Kotisali

f-74923-FoamPullingBlock-12H_Sharp-Sat_CMYK.jpg

Ei luulis paljon kolisevan lattia. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä ajattelin tilata SSB-tangon, saa suositella. Ja tuonne autotalliin muutoinkin hankkia perus bodausvehkeitä. Autoa kun sinne ei saa :ROFLMAO: Ja crosstrainer tai kuntopyörä ois kova, vois tehdä (aamu)aerobiset kotona näin paskojen kelien aikaan, kun täällä ei edes katuvaloja lähimaillakaan.

Minä ajattelin tilata SSB-tangon, saa suositella. Ja tuonne autotalliin muutoinkin hankkia perus bodausvehkeitä. Autoa kun sinne ei saa :ROFLMAO: Ja crosstrainer tai kuntopyörä ois kova, vois tehdä (aamu)aerobiset kotona näin paskojen kelien aikaan, kun täällä ei edes katuvaloja lähimaillakaan.

Tilasin StrengtShopista, tuore vielä mutta tänään ensimmäinen kunnon testi. Tukevalta vaikuttaa ja oteväli on just hyvä.

IMG_2597.jpeg

Piti tulla Dinoxilta, mutta heidän tangon valmistus on lopetettu. Toki senkin kuulin vasta kun tilaus oli ollu viikon sisässä.

Osta crosstrainerin sijaan kunnollinen soutulaite. Esim. Concept2, suosittelen. (y)

Tilasin StrengtShopista, tuore vielä mutta tänään ensimmäinen kunnon testi. Tukevalta vaikuttaa ja oteväli on just hyvä.

katso liitettä 151764

Piti tulla Dinoxilta, mutta heidän tangon valmistus on lopetettu. Toki senkin kuulin vasta kun tilaus oli ollu viikon sisässä.

Osta crosstrainerin sijaan kunnollinen soutulaite. Esim. Concept2, suosittelen. (y)

En mä ole soutajatyyppiä, jotenkin ei sovi minun huonolle alaselälle pidemmissä pätkissä. Muutenkin mieluummin tuo crossari kun siinä saa koko kroppa liikettä ja hyvin on ainakin ennen avannut minun alaselkää.

Mutta pitää tsekata tuo tanko!

Ulos vaan luontoon, oppii elämästä muutakin kuin hämähäkin seitit tallin nurkassa.

Kyllä siellä luonnossa tulee liikuttua muutenkin.

Gofitness. Itellä noita mustia ATX bumpereita ja lisäks halvimpia otekahvalla olevia valurautaisia. Ei moitittavaa.

Jos hommaa Gofitnekseltä kahvattomia perus valurauta painoja niin kannattaa punnita minkä verran heittoa. Itsellä oli 20kg painoissa hajonta 20,5-21,3kg, 25kg painoissa 25,2-28kg. Ainakin voimailijoilla saattaa äkkiä tulla heittoa kun enemmän limppuja tangossa :).

Jos hommaa Gofitnekseltä kahvattomia perus valurauta painoja niin kannattaa punnita minkä verran heittoa. Itsellä oli 20kg painoissa hajonta 20,5-21,3kg, 25kg painoissa 25,2-28kg. Ainakin voimailijoilla saattaa äkkiä tulla heittoa kun enemmän limppuja tangossa :).
Eikait se nyt kotivoimailijalla niijustiinsa ole, oli tangossa sitten 100 tai 110. Malmia tankoon ja rytäjämään vaan. :D
Sitten tuntuu salilla kevyemmältä.

Eikait se nyt kotivoimailijalla niijustiinsa ole, oli tangossa sitten 100 tai 110. Malmia tankoon ja rytäjämään vaan. :D
Joo mieluummin noin päin. Kaveri kerran valehteli mulle että oli punninnu 11-kiloisiksi noi mun 15kg bumperit, kyllä alko sylettää kun ajattelin että se niistä ennätyssarjoista... mut onneks vaan koijas apinaa!

Punnitsin nuo kaikki omat +10kg kiekot niin 200g säteellä oli ilmoitetusta jokainen ja ykskään ei ollut ilmoitettua kevyempi. Kuuden parin otanta siis, 15 ja 25kg bumperit ja 10, 20 ja 2x25kg valurautaiset kaikki Gofitnekseltä.

On siinä se paska puoli, että jos vaikka penkissä osuu toiselle puolelle 2x28kg levyt ja toiselle 2x25kg. Aika vittumainen tommonen 6kg puoliero, jos tangossa 120kg.

On siinä se paska puoli, että jos vaikka penkissä osuu toiselle puolelle 2x28kg levyt ja toiselle 2x25kg. Aika vittumainen tommonen 6kg puoliero, jos tangossa 120kg.
Kuha osus runkkukädelle, niin ei hätää. :D

Ei siin. Ite mittasin noita ATX:n kiekkoja, niin aika tasasia ovat. Gofitneksestä.
Aika tyyriitä tietty, kun yks 20kg:n kiekko makso sen 169.

Mutta tämmöstä kevyttä pumppia kun harrastaa niin ei se niin justiinsa ole. Muutenkin vaihtelee puolia kiekoilla, kun siirtelee ylätaljahärpäkkeestä penkkiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom