Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

No 3g on ehkä vähän liian vähän. Joku teelusikallinen (~10g) palkkariin on parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän siitä ole sama hyöty kuin pelkiltään syötynä (paitsi kreatiini käsittääkseni pitäisi nauttia jonkun sokerin (insuliini) kanssa että pääsy lihaksiin tehostuisi, ja palkkarissahan on käytännössä sokeria). Ainoa ero tulee siitä että jos alat suoraan vetämään palkkarissa niin ei tule ns. latausjaksoa (mitä jotkut ei pidä edes tarpeellisena) ja kreatiinivarastojen täyttyminen kestää kauemmin kuin latausjakson kanssa.

jos vaikka nauttii kreatiinia limukan kanssa niin tehostuuko lihaksiin pääsy ku onhan se sokeripitoista?

Minkähän takia tuo kreatiini tuntuu vaikuttavan noihin finnien pukkaamiseen? Itse kun aloitin taas piruuttani lataamaan tuota niin alle viikossa alkoi pukkaamaan naamaan näppyjä. Eihän sen pitäisi tehdö muuta kuin kerätä nestettä lihaksiin.

Miten paha se nestepöhö teillä on ollut, tässä ajattelin ostaa kreatiinia mut mietin et kannattaako jos on hirveen turvonneen näkönen sit:D

no ei siitä kauheaa pöhöä tuu. käsi kasvaa käytön aikana about sentin puolitoista(pöhöä) ja naama on vähän ajotuksessa eli pöhössä, tosin mulla se on aina pöhössä ettei sillain hirveästi sitä huomaa. finnejä ei oo koskaan mulle tullu, ehkä nuorella iällä se saattaa niitä näppylöitä aktivoida sen verran että ne nousee pintaan, muttei tässä iässä ainaakaan finnejä tuu.

no ei siitä kauheaa pöhöä tuu. käsi kasvaa käytön aikana about sentin puolitoista(pöhöä) ja naama on vähän ajotuksessa eli pöhössä, tosin mulla se on aina pöhössä ettei sillain hirveästi sitä huomaa. finnejä ei oo koskaan mulle tullu, ehkä nuorella iällä se saattaa niitä näppylöitä aktivoida sen verran että ne nousee pintaan, muttei tässä iässä ainaakaan finnejä tuu.

Ettei kuitenkaan sillai naama turpoo et kaikki pääsee kuittailee miten oot lihonu tai sillai :kippis1:

no anna kuittailla, väännät solmuun jos kuittailevat :D;). ihan rehellisesti sanottuna ei se pöhö nyt niin paha oo että kaveris tai muut sen huomaisivat selkeästi. pahemman pöhön saa muutamalla sipsi pussilla ja juomisella kuin kreatiinilla.

Olen Nilziratorin kanssa saman ikäinen eikä tullut kyllä minkäänlaista pöhöä. Eikä naamaan mielestäni tullut normaalia enempää finnejä. Paino nousi n.3-4 kiloa. Olen nyt ollut ilman kreatiinia noin viikon eikä paino ole ainakaan vielä laskenut enkä ole huomannut mitään eroa. En tiedä aloitanko uudestaan.. Ei tuntunut sellaista hyötyä että kannattaisi jatkaa. Joillakin voi kyllä toimia. Kerrohan Nilzinator sitten minkälaisia vaikutuksia tulee. Ja tsemiä treeniin :thumbs:

Olen Nilziratorin kanssa saman ikäinen eikä tullut kyllä minkäänlaista pöhöä. Eikä naamaan mielestäni tullut normaalia enempää finnejä. Paino nousi n.3-4 kiloa. Olen nyt ollut ilman kreatiinia noin viikon eikä paino ole ainakaan vielä laskenut enkä ole huomannut mitään eroa. En tiedä aloitanko uudestaan.. Ei tuntunut sellaista hyötyä että kannattaisi jatkaa. Joillakin voi kyllä toimia. Kerrohan Nilzinator sitten minkälaisia vaikutuksia tulee. Ja tsemiä treeniin :thumbs:

Niin saa nähdä toimiiko mulla.. Kiitos, ja kerron kyl heti kokemuksia kunhan saan tuon hankittua ja jonkin aikaa käyttäny :) :kippis1:

onks kreatiinin merkillä vaikutusta, et kuin se krea toimii...mulla oli aluksi tota cpu kreatiinia ni se tuntu toimivan tosi hyvin, sarja painot nousi...mut sit ny on menossa fastin krea, se ei oikeen tunnu toimivan =/ onko merkillä sitten vaikutuksen kannalta väliä?

onks kreatiinin merkillä vaikutusta, et kuin se krea toimii...mulla oli aluksi tota cpu kreatiinia ni se tuntu toimivan tosi hyvin, sarja painot nousi...mut sit ny on menossa fastin krea, se ei oikeen tunnu toimivan =/ onko merkillä sitten vaikutuksen kannalta väliä?
Noissa ei pitäisi toimivuuden kannalta olla mitään eroa.
Molemmat raaka-aineet on hyvälaatuisia.

Täytyy aina muistaa, ettei kreatiini ole mikään ihmeaine.
Toiset saavat pientä hyötyä aluksi, jotkut eivät huomaa mitään vaikutusta.

Paino nousi 3-4 kiloa etkä vieläkään näe/tunne mitään hyötyä kreatiinista? Itse vedin juuri "kuurin" ja painoni nousi tasan 0,5 kiloa.. Ei se tosiaan mitään ihmeainetta ole, mutta jos itselläni olisi samalla tavalla noussut paino jatkaisin kyllä uudella purkilla.

Paino nousi 3-4 kiloa etkä vieläkään näe/tunne mitään hyötyä kreatiinista? Itse vedin juuri "kuurin" ja painoni nousi tasan 0,5 kiloa.. Ei se tosiaan mitään ihmeainetta ole, mutta jos itselläni olisi samalla tavalla noussut paino jatkaisin kyllä uudella purkilla.

No eikös se ole tärkeämpää että painot nousee kuin että paino nousee? :david:

Vaikuttaako tuo kreatiini pillerin muodossa paljoa? Active Muscle Pro-ceed nimike.
"Kreatiinin etyyliesterimuoto. Omaa kreatiinin perusvaikutukset ja väitetään paljon tehokkaammaksi.

1-2 annosta 2 kertaa päivässä ruokailujen välissä veden kanssa."
Ja lainaus pakkotoiston kauppa osiosta.

Voiko kreatiinista tulla iho-ongelmia? Nimittäin viimeaikoina on alkanut tulla ihottuman tapaisia läiskiä eri puolille kroppaa yli kuukauden käytön jälkeen (n. 5g/päivä). Tosin veden juominen on viime aikoina jäänyt hieman liian vähäiseksi, vaikuttaakohan sekin tuohon?

Tämä tosin ehkä kuuluisi tyhmien kysymysten triidiin :david:

Jotku sanoo että jotain lievää aknea tai muuta vastaavaa vois tullu, mutta en ainakaan omallakohdalla tällästä oo huomannu. Veden juonti kannattaa muutenki vaikka ei kreatiinia käyttäiskään, lähtee kuona-aineet elimistöstä tehokkaammin ku juo paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom