Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite ainakin vedin kreatiinia ensimmäiset 5päivää 20g/päivä jaettuna neljälle kerralle: aamulla 5g (~yksi teelusikallinen) - ennen treeniä 5g - treenin jälkeen 5g - illalla 5g. Sitten tuon 5pvä:n "latausjakson" jälkeen 10g/päivä.Ja vielä jos joku viitsisi kertoa minkälaisissa sykleissä kreatiinia kannattaisi ottaa, kuinka monta kertaa päivässä ja minkä verran kerralla. Olen siis ensimmäistä kertaa kokeilemassa kreatiinia. Paino on 66kg, jos sillä nyt jotain väliä annostuksen suhteen on.
o_O 4 päivää olen käyttänyt kreatiinia sen 5 grammaa päivässä ehkä hieman yli ja tuli nyt syyslomalla käytyä salilla hieman ahkerammin 5 kertaa jopa. Paino oli viikon alussa n. 60kg ja risat ja nyt paino on 57kg puolella. Fastin Whey3 protskua vedin tasaisesti ja söin pötsin aina ihan ähkyyn asti. Eipä kyllä ennen ole ollut tuollaista nopeaa painon putoamista alle viikossa. Kreatiinin pitäisi nostaa painoa? Ei näköjään ole vielä sit krea-arvot niin ylläällä että se vaikuttaisi mitään tähän vaan "liika" urheilu näköjää polttaa rasvat pois?
Itse olen vetänyt viime vuoden jo kreatiinia (15v olin silloin). En ole huomannut mitään haittoja paitsi sen että finnejä on hartioilla ja selässä. Näistäkään en ole varma että onko yksikään tullut kreatiinin takia. Kai ne on ihan normaaleja tässä iässä muutenkin. Kesällä ne lähtee aina pois ku ottaa arskaa ilman paitaa :thumbs:Voiko kreatiinia ottaa vain treenipäivinä vai meneekö hyöty jos ottaa vaa 3krt viikos ja voiko 15vuotias vetää kreatiinia?
mitkä on niinkun kreatiinin hyödyt,tarkotus ja ne haittavaikutukset ?
Eikös tässä oo kokonainen threadillinen infoa, jos vaikka lukisit läpi.
mitkä on niinkun kreatiinin hyödyt,tarkotus ja ne haittavaikutukset ?
Mites tämä uusi crp kreatiini on vaikuttanut verrattuna muihin kreatiineihin? tuleeko yhtä herkästi finnejä, parempia tuloksia kuin muilla kreatuotteilla? anyone?