisijaisesti yritetä rasvoista eroon, ellei sitten ole kilpatason bodari tai joku "painosarjan" kilpailija... kreatiini auttanee säilyttämään voimatasoja dieetillä.
Eli krea antaa energiaa treenata kun on muuten jo vähän energiavaroja käytössä dieetillä?
Moro. Kysyisin et onko mahdollista jos ottaa 1dl muscle+:aa treeni jälkeen päivässä, niin tulis naamaan finnejä? Vain kerran päivässä siis ja vähän. Muscle+ siis sisältää kreatiinia.
itseasiassa krean tankkausjakso menossa ja itellä ei ainakaan tule, ainoo ns. sivuvaikutus mitä olen huomannut niin on se että paska lentää vähän normaalia agressiivisemmin... :DAiheuttaako kenellekään kreatiinin käyttö alussa parin tunnin pituista päänsärkyä?
Kokeilen nyt kreatiinia(Fast monohydraatti) pitkästä aikaa ja kysymys kuuluukin, että tartteeko tankkausjaksoa vai voiko vaan aloittaa suoraan sillä 5g päivä? Meinasin, että jos käyttää sen 5g sit aina...