Koko kroppa 3 kertaa viikossa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
treenaan noin 4 kertaa viikos koko kropan silleen vähän pääl tunnin päiväs.
Jalkoja en kyllä paljon treenaa mutta tarviiko niitä hirveesti treenata jos on viikon aikaan yli20 tuntii kentäl?

No olettaen, että kentällä tarkoitti futista, niin kannattaa treenata jalkoja. Futiksen kuormitus on kestävyyttä ja tekee jaloista kiinteät ja lihaksista pitkät. Toisin sanoen treenattuasi yläkroppaa punttaamalla ja alakropan, siis jalat futiksella, on tuloksena kärjistetysti lihaksikas haikara.

No niin HST:n merkeissä muutama viikko menty ja aloittaessa fiilis oli tosi hyvä kun sai muutosta tohon 4-jakoiseen treeniin mitä vuosia tuli tahkottua.nyt sitten flunssa päällä ja väliin jää toi toisen jakson vika 15 sarja 100% kuormalla.tossa katselin tota seuraavaa 2* 10 ekaa viikkoa ja aika pieniltä näyttäis noi painot kun 15 sarjan 100% tulisi vasta tossa kun aloitetaan 10 sarjojen toka viikko?pitäisikö kylmästi vaan nostaa noita ekan 10 viikon painoja muutamalla prosentilla että tuleeko siihen liian pitkä väli "löysähköä" treeniä??Into on kyllä katossa mut näin käy aina kun rupeaa treeni maistumaan ja kulkemaan niin jotain vaivaa pukkaa:(

No niin HST:n merkeissä muutama viikko menty ja aloittaessa fiilis oli tosi hyvä kun sai muutosta tohon 4-jakoiseen treeniin mitä vuosia tuli tahkottua.nyt sitten flunssa päällä ja väliin jää toi toisen jakson vika 15 sarja 100% kuormalla.tossa katselin tota seuraavaa 2* 10 ekaa viikkoa ja aika pieniltä näyttäis noi painot kun 15 sarjan 100% tulisi vasta tossa kun aloitetaan 10 sarjojen toka viikko?pitäisikö kylmästi vaan nostaa noita ekan 10 viikon painoja muutamalla prosentilla että tuleeko siihen liian pitkä väli "löysähköä" treeniä??Into on kyllä katossa mut näin käy aina kun rupeaa treeni maistumaan ja kulkemaan niin jotain vaivaa pukkaa:(

Jatka vaan suosiolla suunnitelman mukaan, niin saat sopivan sisäänajon flunssan jälkeen.

Tämä varmasti mainitaan jossakin mutta en vaan löydä vastausta. :nolo:
Kun HST:n kuudes viikko on menty läpi niin pitääkö taas testata maksimit, jotta saisi tietää millä painoilla 15 toiston sarjat pitää tehdä seuraavassa kierrossa vai saako tämän tietoon jollakin fiksummalla tavalla ?

Aloitat uuden kierron ja pistät maksimeihin lisää painoa, 2.5 kiloo 10 kiloo tai mikä nyt tuntuu hyvältä mihinkin liikkeeseen. Mulla jäi kahdessa liikkeessä 15 toiston maksimi saavuttamatta joten ne jätän ennalleen ja muihin vähän lisää.
Optimistisesti tuli pariin liikkeeseen maksimi laitettua.

Kumpi ois parempi 3 jakosel ohjelmal vai sit et et vetäis 3 kertaa viikos koko kropan? Tähän asti oon tehny kotona koko kroppaa mut mitä oon täältä lukenu niin tietääkseni liian monta kertaa viikossa, vaikka ei hirveesti lihas kipuja ollut ja tulokset nousi, mutta taitaa olla pitemmän pääl huono.

mulle toi 3 jakonen ei tuonu mitää tulosta vaikka vuoden sillä veivailin. Nykyään Pikkasen raskaammaksi modifoidulla HST:llä(Pari liikettä lisää+ ylä ja alakropan max liikkeet eri viikoilla) menty puoli vuotta ja pakko todeta että takas muihi treenijakoihin ei oo näillä näkymin vaihdosta. Pitää tässä kohta ostaa L koon paitoja ku vanhat M koot kiristää niin helvetisti kainaloista.

15:sta toistot jätetty pois jo viime syklissä nyt olis tähtäimessä vetää jouluun 5 ja 10:llä. Negoilla saa kanssa uskomattoman poltteen lihaksiin niitä aina väliin kans.

Ruokaa koneeseen muuten ei tuu mitään!!!:rock:

paluu HST:n pariin on ensi viikolla edessä,mietin että miksi sitä harhailla muualla kun tietää että tämä ainakin toimii :D

teen tuolla peveliuksen ehdottamalla ohjelmalla http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1047229&postcount=1586 ,jota pikkiriikkisen muokkasin itselleni sopivammaksi,ja lähemmäs bodytyyliä.ainakin ensi kesään asti mennään HST:llä,jos ei ihmeitä satu.edellisestä HST-syklistä on vajaa vuosi aikaa,ja kiva palata taas tämän pariin ja kattoa nyt ihan kunnolla mihin asti tämän kanssa voi päästä :thumbs:

Tämä on varmasti jo aikaisemmin kysytty :nolo: Mutta miten 2-sykliin lasketaan maksimit vai pitääkö kaikki maksimit testata uudestaan. Vai riittääkö että lisää ensimmäiseen syklin maksimeihin esim. 5 kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
paluu HST:n pariin on ensi viikolla edessä,mietin että miksi sitä harhailla muualla kun tietää että tämä ainakin toimii :D

teen tuolla peveliuksen ehdottamalla ohjelmalla http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1047229&postcount=1586 ,jota pikkiriikkisen muokkasin itselleni sopivammaksi,ja lähemmäs bodytyyliä.ainakin ensi kesään asti mennään HST:llä,jos ei ihmeitä satu.edellisestä HST-syklistä on vajaa vuosi aikaa,ja kiva palata taas tämän pariin ja kattoa nyt ihan kunnolla mihin asti tämän kanssa voi päästä :thumbs:

no tätä iloa ei sitten kauan kestänyt :wall:
ehdin toisen treenin puoleen väliin niin alaselkä ilmoitti että nyt ei muuten sitten treenatakkaan :curs: ja todennäköisesti ei treenata ens viikollakaan mutta katotaan nyt.vituttaa.

Tämä on varmasti jo aikaisemmin kysytty :nolo: Mutta miten 2-sykliin lasketaan maksimit vai pitääkö kaikki maksimit testata uudestaan. Vai riittääkö että lisää ensimmäiseen syklin maksimeihin esim. 5 kg
voit testata,mutta voit myös vain lisätä vaikka sen viis kiloa

Terve!!
Mitä mieltä te olette tälläisestä ohjelmasta?
Ma- Jalat, pohkeet, rinta ja selkä
Jalkaprässi 4x5
Reisiojennus 4x5
Reisikoukistus 4x5
Pohkeet seisoen 4x5
Ristikkäis talja 3x12
Leuanveto 3x12

Ke- Rinta, selkä, olkapäät, kädet ja jalat
Rintakone 4x5
Ylätalja kapealla otteella 4x5
Smithpunnerrus 4x5
Keskitetty hauiskääntö 3x5
Ranskalainen punnerrus 3x5
Hack 2x12
Yhden jalan reisikoukistus 2x12

Pe- Rinta, selkä, kädet, jalat ja olkapäät
Vinopenkki 3x8
Taljasoutu 3x8
Pushdown 3x8
Scott hauiskääntö 3x8
Yhden jalan jalkaprässi 3x8
Sivuille nosto kahdella kädellä 3x8

Kommentteja??

Seuraavilla viikoilla sitten lisättäisiin rautaa niin, että viimeinen 4 x 5 treeni tehtäisiin ~85% 1RM, 6 x 4 treeni ~88% 1RM ja 8-10 x 3 88-90% 1RM. Noi prosentit tosin voi olla yksilöstä riippuen hiukan alempanakin. Idea on kuitenkin, että 8-10 x 3 treenissä käytettäisiin >= 85% 1RM painoa.
Eli sarjamäärät kasvavat, toistot lyhenevät ja palautus sarjojen välillä lyhenee. Jokaiselle kaksiviikkoiselle tietenkin lasketaan riittävä progressio myös näille useamman sarjan liikkeille.
Noi setit prosentteineen ja palautuksineen on kyllä ihan lahjakkaalle aloittelijallekin täysin mahdottomia. Jollei tota RM:ää ole laskettu päin p:tä

Leuanvedon parantamiseen lienee joku aiemmin laittanutkin ohjeita, joten kannattanee kokeilla, jos haulla löytyisi joku sopiva ohjelma.
kannattaa kysellä esim. jto:lta

Noi setit prosentteineen ja palautuksineen on kyllä ihan lahjakkaalle aloittelijallekin täysin mahdottomia. Jollei tota RM:ää ole laskettu päin p:tä

Ilmeisesti sitten mulla oli ykkönen laskettu päin p:tä alussa (Edit: tai siis kokeiltu) tai olen muuten jotenkin geneettisesti poikkeava yksilö... ;)

Tein tuon kuvatun mukaisesti ja lopussa penkissä 88% 7x3 @ 30s. Kyykyssä ja mavessa tosin en pääse lähellekään moisia lukemia. En tosin tiedä onnistuisiko enää toisen kerran samaa kokeillessa. Pitänee ottaa uusiksi kun saan olkapään kuntoon ja katsoa onnistuuko...

Tähän asti olen tehnyt tuota 3xviikko treeniä ja se tuntuu toimivan hyvin. Nyt reissaaminen vie siihen malliin, että treenaaminen ei enää onnistu kuin pe-la-su. Kannattaako nykäistä nuo 3 koko kropan treeniä viikonloppuna ja levätä loppuaika vai pitäisikö siirtyä takaisin 1xviikko per lihasryhmä?

Tähän asti olen tehnyt tuota 3xviikko treeniä ja se tuntuu toimivan hyvin. Nyt reissaaminen vie siihen malliin, että treenaaminen ei enää onnistu kuin pe-la-su. Kannattaako nykäistä nuo 3 koko kropan treeniä viikonloppuna ja levätä loppuaika vai pitäisikö siirtyä takaisin 1xviikko per lihasryhmä?
Et ainakaan 1-jakosta voi käyttää noina kolmena päivänä putkeen, et pe-la-su voisit vetästä vaikka 3-jakosella läpi.

...että treenaaminen ei enää onnistu kuin pe-la-su. Kannattaako nykäistä nuo 3 koko kropan treeniä viikonloppuna ja levätä loppuaika vai pitäisikö siirtyä takaisin 1xviikko per lihasryhmä?
En tekisi kumpaakaan. Nuo koko kropan treenit voi vetää läpi joka toinen päivä, joten tekemällä tuon 1-jakoisen sekä perjantaina, että sunnuntaina, saat kuitenkin kaikki lihasryhmät veivattua kahdesti viikkoon.

Voisiko joku tehdä minulle 1-jakoisen ohjelman sarjamäärineen.. tarkoitus olis tehdä 3x viikkoon. Olen 15-vuotias ja 178/68. Treenitaustaa n. puoli vuotta, eikä tulokset kummosia. Lisää lihasmassaa pitäis saada...

Näitä liikkeitä olen ajatellut:
Kyykky, penkki, maastaveto, kulmasoutu, hauiskääntö,(olkapääliike), vatsat

Tarkoituksena olisi saada mahd. yksinkertainen ja raskaista perusliikkeistä koostuva ohjelma, että tuloksia tulisi.

Voisiko joku tehdä minulle 1-jakoisen ohjelman sarjamäärineen.. tarkoitus olis tehdä 3x viikkoon. Olen 15-vuotias ja 178/68. Treenitaustaa n. puoli vuotta, eikä tulokset kummosia. Lisää lihasmassaa pitäis saada...

Näitä liikkeitä olen ajatellut:
Kyykky, penkki, maastaveto, kulmasoutu, hauiskääntö,(olkapääliike), vatsat

Tarkoituksena olisi saada mahd. yksinkertainen ja raskaista perusliikkeistä koostuva ohjelma, että tuloksia tulisi.

Kyykky 3*
Penkki/vinopenkki kp 2*
Leuat/kulmasoutu/mave 3*
Vipunnostot sivulle/pystypunnerrus
Ranskalainen punn. 2*
Hauiskääntö 1*
Vatsaa

Toistoja voit vaihdella esim. viikottain:

1. vko: 12-15
2. vko: 10-12
3. vko: 6-8
4. vko: kevyt

Maven voit tehä kerran viikossa, saat ite päättää päivän. Sarjoja ei loppuun saakka. Ja syö paljon.

Edit: Mave kannattaa tehä kolmannella viikolla vasta.

Treenaako kukaan täällä kroppaa 3 kertaa viikossa 4:ssä treenissä? En tiedä onko tämä 1½-jakoinen vai mikä mutta kuinka hyvin toimisi jos treenaisi esim. SU koko kroppa, TI koko kroppa, TO työntävät, PE vetävät?

Olen lisännyt kaksijakoiseen ohjelmaan 20 pull-ups, 100 push ups ja 200 sit ups intin lihaskunto testejä varten, ja treenannut tällä nyt viikon, mutta kiinnostaisi tietää kuinka hyvin toimisi jos lisäisin liikkeitä niin että rasitusta tulisi 3x viikossa kaikille lihaksille..

Tällä hetkellä olen treenaillut tälleen:

1. kk 12-15 toistoa per sarja
2. kk 8-12 toistoa per sarja
3. kk 6-8 toistoa per sarja

Sunnuntai 1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat, vatsa (+leukoja)

-Leukoja [20 pull-ups ohjelma]
-Punnerruksia [100 pushups ohjelma]
-Penkkipunnerrus tanko x2
-Vinopenkki kp x2
-Kyykky x3
-Reiden ojennukset x3
-Vipunostot sivuille x2
-Pystypunnerrus tanko x2
-Rankalainen punnerrus x3
-Istumaannousu [200 sit-ups ohjelma]

Tiistai 2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät (+punnerruksia, vatsoja)

-Istumaannousu [200 sit-ups ohjelma]
-Leukoja [20 pull-ups ohjelma]
-Kulmasoutu tanko x3
-Mave x3
-Koukistukset x2
-Pohkeet seisten x4
-Hauikset tangolla x3
-Ranteet x2

Torstai 3. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat, vatsa

-Vinopenkkipunnerrus kp x2