Eipä ole.Onko kreatiinillla haittavaikutuksia, jos on rasitusastma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ole.Onko kreatiinillla haittavaikutuksia, jos on rasitusastma?
Ei kait haittaa, itellä jonkilainen rasitus astma ja kreata menee välillä lapiollisia ;) No ei sentään ihan, mutta sitten on taskussa aina joukossa tuo ventoline (kohtauslääke) viimeaikoina koittanu sitä ottaa puol tuntia ennen reeniä, mukamas auttaa salilla ku äheltää ja puhkuu...Liekö sitte korvienvälistä kiinni tuokin...??
Ei kait haittaa, itellä jonkilainen rasitus astma ja kreata menee välillä lapiollisia ;) No ei sentään ihan, mutta sitten on taskussa aina joukossa tuo ventoline (kohtauslääke) viimeaikoina koittanu sitä ottaa puol tuntia ennen reeniä, mukamas auttaa salilla ku äheltää ja puhkuu...Liekö sitte korvienvälistä kiinni tuokin...??
nostaako kreatiini maksaarvoja oli meinaan 76 ja viitearvohan on 10-70 kuppia en ol kuukauteen juonu et siitä ei johu ainakaan?2 viikkoo nyt kreatiinia syöny.
No kreatiini on maailman tutkituin lisäravinne eikä tutkimuksissa ole havaittu sen olevan terveydelle haitallista.no eikö kukaan osaa sanoo mitään!voiko olla mahollista et kreatiini nostaa niitä arvoja?
Oli jäänyt purkki kreatiinia muiden taakse, parasta ennen 2006. Meneekös noi jauheet vanhoiksi vai uskaltaako vetää normaalisti. Jauheesta ei näe onko vanhaa vai ei.
Mulla on tuota samaa ja ei ole ollut oireilua..ihan ku sokeria vetäs. Tosin treenit kulkenu paremmin.
Mulla on tuota samaa ja ei ole ollut oireilua..ihan ku sokeria vetäs. Tosin treenit kulkenu paremmin.
Joo siis tämä purkki oli ensinnäkin vajaa. Sisältö haisi kummalle ja siinä oli erikoinen maku. Oon samaa kreatiinia syöny lukemattomia purkkeja aiemmin ja se on (tai pitäis olla) hajutonta ja mautonta vedessä. Tyhmyys kai iski kun piti koittaa :D
Soitin asiakaspalveluun ja lähetin purkin kuitteineen func foodille. Jospa ne siellä selvittää mikä siinä on vikana ja ilmoittelee sitten. Kiinnostais tietää että mitä on tullut syötyä. Ei nimittäin ole koskaan tullut tuommosta pistelyä, kutinaa ja polttelua mistään mitä oon suuhun laittanu..
Kaveri osti American Pure kreatiinia purkin. Ihan outoa ainetta. Aiheuttaa jonkinlaisen tapahtuman kropassa. Aiheutti saman siis kaverilla että itselläni.
Nautin sitä lusikallisen ja kymmenen minuutin jälkeen alkoi pistely kasvoissa. Siitä se levis koko pään alueelle ja kohta pisteli selkääkin. Kreatiini maistui oudolta ja rakeet olivat paljon normaalia isompia. Kenelläkään muulla sattunut samanlaista satsia vastaan?
Tämä pistely kestää tosiaan tunnin verran.
Lipsahtanut varmaan väärät etiketit purkkiin, eli sulla on beta-alaniinia...eli ei kannata palauttaa(alaniini on kalliimpaa) vaan käytät tota alaniinia niinkuin sitä kuuluu ja ostat uuden purkin kreaa, vaikka joltain muulta valmistajalta.