Talli kokonaisuudessaan 24 neliötä (8mx3m), josta olen pyhittänyt n. 15 neliötä painojen kolisteluun.Hieno!
Minkä kokoinen tila?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Talli kokonaisuudessaan 24 neliötä (8mx3m), josta olen pyhittänyt n. 15 neliötä painojen kolisteluun.Hieno!
Minkä kokoinen tila?
Onko rimpula?
Säädettävä vinopenkki - Gorillasports.fi
Tällaisen voimahäkin hommaan, tuohon saa joskus laitettua taljanki jos huvittaa: Voimateline F430 | www.bodycraft.fi
Lisäksi tarvitsen, säädettävän penkin, kumipainoja n. 150kg asti, laakeroitu tanko, mutkatanko ja kumimattoa.
Oisko noihin jotain ehdotuksia? Käytettyjäkin saa kaupata ;)
Onko rimpula?
Säädettävä vinopenkki - Gorillasports.fi
Onpa suolasen hintasia nuo painosarjat. Mistä sais edullisesti laakeroidun tangon ja painoja n. 140kg?
Ei meinaa alle 400€ löytyä
Sport-Trade Finland / Bodycraft Nordic Oy / Vapaapainolaitteet / Voimateline F430 + Vinopenkki F602
Käviskö tuo? Siinä olisi samassa paketissa tuollainen penkki. Säästäisi postituskuluissa kun saisi samasta paikasta tilata...
Älä säästä tangossa, jos aiot kolistella noita painoja vähänkään pidempään. Kuitenkin toteat puolen vuoden sisään tuosta halpatangosta sen tosiasian, että se on huonolaatuinen kiero kumiletku.Levytankosarja 125 kg Tri Grip Olympic - Kuntokauppa.fi
Nyt oon näitä vähän aikaan ettiny, niin ei taida olla paha hinta? Tarjous vielä huomenna voimassa...Olisikohan tarve ottaa tuo parempi tanko 95€ lisähinnalla? normilla kapasiteetti 225kg ja paremmalla yli 680 kg. kyllähän tuo 225kg riittää pitkäksi aikaa, mutta onko tässä tapauksessa kuitenkin laadulla merkitystä?
...tulevaisuudes reenaan omakotitalon pihavarastos josta maksan lainaa seuraavat 40 vuotta! ja vehkeetki varmaan vaihtuu samalla