Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No 3g on ehkä vähän liian vähän. Joku teelusikallinen (~10g) palkkariin on parempi.
Eiköhän siitä ole sama hyöty kuin pelkiltään syötynä (paitsi kreatiini käsittääkseni pitäisi nauttia jonkun sokerin (insuliini) kanssa että pääsy lihaksiin tehostuisi, ja palkkarissahan on käytännössä sokeria). Ainoa ero tulee siitä että jos alat suoraan vetämään palkkarissa niin ei tule ns. latausjaksoa (mitä jotkut ei pidä edes tarpeellisena) ja kreatiinivarastojen täyttyminen kestää kauemmin kuin latausjakson kanssa.
no ei siitä kauheaa pöhöä tuu. käsi kasvaa käytön aikana about sentin puolitoista(pöhöä) ja naama on vähän ajotuksessa eli pöhössä, tosin mulla se on aina pöhössä ettei sillain hirveästi sitä huomaa. finnejä ei oo koskaan mulle tullu, ehkä nuorella iällä se saattaa niitä näppylöitä aktivoida sen verran että ne nousee pintaan, muttei tässä iässä ainaakaan finnejä tuu.
Olen Nilziratorin kanssa saman ikäinen eikä tullut kyllä minkäänlaista pöhöä. Eikä naamaan mielestäni tullut normaalia enempää finnejä. Paino nousi n.3-4 kiloa. Olen nyt ollut ilman kreatiinia noin viikon eikä paino ole ainakaan vielä laskenut enkä ole huomannut mitään eroa. En tiedä aloitanko uudestaan.. Ei tuntunut sellaista hyötyä että kannattaisi jatkaa. Joillakin voi kyllä toimia. Kerrohan Nilzinator sitten minkälaisia vaikutuksia tulee. Ja tsemiä treeniin :thumbs:
Noissa ei pitäisi toimivuuden kannalta olla mitään eroa.onks kreatiinin merkillä vaikutusta, et kuin se krea toimii...mulla oli aluksi tota cpu kreatiinia ni se tuntu toimivan tosi hyvin, sarja painot nousi...mut sit ny on menossa fastin krea, se ei oikeen tunnu toimivan =/ onko merkillä sitten vaikutuksen kannalta väliä?
Olen Nilziratorin kanssa saman ikäinen eikä tullut kyllä minkäänlaista pöhöä. Eikä naamaan mielestäni tullut normaalia enempää finnejä. Paino nousi n.3-4 kiloa. Olen nyt ollut ilman kreatiinia noin viikon eikä paino ole ainakaan vielä laskenut enkä ole huomannut mitään eroa. En tiedä aloitanko uudestaan.. Ei tuntunut sellaista hyötyä että kannattaisi jatkaa. Joillakin voi kyllä toimia. Kerrohan Nilzinator sitten minkälaisia vaikutuksia tulee. Ja tsemiä treeniin :thumbs:
Paino nousi 3-4 kiloa etkä vieläkään näe/tunne mitään hyötyä kreatiinista? Itse vedin juuri "kuurin" ja painoni nousi tasan 0,5 kiloa.. Ei se tosiaan mitään ihmeainetta ole, mutta jos itselläni olisi samalla tavalla noussut paino jatkaisin kyllä uudella purkilla.
Jotku sanoo että jotain lievää aknea tai muuta vastaavaa vois tullu, mutta en ainakaan omallakohdalla tällästä oo huomannu. Veden juonti kannattaa muutenki vaikka ei kreatiinia käyttäiskään, lähtee kuona-aineet elimistöstä tehokkaammin ku juo paljon.