ja c) ei uskota miten neitipainoilla noi 15-viikot pitää puskea läpiOriginally posted by JSmith
Tuntuu olevan yleisimmät sössimisen paikat a) ei viitsitä testata maksimeja ja b) ei viitsitä pitää lepotaukoa ennen aloittamista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja c) ei uskota miten neitipainoilla noi 15-viikot pitää puskea läpiOriginally posted by JSmith
Tuntuu olevan yleisimmät sössimisen paikat a) ei viitsitä testata maksimeja ja b) ei viitsitä pitää lepotaukoa ennen aloittamista.
Originally posted by yajo
Tohon löysin jo vastauksen. Eli teen ekan sarjan loppuun ja jos teen toisen niin jätän sen vajaaksi.
Originally posted by Dopey
ja c) ei uskota miten neitipainoilla noi 15-viikot pitää puskea läpi
Pitipä laskeskella täälläkin. Kolmossetissä pienin oli kyykyn 35%, isoin ranskiksen 57% (!).Originally posted by JSmith
Piti oikein testata. Omassa ohjelmassani useassa liikkeessä ensimmäisten 15-treenien painot on yllättävän tarkasti n. 42% viitosmaksimeista, mm. rinta- ja selkäliikkeissä.
Mulla nuo vaihtelee rajusti lihasryhmän mukaan, mutta noin alas en joudu menemään missään liikkeessä.
Näillä eroilla voi kätevästi analysoida lihasten solukoostumusta.
Suhteessa hitaita soluja on enemmän, mutta soluja on absoluuttisesti paljon jo valmiiksi?Originally posted by JSmith
edit: miten ihmeessä on sitten selitettävissä että ojentajat ovat selvästi vahvin lihasryhmäni, jos ne ovat hidasta ja huonosti vahvistuvaa tyyppiä?
Suhteessa hitaita soluja on enemmän, mutta soluja on absoluuttisesti paljon jo valmiiksi?
Eli siis kasvupotentiaalia on vähemmän, mutta lihaa ois paljon treenaamattakin. Tää on aika yleistä - monien huippubodarien parhaita lihasryhmiä ei tartte pumpata ollenkaan ja niitten treenaamattomilla vanhemmilla on samanmuotoiset isot palat. Esim. Matarazzon pohkeet tulee esimerkkinä mieleen.
Muuten näyttää oikein hyvältä, mutta tämä vähän kummastuttaa: en tiedä millaisilla romuilla teet kulmasoutua mutta itse en laittais sitä toiseksi viimeiseksi liikkeeksi. Itse olen tehnyt torso- ja isot jalkaliikkeet ensin, sitten olkapäät ja lopuksi tumput ja pohkeet. Poikkeuksena on vatsat jotka teen viimeisenä sillä vatsat romuna on hankala tehdä mitään muuta.Originally posted by Lahna
9. ylätalja/ kulmasoutu
Please, yritä nyt jaksaa lukea edes threadin ensimmäiset sivut läpi. Noihin kaikkiin kysymyksiin on vastattu tässä ketjussa, ja todennäköisesti vielä useita kertoja.Originally posted by Mynz
Meinaa kyllä pikkasen mennä ohi tämä juttu, siis...
Oolrait, yritettään sitten vastailla...Originally posted by Mynz
PLZ ku luvin ne eikä tuommosesta tekstistä ottanu mitään selvää :D
Mulla on kolme sykliä takana, nyt pusketaan välillä jako kahteen -ohjelmalla. Seuraava HST-sykli alkaa sitten joulun tietämillä reiluilla bulkkikaloreilla. Sitä ennen parin viikon totaali-SD kaukoidän lämmössä... :DOriginally posted by Dopey
Taitaa olla seitsemännen HST-syklin eka kymppijakso kun alkoi tänään. Painot tuntuu tosi kevyiltä kun takaraivossa ei tao että sarjassa on 15 toistoa :thumbs:.