Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kait haittaa, itellä jonkilainen rasitus astma ja kreata menee välillä lapiollisia ;) No ei sentään ihan, mutta sitten on taskussa aina joukossa tuo ventoline (kohtauslääke) viimeaikoina koittanu sitä ottaa puol tuntia ennen reeniä, mukamas auttaa salilla ku äheltää ja puhkuu...Liekö sitte korvienvälistä kiinni tuokin...??

Ei kait haittaa, itellä jonkilainen rasitus astma ja kreata menee välillä lapiollisia ;) No ei sentään ihan, mutta sitten on taskussa aina joukossa tuo ventoline (kohtauslääke) viimeaikoina koittanu sitä ottaa puol tuntia ennen reeniä, mukamas auttaa salilla ku äheltää ja puhkuu...Liekö sitte korvienvälistä kiinni tuokin...??

Siis kyllähän tuo ventoline ihan oikeasti auttaa, sillä sehän laajentaa keuhkoja jolloin hapenottokyky paranee. Ainehan on luokiteltu doping aineeksi ilman lääkärin määräystä..? eikö näin menny?

Näinhän se menee. Erivapaus suihkemuotoisten astmalääkkeiden käyttöön hoituu ilmoitusmenetelmällä, eli pyytämällä hoitavaa lääkäriä täyttämään adt:n sivuilta löytyvän lomakkeen ja postittamaan sen sinne. Ei taida ihan yleislääkärin lausunto riittää, vaan tarvitsee olla erikoistunut? No, väliäkö hällä. Aika yksinkertainen prosessi.

Mulla on eri myrkky käytössä, mutta jos en ota ennen salitreeniä, niin ei tarvitse montaa minuuttia huhkia kun tuntuu, että tukehtuu. Jos taas ottaa, niin ei mitään ongelmaa. Kyseessä tosin ihan "oikea" astma eikä rasitus -sellainen :)

nostaako kreatiini maksaarvoja oli meinaan 76 ja viitearvohan on 10-70 kuppia en ol kuukauteen juonu et siitä ei johu ainakaan?2 viikkoo nyt kreatiinia syöny.

nostaako kreatiini maksaarvoja oli meinaan 76 ja viitearvohan on 10-70 kuppia en ol kuukauteen juonu et siitä ei johu ainakaan?2 viikkoo nyt kreatiinia syöny.

lisätäkseni vielä,et arvot oli elokuussa 30.tässä 3kk aikana ei ol tullu ku kerran otettuu alkoholia.
en oikeen keksi muuta syytä ku ton kreatiinin.

Joskus mulle isot pojat sano salilla että lapiolliset kreatiinia saattaa vaikuttaa maksaan jotenkin...Kun kehuin että purkin ohjeen mukaan kreatiinista ei ole hyötyä ja isommilla satseilla vasta huomas jotain toimivuutta niin noin kertoivat ettei ainakaan pitkä kestoisesti kannattaisi hirveitä lapiollisia syödä sitä..tiedä sitte onko perää...saattahaan tuo paikkaansa pitääkki??

Kannattaaks tän kans ottaa jotai lisä proteinii kans samal?

Ja miten tän käyttö nyt, auttaaks jos ottaa vaa vaik ain enne salireenii ja sen jälkee? Ja pal pitäis ottaa ku nii pal erilaist kantaa liikkuu täälläki.

Oli jäänyt purkki kreatiinia muiden taakse, parasta ennen 2006. Meneekös noi jauheet vanhoiksi vai uskaltaako vetää normaalisti. Jauheesta ei näe onko vanhaa vai ei.

Oli jäänyt purkki kreatiinia muiden taakse, parasta ennen 2006. Meneekös noi jauheet vanhoiksi vai uskaltaako vetää normaalisti. Jauheesta ei näe onko vanhaa vai ei.

Kai noiden suht pitkäikäisiä ja hyvin säilyviä pitäis olla. Jos se jauho näyttää ja tuoksuu ihan normaalilta niin kokeile ottaa vaikka 5g. Jos et kuole tai ei tule huono olo niin kait sen voi vielä vetää.

Kaveri osti American Pure kreatiinia purkin. Ihan outoa ainetta. Aiheuttaa jonkinlaisen tapahtuman kropassa. Aiheutti saman siis kaverilla että itselläni.

Nautin sitä lusikallisen ja kymmenen minuutin jälkeen alkoi pistely kasvoissa. Siitä se levis koko pään alueelle ja kohta pisteli selkääkin. Kreatiini maistui oudolta ja rakeet olivat paljon normaalia isompia. Kenelläkään muulla sattunut samanlaista satsia vastaan?

Tämä pistely kestää tosiaan tunnin verran.

Mulla on tuota samaa ja ei ole ollut oireilua..ihan ku sokeria vetäs. Tosin treenit kulkenu paremmin.

Mulla on ollu kans muutama purkki mutta ne on ollu ihan erilaista jauhoa. Tuntuu että nyt on lipsahtanu viallinen erä markkinoille. Saa nähdä mitä selviää kun kaveri lähettää sen tutkittavaksi.

Mulla on tuota samaa ja ei ole ollut oireilua..ihan ku sokeria vetäs. Tosin treenit kulkenu paremmin.

Joo siis tämä purkki oli ensinnäkin vajaa. Sisältö haisi kummalle ja siinä oli erikoinen maku. Oon samaa kreatiinia syöny lukemattomia purkkeja aiemmin ja se on (tai pitäis olla) hajutonta ja mautonta vedessä. Tyhmyys kai iski kun piti koittaa :D

Soitin asiakaspalveluun ja lähetin purkin kuitteineen func foodille. Jospa ne siellä selvittää mikä siinä on vikana ja ilmoittelee sitten. Kiinnostais tietää että mitä on tullut syötyä. Ei nimittäin ole koskaan tullut tuommosta pistelyä, kutinaa ja polttelua mistään mitä oon suuhun laittanu..

Joo siis tämä purkki oli ensinnäkin vajaa. Sisältö haisi kummalle ja siinä oli erikoinen maku. Oon samaa kreatiinia syöny lukemattomia purkkeja aiemmin ja se on (tai pitäis olla) hajutonta ja mautonta vedessä. Tyhmyys kai iski kun piti koittaa :D

Soitin asiakaspalveluun ja lähetin purkin kuitteineen func foodille. Jospa ne siellä selvittää mikä siinä on vikana ja ilmoittelee sitten. Kiinnostais tietää että mitä on tullut syötyä. Ei nimittäin ole koskaan tullut tuommosta pistelyä, kutinaa ja polttelua mistään mitä oon suuhun laittanu..

Isompi raekoko, erilainen maku ja tuo pistely ja kihelmöinti kuulostaa beta-alaniinilta. Tiedä sitten miten sellaista olis lipsunu kreatiinipurkkiin. Tämä siis vain spekulaatiota.

Kaveri osti American Pure kreatiinia purkin. Ihan outoa ainetta. Aiheuttaa jonkinlaisen tapahtuman kropassa. Aiheutti saman siis kaverilla että itselläni.

Nautin sitä lusikallisen ja kymmenen minuutin jälkeen alkoi pistely kasvoissa. Siitä se levis koko pään alueelle ja kohta pisteli selkääkin. Kreatiini maistui oudolta ja rakeet olivat paljon normaalia isompia. Kenelläkään muulla sattunut samanlaista satsia vastaan?

Tämä pistely kestää tosiaan tunnin verran.

Lipsahtanut varmaan väärät etiketit purkkiin, eli sulla on beta-alaniinia...eli ei kannata palauttaa(alaniini on kalliimpaa) vaan käytät tota alaniinia niinkuin sitä kuuluu ja ostat uuden purkin kreaa, vaikka joltain muulta valmistajalta.

Lipsahtanut varmaan väärät etiketit purkkiin, eli sulla on beta-alaniinia...eli ei kannata palauttaa(alaniini on kalliimpaa) vaan käytät tota alaniinia niinkuin sitä kuuluu ja ostat uuden purkin kreaa, vaikka joltain muulta valmistajalta.

Varmaan kannattaa kyllä palauttaa ja vaatia jonkun sortin tuotehyvistystä tollasesta mokasta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom