Kotisali

Noissa 30mm käsipainotangoissa mitkä linkkasin on 100mm puolellaan tilaa painoille. 5kg kiekko on 28mm ja 10kg kiekko 33mm. Laskin että jos laittaa 1x10 + 4x5kg per tanko saa silloin tuon 40kg juuri mahtumaan per käsipaino. Lukolle jää tilaa 11mm mikä ei ole paljoa mutta toivottavasti riittävästi.

Itsellä pääasiallinen käyttö käsipainoille on kulmasoutu, pystypunnerrus, vinopenkki, kickback ja hauiskääntö. Melkein tosiaan pitäisi olla kaksi eripituista tankoa että säätövara riittää. Kickbackiä harvempi tekee +40kg painoilla kun taas soudussa ja punnerruksissa se ei ole temppu eikä mikään :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuntokaupalla välipäivien ajan ainakin levypainot 50% alennuksessa. Ja näyttäisi olevan oikea tarjous, ei kalustekauppakusetus. Koodilla KOVAPAKETTI22 saa vielä 10% alennuksen. (UV promo, ei mun koodi..)


Mitä nyt 6kk olen näitä markkinoita seurannut, niin halvimmat hinnat mitä on tullut vastaan. 30mm reijällä olevat n. 1.5-2.0e/kg ja 50mm hieman päälle 2e/kg. Osaako joku pitempiaikainen kotisalin omistaja sanoa miten vertautuu pre-korona hintoihin?

Helmikuussa 2020 juuri ennen kuin maailma sulkeutui tilasin kuntokaupalta Fitnordin bumpereita sarjan. 10, 15, 20 ja 25kg levyparit sekä jousilukkopari maksoi silloin 398€ ja nyt alennuksilla 337€. Sanoisin että ihan hyvä tarjous. Omani olivat vielä erikseen mainittu olevan 2-laatua mutta käytännössä painatuksissa jotain pientä suttua sekä joidenkin levyjen reunassa valusta pientä kuoppaa jotka eivät haittaa yhtään mitään.
 
Tilasin sitten tuon 149€ tarjous SSB tangon. Ens viikolla pitäis päästä testaan. Nyt alkaa olla kotisalilla sellaiset vehkeet, että saatan jättää kaupallisen salin käytön pois. Tulee siinäkin muutaman kympin säästö. Jonka voi sitten laittaa sähkölaskuun 😂
Hyvää keskustelua oli täällä, kiitoksia kaikille! Ehkä tuo bow bar on seuraavana listalla kun alkaa nykyiset vehkeet kyllästyttää.
Moi, millaisia kokemuksia on nyt tästä tangosta? Mahtuuko niska pehmusteiden väliin hyvin?
 
Onkos täälä kokemusta HC Pron kamoista tai suoraan heiltä tilaamisesta? Laittelin tuossa aspaan mailia ja soittelinkin, mutta ei kuulu vastausta.

Eritoten kiinnostaa omaan autotalliin tää heidän folding rack
Räkki mielenkiintoinen jos vertaa vaikka ATX 750:seen vastaavaan. Puolet hinnasta ja paksummat metallit..

Ja tämä vinopenkki:

Penkki ei ainakaan näytä niin rimpulalta kuin normaalisti 200 euron hintaluokassa olevat...
 
Onkos täälä kokemusta HC Pron kamoista tai suoraan heiltä tilaamisesta? Laittelin tuossa aspaan mailia ja soittelinkin, mutta ei kuulu vastausta.

Eritoten kiinnostaa omaan autotalliin tää heidän folding rack
Räkki mielenkiintoinen jos vertaa vaikka ATX 750:seen vastaavaan. Puolet hinnasta ja paksummat metallit..

Ja tämä vinopenkki:

Penkki ei ainakaan näytä niin rimpulalta kuin normaalisti 200 euron hintaluokassa olevat...
Toi vinopenkki näyttää tosiaan hintaluokkaan nähden tosi hyvältä. Pitää varmaa laittaa tilaukseen kun nykyinen on vähän hutjakka.
 
Onkos täälä kokemusta HC Pron kamoista tai suoraan heiltä tilaamisesta? Laittelin tuossa aspaan mailia ja soittelinkin, mutta ei kuulu vastausta.

Eritoten kiinnostaa omaan autotalliin tää heidän folding rack
Räkki mielenkiintoinen jos vertaa vaikka ATX 750:seen vastaavaan. Puolet hinnasta ja paksummat metallit..

Ja tämä vinopenkki:

Penkki ei ainakaan näytä niin rimpulalta kuin normaalisti 200 euron hintaluokassa olevat...
Olen kahdesti tilannut heiltä tavaraa. Nopea toimitus ja hyvin pakattu kamat.
 
Ok, kiitoksia. Laitoin mä iteki sinne aspaan kyselyä niistä mitoista mut eivät oo vastannu vielä eikä osunu silmään että mihin asti toi tarjous on voimassa tai paljonko niitä penkkejä on varastossa
 
Vaikka nykyään 100 kertaa helpompi rakentaa kotisali kuin 15v sitten kun itse rakentelin. Kauppoja ja valikoimaa aivan eri määrä kuin silloin. Niin silti kunnon 30-32 cm leveä selkänojaista säädettävää penkkiä ei meinaa löytyä. Toi aikoinaan ostettu 600€ maksanut voimaharjoittelu.fi penkki on sellainen.

Mikä fetissi noilla on tehdä noita 25 cm leveitä selkänojia?
 
Vaikka nykyään 100 kertaa helpompi rakentaa kotisali kuin 15v sitten kun itse rakentelin. Kauppoja ja valikoimaa aivan eri määrä kuin silloin. Niin silti kunnon 30-32 cm leveä selkänojaista säädettävää penkkiä ei meinaa löytyä. Toi aikoinaan ostettu 600€ maksanut voimaharjoittelu.fi penkki on sellainen.

Mikä fetissi noilla on tehdä noita 25 cm leveitä selkänojia?

Tuolla eio laaja valikoima mut viksuja tuotteita. Taitaa olla jatkumoa tolle voimaharjoittelu.fille
 
Vaikka nykyään 100 kertaa helpompi rakentaa kotisali kuin 15v sitten kun itse rakentelin. Kauppoja ja valikoimaa aivan eri määrä kuin silloin. Niin silti kunnon 30-32 cm leveä selkänojaista säädettävää penkkiä ei meinaa löytyä. Toi aikoinaan ostettu 600€ maksanut voimaharjoittelu.fi penkki on sellainen.

Mikä fetissi noilla on tehdä noita 25 cm leveitä selkänojia?
Samaa oon ihmetelly iteki. Mulla löytyy 32cm levee tasapenkki ja 24cm levee rimpula vinopenkki ja ne vie mun pieneltä kotisalilta liikaa tilaa joten tekis mieli yhdistää ne mut sit toisaalta en viittis 600e maksaa sellasesta. Tietty nyt vois katella jos löytyis tammialesta jostain joku järkevä
 
Onkos täälä kokemusta HC Pron kamoista tai suoraan heiltä tilaamisesta? Laittelin tuossa aspaan mailia ja soittelinkin, mutta ei kuulu vastausta.

Eritoten kiinnostaa omaan autotalliin tää heidän folding rack
Räkki mielenkiintoinen jos vertaa vaikka ATX 750:seen vastaavaan. Puolet hinnasta ja paksummat metallit..

Ja tämä vinopenkki:

Penkki ei ainakaan näytä niin rimpulalta kuin normaalisti 200 euron hintaluokassa olevat...
Itsellä on tuo vinopenkki ja muuten tosi hyvä MUTTA tuo kapenee ylhäältä noin 24cm levyiseksi ja on siten tasapenkkiin turhan kapea. Tätä en itse huomannut ostettaessa ja asia on vähän harmittanut silloin tällöin. Seuraavaksi ostoslistalla onkin hcpro tasapenkki jossa leveys tuon ~30cm.
 
Back
Ylös Bottom