Nostetaas ylös kun aihe on minulle ajankohtainen. Kreatiinin kanssa on seuraavaa tapahtunut:
Ostin helmikuun 20. päivä mass blast -pönikän, johon tuttuun tapaan sekoitin 900g hera80:ä. Hetken mielijohteesta kippasin sekaan myös koko lootallisen fastin perus kreatiinia, ei siis sitä pienempää pakkausta (purnukka) vaan sellaisen missä kreatiini on pahvikuoren sisällä pussissa.
Tässä on tullut kyseistä settiä syötyä siitä lähtien, mutta about kuukausi sitten ostin uuden pönikän mass blastia, johon sekoitin hera80:tä 900g mutta en kreatiinia.
Noin kolme viikkoa sitten paino rupes laskemaan ilman selvää syytä, ateriat on pysyny samoissa ja treenikin ollut jatkuvaa jalkavaivoista huolimatta. Samalla alkoi sarjapainot laskea kaikissa liikkeissä. Tiputus oli aika kovaa, esim kolme viikkoa sitten meni esim penkissä mukavasti 3x90 viimeisenä sarjana (alla 5x5x80kg), nyt viime viikolla meni hädin tuskin 3x82½ vaikka alla oli vain 3x5x70. Yhen käden kulmasoudussa hanttelilla sain hädin tuskin 3x6x40kg vaikka ennen oon harmitellu isompien kässäreiden puutetta.
Tällä viikolla rupesin taas vetämään kreatiinia, sekoitin purkillisen taas tuonne mass blastin sekaan, ja kuinka ollakkaan, eilen keskiviikkona 5x85 treenin päätteeksi (alla 5x5x77½). Kulmasoutu toimii taas, 5x6x40kg meni helposti. Paino on noussut taas pari kiloa.
Minulla kreatiini tuntuu siis toimivan oivallisesti. Harmi vaan että tuli tällänen "pakollinen" rahareikä. Vois tietty kokeilla nostaa sarjapainoja kreatiinitta sitten kun tää satsi on vedetty, nyt kun tietää homman riippuvan siitä. Ennen oon luullu ettei vaikutusta tuu ollenkaan, mutta se tulee sillai varkain...
Sellasta. Kyykkyä en voi käyttää vertailukohtana; etureiden repeämän takia painot on siinä tyyliin tanko.
EDIT: Syynä ei voi olla "nuppi" koska tajusin vasta tällä viikolla etten ollu kreaa sekottanu mukaan.