Olen kyllä läksyni lukenut, mutta kyllähän sä voit itekin myöntää että on vähän outoa pienentää painoja jos sarjatkin menee lyhyemmiksi, vaikka prosentuaalisesti pitäis näin tehdäkin. Näinhän se Juoppokin sanoi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei siinä mitään outoa ole. Tällä tavalla se progressiivisuus säilyy. Jos siltä tuntuu, että painot on pieniä niin voit aloittaa 15repin viikot vaikka 90% maksimista ja näin myös muille viikoille. En suositteleSince 1988 sanoi:Olen kyllä läksyni lukenut, mutta kyllähän sä voit itekin myöntää että on vähän outoa pienentää painoja jos sarjatkin menee lyhyemmiksi, vaikka prosentuaalisesti pitäis näin tehdäkin. Näinhän se Juoppokin sanoi

Since 1988 sanoi:Viel'ä kysymys. Jos maksimi 15reps kerralla esim penkissä on 50kg ja maksimi 10reps kerroilla 60kg, niin jos lasken 6.treeniin aina 5% alas 10reps viikolla niin sehän menee alemmas kuin tuo 15reps maksimi 50kg. Tämähän tarkoittaa että kyseisistä treeneistä tulee paljon löysempiä: pienet painot ja vielä vähemmän sarjojakin. Eikö kannattaisi ottaa siis 10reps viikolla se ensimmäisen treenin kevyin paino joka on yli tuon 15reps viikon maksimi, jotta kokoajan kehitys menee ylös eikä koskaan mennä alaspäin. Haarukasta, mistä painoja valita voi tulla pieni jossain liikkeissä ja treeni kertojen nostot voivat olla todella vähäisiä, mutta aina silti painot kasvaa: huhhuu
palmu sanoi:mitä mieltä olisitte jos toistot olisivat 15,12,10,8 ja 6? yksi sykli jo takana
tee miten tykkäät,mun kaikki syklit on ollu vaan 6 viikon mittasia,koskaan en ole negoja tehny, ja hyvin on pärjättySince 1988 sanoi:Haloo haloo te viisaat! Kannattaisiko aloittaa se lepo viikko jo sen 6.viikon jälkeen ja jättää nega viikot niinkun musclenetissä sanottiin. Pääsis nimittäin nopeemmin hakkaa kaiken uusiks ja täysin "oikein" säännöin??
Jep, ja mun syklit on kaikki olleet 8 viikkoa, joista 4 viikkoa (siis puolet) vitosia. Eli en ole tehnyt 2 viimestä viikkoa negoja ollenkaan, vaan jatkanut vitosilla, tai monta nyt on mennyt, korottaen painoa aina joka toisella treenikerralla.Alec sanoi:tee miten tykkäät,mun kaikki syklit on ollu vaan 6 viikon mittasia,koskaan en ole negoja tehny, ja hyvin on pärjätty
mulla oli samanlaiset ajatukset viimesimmässä syklissä mutta jätin kuitenkin seuraavaan kertaan :DSacramento sanoi:Jep, ja mun syklit on kaikki olleet 8 viikkoa, joista 4 viikkoa (siis puolet) vitosia. Eli en ole tehnyt 2 viimestä viikkoa negoja ollenkaan, vaan jatkanut vitosilla, tai monta nyt on mennyt, korottaen painoa aina joka toisella treenikerralla.
Laitappas searchiin 'palautusjuoma' tai 'palkkari' ja saat aiheesta lisää infoa.AllIn sanoi:Tuolla hst-sivuilla korostetaan ennen ja jälkeen treenin nautittavien proteiinivalmisteiden käytön tärkeyttä. Sivuilla mainostetaan ko.firman Driver/Primer -tuotteita. Mikä olisi hyvä ja mielellään suhteellisen edullinen tapa toteuttaa ko. ruokailut Suomen olosuhteissa?
Mullakin oli tuossa viime viikolla lihat vähän kipeinä 10. viikkojen jälkeen. Maanantaina aloitin 5 toistot. Tuntui kyllä todella kevyeltä treeniltä, ihan kuin olisi tehnyt kaikissa liikkeissä vain lämmittelysarjat.Topah sanoi:Tänään ois vika, eli 6. treeni kympin sarjoja. Nyt on ekan kerran oikeasti semmonen fiilis, etten ole palautunut viime treenistä. Semmosta pientä mukavaa kipua on lihaksissa. Varsinkin käsivarret ja selkä on aika mukavassa pikku kiputilassa. Täytyy vaan sinnitellä koko ohjelma tiukasti läpi ja 2 viikkoa tulee täyslepoa treenistä tän ohjelman jälkeen. Hyvältä vaikuttaa... :thumbs:
Terska-Arska sanoi:Mullakin oli tuossa viime viikolla lihat vähän kipeinä 10. viikkojen jälkeen. Maanantaina aloitin 5 toistot. Tuntui kyllä todella kevyeltä treeniltä, ihan kuin olisi tehnyt kaikissa liikkeissä vain lämmittelysarjat.
Noin minä ainakin olen tehnyt. Käytän aina painoja mitkä on lähimpänä noita prosenttiarvoja. Oma paino pitää ottaa myöskin huomioon esim kyykyssä ja sjmv eli painot + ~60% kehon painosta.IronFist sanoi:Ootteko käyttänyt painojen laskemisessa 5% kaikissa liikkeissä,
tyyliin 75%-80%-85%-90%-95%-100% ??