Deafman
Käärmeennahkabootsit
Itsekin suunnitelin tekeväni HST:n alussa jalat erikseen, mutta sisällytin ne sitten kumminkin itse ohjelmaan enkä alkanut sen ihmeemmin enää pohtimaan. Kaikki meni ihan ok ja treenit kulkivat normaalisti. Raskaammat olivat luonnollisesti kovempia, mutta sehän tässä ideana onkin eikä homma tuntunut varsinaisesti puurtamiselta(en tarkoita, etteikö treenifiiliksiä olisi ollut, päinvastoin) missään vaiheessa.
Mutta tosiaan kuten tuolla linkissäkin oli juttua voi jalat erikseen tehdä. Mutta kannattaa varmasti koko ohjelman idean mukaisesti pitää painoissa jonkinlaista progressiivisuutta vaikkei ne ihan käsikädessä ehkä HST:n kanssa menisikään.
Helpoimmalla pääsee kun sisällyttää kaikki lihakset yhteen ja onhan se toki selkeää. Mutta ihan miten itse haluaa.
Mutta tosiaan kuten tuolla linkissäkin oli juttua voi jalat erikseen tehdä. Mutta kannattaa varmasti koko ohjelman idean mukaisesti pitää painoissa jonkinlaista progressiivisuutta vaikkei ne ihan käsikädessä ehkä HST:n kanssa menisikään.
Helpoimmalla pääsee kun sisällyttää kaikki lihakset yhteen ja onhan se toki selkeää. Mutta ihan miten itse haluaa.