Kotisali

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:worship: Upea. Harva kotisali yltää samaan.

Kuinka iso osa romuista on itse tekemiäsi? Taisi siellä vielä jokunen kaupallinenkin ratkaisu olla
Kiitos 👍

Itse tehtyjä tällä hetkellä kyykkyhäkki, jalkaprässi, hack, smith, lantion nosto, tuettu t-soutu, lowrow/yates soutu, ylätalja, alatalja, tasapenkki, säädettävä vinopenkki ja käsipainot.

Paljon on tullut ostettua valmista kun ei tahdo keretä itselleen tekemään, "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" 😊
 
Oks kellään vinkata hyvästä Trap tangosta. Tuli GorillaSportin trappitankoa kokeiltua ja siinä karhennukset aivan liian liukkaat ja hihat kohtuu lyhyet. Sais olla melko aggressiivinen karhennus ja ~40cm hihat.
 
Olkapäät vaivaa niin pahasti ettei takakyykkyä saa suoralla tangolla tehtyä niin mitä on täällä expertit mieltä tästä SSB tangosta?
Hinta on ainakin todella miellyttävä.
 
Olkapäät vaivaa niin pahasti ettei takakyykkyä saa suoralla tangolla tehtyä niin mitä on täällä expertit mieltä tästä SSB tangosta?
Hinta on ainakin todella miellyttävä.
En ole tuota kokeillu, mutta linkkini takaa löytyvä on paras SSB tanko, mitä olen kokeillut. Huomattavasti parempi kuin esim rogue tai elitefts, jotka hyvin samanlaisia keskenään.

 
En ole tuota kokeillu, mutta linkkini takaa löytyvä on paras SSB tanko, mitä olen kokeillut. Huomattavasti parempi kuin esim rogue tai elitefts, jotka hyvin samanlaisia keskenään.


Itellä myös toi Riot. On helvetin hyvä SSB. Kulmat ja mitat on oikeat. Roguen tanko ei ole hyvä, tai sellaset tangot missä kahvat samaan suuntaan kuin hihat. Ihan vammanen kyykätä sellasilla.

Toi HC Pro on varmaan sama tuote kuin Riot. Näyttää ihan samalta.

Perus kyykkyä suoralla tangolla ei oo tullu tehtyä yli 10 vuoteen kun suoran tangon korvannu buffalo bar/bow bar ja välillä ssb.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä myös tuo Riot ja samoin paras SSB mitä oon käyttänyt. Ainoo miinus tulee noista pehmusteista ja sekin on korjattu nykyisin, kun on yhtenä kappaleena
 
Itellä myös toi Riot. On helvetin hyvä SSB. Kulmat ja mitat on oikeat. Roguen tanko ei ole hyvä, tai sellaset tangot missä kahvat samaan suuntaan kuin hihat. Ihan vammanen kyykätä sellasilla.

Toi HC Pro on varmaan sama tuote kuin Riot. Näyttää ihan samalta.

Perus kyykkyä suoralla tangolla ei oo tullu tehtyä yli 10 vuoteen kun suoran tangon korvannu buffalo bar/bow bar ja välillä ssb.
HC Pro painaa 19kg ja tuo Riot 22kg eli eivät ole sama tuote. Paitsi jos nuo Riotin jättipehmusteet aiheuttaa painoeron.
 
HC Pro painaa 19kg ja tuo Riot 22kg eli eivät ole sama tuote. Paitsi jos nuo Riotin jättipehmusteet aiheuttaa painoeron.

Minulla se vanhempi Riot ja näyttää identtiseltä tuon HC:n kanssa pehmusteita myöten. Luulen että funktioltaan täysin samanlainen tuote. Uskaltaisin ostaa HC:n heti.
 
HC Prolla on kaksi SSB-tankoa myynnissä (ellei enemmänkin), joista uudemmassa on samanlainen pehmuste kuin Strengthshopin tangossa. Toki juuri tuo uudempi tanko ei ole tarjouksessa. Tuon uudemman tangon painoksi ilmoitetaan 30kg ja tangossa lukee 20kg, tiedä sitten vaikka oikeasti olisikin 22kg... Kotisohvalta katsottuna näyttävät kaikki hyvin samalta. Itsellänikin on Riot SSB ja on huipputanko.

HC Pron tarjousSSB, HC Pron uudempi SSB & Strengthshopin Riot SSB

edit. Ja jos tuohon tarjoustankoon päätyy, niin Strengthshophan myy tuota parempaa yksiosaista pehmustetta erikseenkin. Käyttäjäkokemuksen/arvostelun perusteella se sopisi ATX:n SSB-tankoonkin. Saattaisi siis sopia tuohon HC Pron tarjousSSB-tankoonkin, mutta en voi sanoa varmaksi
 
Viimeksi muokattu:
Eikun itellähän on ATX:n SSB eikä Strength Shop Riot. Näyttävät ihan samanlaisilta. Katoin sillon molempia ja arvelin että samalta pajalta varmaan tulee molemmat.
 
Olkapäät vaivaa niin pahasti ettei takakyykkyä saa suoralla tangolla tehtyä niin mitä on täällä expertit mieltä tästä SSB tangosta?
Hinta on ainakin todella miellyttävä.
Salilla missä treenaan on tuo tanko ja minusta se on todella hyvä.
 
Ylätalja/alatalja/ristikkäistalja kotisalille vihdoin valmis (pois lukien maalaus... Sen teen vasta myöhemmin kun olen vähän aikaa koekäyttänyt). Älytön työmaa tehdä alusta loppuun itse.

DSC_0164.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Ylätalja/alatalja/ristikkäistalja kotisalille vihdoin valmis (pois lukien maalaus... Sen teen vasta myöhemmin kun olen vähän aikaa koekäyttänyt). Älytön työmaa tehdä alusta loppuun itse.
Hieno. Paljon tietty hommaa, mutta onpahan juuri omaan tarpeeseen sopiva eikä vie ylimääräistä tilaa.
 
Olkapääongelmaisen kyykkäilyyn:

Itselleni riitti buffalotanko ettei olkapäät huutaneet hoosiannaa. Etuna helpompi säilytys ja voi käyttää muissakin liikkeissä, kuten penkki ja hyljesoutu, liikeradan pidentämiseen.

 
Back
Ylös Bottom