Kreatiini: sen käyttö ja haittavaikutukset

Kun aloitin kreatiinin käytön joskus melkein vuosi sitten, niin silloin paino sattui nousemaan muutaman kilon. Mutta tuossa pari kuukautta sitten kokeilin pienellä bulkkijaksolla kreatiinin vaikutusta ja vaikutus painoon oli mitätön. Ei sarjoihinkaan tullut enää mitään muutosta. Kreatiini toimi mulle vaan tasan sen yhden ja ensimmäisen kuurin aikana. Voi tosin olla että saan ruuastakin tarpeeksi kreatiinia, päivässä uppoo usein 800g jauhelihaa ja 300g kanaa, eli reilut 1100g lihaa päivässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi tosin olla että saan ruuastakin tarpeeksi kreatiinia, päivässä uppoo usein 800g jauhelihaa ja 300g kanaa, eli reilut 1100g lihaa päivässä.

Voi hyvin olla mahdollista. Kreatiini antaa selkeimmät vaikutukset juuri niille, joilla ei muuten oo paljoa kreatiinia kehossaan. Esimerkiks kasvissyöjät kuuluu niihin. Sä kun syöt noin paljon lihaa ni voi olla, ettei lisäkreatiini enää nostakkaan niin paljoa lihasten kreatiinipitoisuuksia.

Mulla ainut asia mistä huomaa kreatiinin käytön, on se että naama rasvoittuu ihan helvetisti. Mua se ärsyttää ja häiritsee, mutta ei voi mitään. Pesee sitten lärviä vaikka 5 kertaa päivässä. :D

Mutta toisaalta sitten sitä taas menee aika monen päivän edestä kun tauon jälkeen alottaa tankkauksen.

Mutta toisaalta sitten sitä taas menee aika monen päivän edestä kun tauon jälkeen alottaa tankkauksen.

Tosi on, mutta oikeesti esim. kuukauden jälkeen ei tarvita samanlaista tankkausta ku tyhjästä lähdettäessä. Kuukauden tauon jälkeen teoriassa puolet pienemmän tankkauksen pitäis riittää.

Eipä oikeastaan. Jotkut huomaavat merkkien välillä eroa, mutta suurinosa eri. Tilaa vaan tuota jos mieli tekee.

Sivulla 98 kysyin tosiaan, että kannattaako mun nyt alkaa käyttämään kreatiiniä niin mielipiteet näköjään vähän jakautu nii oon nyt ihan sekasin että kannattaako vaiko ei niin joku tietävä kaveri vois valistaa tyhmää.

Kaikilla on tästä omat mielipiteet niin et sä siihen mitään tyhjentävää vastausta saa. Monet on sitä mieltä, että turha aloittelijan on käyttää lisäravinteita. Oma mielipide on se, että ei sillä pitäis olla mitään merkitystä kauan on treenannu mitä saa käyttää. Kyllä se hyödyttää samanlailla kaikkia. Eli osta jos mieli tekee.

Sivulla 98 kysyin tosiaan, että kannattaako mun nyt alkaa käyttämään kreatiiniä niin mielipiteet näköjään vähän jakautu nii oon nyt ihan sekasin että kannattaako vaiko ei niin joku tietävä kaveri vois valistaa tyhmää.

Oisit sen kysymyksen (tai ne lähtötiedot) laittaa tähän vielä. Mulla kun tää ketju loppuu jo sivulle 62.

En tiedä kuuluuko kysymys tähän triidiin, mutta samakai se on pistää. Kysymykseni siis on, että missä vaiheessa mun kannattaa alkaa käyttään kreaa? Tällä hetkellä siis treenaan tähtäimellä, että läskit lähtis pois ja lihasta tilalle. Salilla oon käynyt ~kuukauden.

Rupea käyttämään vain jos haluat. Kreatiini ei kuitenkaan ole välttämätöntä ja mikäli syö paljon lihaa, ei kreatiinia tarvitse syödä ollenkaan.

Ottaen huomioon että kreatiini (mono) a. on edullista b. ei aiheuta juurikaan sivareita ja c. tehoaa oikeasti niin miksi ihmeessä et?

Itse en kyllä bongannut mitään perustelua mikset voisi käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom