- Ikä
- 28
Salia noin kuukaus takana.
Tarkoitus polttaa läskiä.
Ikää 19v.
Ei mitään syytä käyttää kreatiinia.
Ihan yhtäpaljon syytä kuin kaverilla jolla..
Salia 4v takana.
Dieetti.
Ikää 28v.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salia noin kuukaus takana.
Tarkoitus polttaa läskiä.
Ikää 19v.
Ei mitään syytä käyttää kreatiinia.
Nimenomaan. Mikä tekee siitä kreatiinista jotenkin turhempaa jos kokemusta on vähän? Päinvastoin, nyt kun on vielä parhaattreenivuodet käsillä kannattaisi ne hoitaa kunnolla.Ihan yhtäpaljon syytä kuin kaverilla jolla..
Salia 4v takana.
Dieetti.
Ikää 28v.
Jos on treenannut vasta kuukauden, on kehittyminen todennäköisesti aivan huikeaa ilman kreatiiniakin. Antaa ensin hermotuksen ja nivelten tottua kasvaviin painoihin ja ottaa krean käyttöön sitten vähän myöhemmin.
Mites kreatiinin käyttö lepopäivinä, onko tarpeellista vai riittääkö että ottaa vain treenipäivinä?
Mites kreatiinin käyttö lepopäivinä, onko tarpeellista vai riittääkö että ottaa vain treenipäivinä?
^mulle tuli päänsärkyä, turvotusta, maha sekaisin ja rupes naama kukkimaan. En muista että olis ainakaan tullut sellasta fiilistä, että haluan tappaa jonkun, siitä on tosin aikaa kun viimeksi söin tota. Enää en koske...
Itse söin viimeviikolla 30g vahingossa kreatiinia päivään ja naama on ku murrosikäsellä. Itellä ollu muita haittavaikutuksia 3kk kuurilla. Ja on ryypätty pari kertaa.
Aloitin pitkästä aikaa taas tankkausjakson. Ennen ei ole ilmennyt mitään oireita. Nyt kuitenkin ilmentynyt haluja tappaa joku ja pääsärky. Henkisesti synkistänyt oikeen ihan helvetisti. Mistä moinen johtuu? Ainut ero edellisiin tankkauksiin on uudet latarit.. Onko normaalia? t. skitso
Mutta nyt itse kysymykseen, eli perjantai ja baariin olisi tarkotus lähteä tänään vähän :dance2: , niin mitenkäs tämä alkoholi ja kreatiini yhdistelmä oikein menee? Onko tuo sopivaa ottaa tankkaus vaiheessa kaljaa tms. ? Olen lukenut paljon erilaisia vastauksia muualta samaan kysymykseen, mutta eipä ole varmaa tai päivitettyä tietoa oikein saanut mistään. Kiitos !
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten voi vahingossa sitä 30g päivään syödä?
Tässä on nyt tankkaus vaihe menossa neljättä päivää ja sivuvaikutuksista sen verran että itellä tullut muutama näppylä (finni tms.) pärstään joiden uskon johtuvan kreatiinista. Eipä noilla näppylöillä niin väliä siis ole mutta mainitsinpahan vain niille jotka etsii niitä sivuvaikutuksia ennen kreatiini kuurin aloittamista.
Mutta nyt itse kysymykseen, eli perjantai ja baariin olisi tarkotus lähteä tänään vähän :dance2: , niin mitenkäs tämä alkoholi ja kreatiini yhdistelmä oikein menee? Onko tuo sopivaa ottaa tankkaus vaiheessa kaljaa tms. ? Olen lukenut paljon erilaisia vastauksia muualta samaan kysymykseen, mutta eipä ole varmaa tai päivitettyä tietoa oikein saanut mistään. Kiitos !
Kaveri puhu tossa yks päivä ku juteltii lisäravinteist, että krea keräis hirveest nestettä kehoon ja turvottais. Miten on? Kannattaako laittaa hankintaan vai katoavatko hivenen näkyville tulleet lihakset jonnekin nestepöhön uumeniin?:D
Kaveri puhu tossa yks päivä ku juteltii lisäravinteist, että krea keräis hirveest nestettä kehoon ja turvottais. Miten on? Kannattaako laittaa hankintaan vai katoavatko hivenen näkyville tulleet lihakset jonnekin nestepöhön uumeniin?:D