Nonii, vähä ollaan tässä mietitty että jos rakennettais oma kuntosali. Kalliiksihan se tulee mutta niitä itse välineitä varmaan ostellaan lisää sitten ajan kanssa. Eli tällä hetkellä oon reenannu kotona sisällä. Tila vaan loppuu kesken. Mulla on nyt käsipainoja, leuanvetotanko, vatsalihaspenkki, voimapyörä ja kuntopyörä. Ajateltiin joku pieni mökki pystyttää pihalle (vierasmaja tms) ja sinne sitten kantaa nämä kamat + hommata lisää härpäkkeitä. Ainakin kyykkyteline ja penkkipunnerruspenkki pitäis hommata. Jotain mielipiteitä näistä laitteista? : Omasali® Painonnostosetti (P850penkki+95kg painosarja), 499,00 ? | Omasali-verkkokauppa ja GymstickHome Gym 2 Kuntokeskus, 399,00 ? | Omasali-verkkokauppa Ainakin tuota ensimmäistä ajattelin, voiskai tuon toisenkin hommata jos budjetti riittää.
Olis mielenkiintosta kuulla jos muilla on ollut vastaavia projekteja ja jos olis jotain vinkkejä heittää. Vähän oon nyt hukassa että mitä vehkeitä sinne kannattaa hommata. Niin ja minkähän kokonen sen mökin olis hyvä olla? Jotain 15m2 katoin, joka olis voinut olla iha ok, mutta mahtuuko sinne?
Olis mielenkiintosta kuulla jos muilla on ollut vastaavia projekteja ja jos olis jotain vinkkejä heittää. Vähän oon nyt hukassa että mitä vehkeitä sinne kannattaa hommata. Niin ja minkähän kokonen sen mökin olis hyvä olla? Jotain 15m2 katoin, joka olis voinut olla iha ok, mutta mahtuuko sinne?