Kotisali

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Duke fitness lisälevyjä Myydään useissa suomalaisissa kaupoissa ja hintaa jäi 2,2 € / kg.

Hyvä asia se, että ovat valurautaisia ilman kantokoloja.
Ei pidäkään paikkaansa tuo 2,2 €/kg, koska maahantuojalla oli virheellisesti muotoiltu tuote-esittely, jossa luvattiin myydä pareittain, vaikka todellisuudessa kyseessä oli kappalehinta. Myyjä onneksi lopulta suostui kunnioittamaan kauppaa ja toimitti myös puuttuneet lätkät.

Onhan noissa 0,25 kg kiekoissa kilohinta kova, mutta en mä usko että edes ite tekemällä pääsee ns. tuntipalkoille. Käytin muuten ite joskus 0,5 kg nilkkapainoja (en rehellisesti tiedä, miks mulla oli tämmöset) tangon päissä kun halusin korotella kilo kerrallaan.

Googlauksella löyty 0,25kg levyjä kympin kappale ei ny niin järkyttävä hinta?
Ja olikohan tosiaan tuo apun mainitsema gofitness
Tarvisin neljä (molempiin käsipainoihin) niin kyllä 40 € noin "mitättömistä" kiekoista on minun piheydelle liikaa. Ehkä se on sit pärjättävä ilman.

Edit: Gofitness myy näköjään 0,5 kg painoja hintaan 2,9 € / kpl eli ei sittenkään yhtään liikaa! :)

Viimeksi muokattu:
Joo noissa lähinnä tuo kilohinta hirvittää 40 €/kg. Itsellä juuri noita 2,90 € 0,5 kg levyjä. Ei tarvitse tuota kiloa pienempiä hyppäyksiä pienimmissäkään liikkeissä.

Täällä on puhuttu joskus kyykkyhäkin ite rakentamisesta. En oo ite saanu suuta avattua sillon, mutta mulla on puusta yläaste-aikoina väsätty yllättävän kestävä kyykkyhäkki missä tuli reenailu alotettua. Kaikki on tehty ite lukuunottamatta painoja. Koko kotisali siis perustuu kyseisen kyykkyhäkin ympärille. Siinä voi sitte vääntää penkkiä, vinopenkkiä tms, tai vaikka ylätaljaa, jota en kyl käytä kovan vinkunan ja melun takia. Puu on kyykkyhäkille ihan hyvä ja kestävä materiaali, jos ei tykkää kolinasta, eikä osaa hitsata. Kyykkyhäkin hinta oli jotain alle 50€ ku puutavaran sain ilmasiks.

Tässä tänään kuvailtu video, kun pitkästä aikaa koitin vähä treenailla kotona. Aika lähikuvaa meinaa olla, ku ei oo laajempaa linssiä kameraan, ja puhelin rikki. muutama klippi ikivanhalla pokkarilla. :cry:

Kotisalille pitäis kyllä olla rautakiekkoja, jos ei halua kumin käryä nuuhkia. Ainakin noi Dinoxin myymät Gymstickin kumitetut kiekot haisee edelleen. Tai siis salihuone haisee.
Pesin levyt etikalla, ei vaikutusta.

Jos vaurastun hankin rautakiekkoja tilalle ja myyn noi pois.

Kotisalille pitäis kyllä olla rautakiekkoja, jos ei halua kumin käryä nuuhkia. Ainakin noi Dinoxin myymät Gymstickin kumitetut kiekot haisee edelleen. Tai siis salihuone haisee.

Enemmän hernaria

Onkos kukaan hommannut säädettäviä käsipainoja viime aikoina? Köyhä vielä viittii säädellä :hyper:
Ite ostin gorillasportsilta 5kg 50mm käsipainotangot ja gofitnekseltä halvimpia 5kg levyjä kasan + 2 paria 2,5-, 1,25- ja 0,5-kiloisia kutakin. Ajaa asiansa ja saa 55kg/käsi lastattua. Painelukot päissä ja ne pitää.

Ite ostin gorillasportsilta 5kg 50mm käsipainotangot ja gofitnekseltä halvimpia 5kg levyjä kasan + 2 paria 2,5-, 1,25- ja 0,5-kiloisia kutakin. Ajaa asiansa ja saa 55kg/käsi lastattua. Painelukot päissä ja ne pitää.
Mulla samat tangot ja ihan hyvin toimii. Aika vähän tulee nykyään kyllä käsipainoja käytettyä.

Mulla samat tangot ja ihan hyvin toimii. Aika vähän tulee nykyään kyllä käsipainoja käytettyä.
Johtuu siitä kun ne on niin ärsyttäviä ja hitaita säätää. Rakensin siihen ratkaisun:

View: https://i.imgur.com/SIS8g77.jpg

View: https://i.imgur.com/2UnxjL3.jpg

Pari muutosta (stopperit sivuttaissuunnan liikkeelle ja toiset painotapit 1,25 & 0,5 kg levyille sekä rautaisille kierrelukoille) tulossa vielä, mutta on hyvä vehje.

Saan jopa 40 kg per kässäri näillä 2,5 kg kiekoilla. Silloin tosin painelukkojen tilalla on painavat rautakierrelukot, mutta kevyemmissä painoissa pärjää nopeilla painelukoilla.

Saan jopa 40 kg per kässäri näillä 2,5 kg kiekoilla. Silloin tosin painelukkojen tilalla on painavat rautakierrelukot, mutta kevyemmissä painoissa pärjää nopeilla painelukoilla.

40 kg on hyvä määrä 2,5 kg levyillä. Itselläni Barbarian rautaiset 5 kg kiekot kässärikäyttöön. On aika pienet 21,5 x 2,5.

Minä voin vaihtaa yhden parin valurautaisia 20kg kiekkoja kumitettuihin. Sekä pieniä 1,25-5kg on parit. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom