- Ikä
- 36
Ei mulle mee failureen saakka millonkaan, koska voimat kasvaa jaksojen aikana niin ne testatut maksimit menee kyllä aina rikki_ ei siis tunnu yhtä pahalta kun testiviikolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Mä en tee negoja ollenkaan, vaan jatkan sen 2 viikkoa vitosilla (tai monta nyt menee) yrittäen korottaa edelleen painoja joka toiseen treeniin. Ihan hyvin on toiminut.Topah sanoi:Arvon ihmiset kertokaapas teettekö noitten kahden 5-viikon jälkeen millä tavalla nämä negatiiviset? Jatkatteko 5-maksimipainoilla ja tarvittaessa lisäätte lisää painoja, vai failureen? Vai mikä on meininki?
Ite suosittelisin testaamaan kaikkien toistomäärien maksimit, välttyypähän ainakin virhearvioinneilta.huumor sanoi:sitten noista toistomaksimeista sen verran että jokaisessa liikkeessä tehdään se 15 reps maksimi sarja josta sitten laskeskellaan ohjelmalla painot myös 10:lle ja 5:lle??
sitten tästä testaamisesta. kaikki liikkeet testattaneen samana päivänä? jos siis testaa noiden kaikkien toistomäärät, tulee kolme testipäivää. esim. ma ke pe?? entä mites sitten noiden vaihtoehtoisten liikkeiden treenit, lasketaanko niihinkin omat prosentit vai mennäänkö vain tuntumalla?Grim Reaper sanoi:Ite suosittelisin testaamaan kaikkien toistomäärien maksimit, välttyypähän ainakin virhearvioinneilta.
siis mites tää nyt oikeen näyttää pi kun laskuri näyttää kovimpaan sarjaan tasan saman painoin kun on maksimipainoksi laitettu?? eikös painon pitäisi mennä himpun verran yli??pevelius sanoi:laitanpa nyt taas linkin tänne, vaikka se jo jossain päin ketjua onkin. eli mun omaan käyttöön tekemä hst-laskuri, toimii riittävän hyvin jos tuntee vähän itseään.
http://koti.mbnet.fi/pevelius/hst/hst-laskuri.xls
huumor sanoi:siis mites tää nyt oikeen näyttää pi kun laskuri näyttää kovimpaan sarjaan tasan saman painoin kun on maksimipainoksi laitettu?? eikös painon pitäisi mennä himpun verran yli??
ok. eipä siinä kun pistäisi vaikka ihan vaan tuntuman mukaan painoja vähän lisää. oliskos sulla noihin mun aiemmin esittämiin kysymyksiin mitään sanottavaa??pevelius sanoi:laskuri on tehty silläviisiin, että viimosessa treenissä on se vanha maksimi.
painotan, että tämä laskuri on ohjenuora, vapaasti kannattaa ottaa omat systeeminsä huomioon ja muokata laskurin antamia tuloksia. eli senkun läiskit sinne käsin haluamasi painot jos noi ei tyydytä ja sen jälkeen printtaat.
Topah sanoi:Nyt on kolmas viikko vitosia lähteny käyntiin Hst:ssä ja alko potuttaa ku mun ainoa ojentajaliike (taljassa) ei antanu enää kunnolla osumaa. Vaihoin sen ranskalaiseen tangolla.
Topah sanoi:Mutta mutta... Nyt yks treeni ranskalaisia ja ojentajat huutaa kuolemaa. Pidin jo yhen ylimääräisen lepopäivän.
Voinko rääkätä huomenna ojentajia vaikka niissä oliskin vielä kipua jäljellä? Ei oo ku pari viikkoa siis HST:ä jäljellä ennen 2 viikon lepoa. Eli kannattaako rääkätä käsiä vaan oikein isän kädestä tää loppuaika, vai himmaanko hieman? Gurut?