- Ikä
- 39
Re: Lisää kokemuksia
Eikö oo aika vittumainen treeni, mulla on joka treenin jälkeen aika lähellä etten :urjo: Mut joo tuntuu tosi tehokkaalta ja mitä pidemmälle treenissä ehtii sitä helpommalta se alku tuntuu, mut sitten loppuu voimat ku seinään..
Oli itellä meinaan neljäs spurtti ja piti lähtee vetään se ylämäkeen juosten, taju meinas lähtee ja pulssi oli koko ajan
185-200 :evil: siinä loppu kunto ja pää sekos, mut oli viel kolme spurttii jälellä ja sisulla painoin.. Mut iha kiva fiilis aina myöhemmin päivällä, vähä on kyl joo kiristystä tapahtunu, mut paino pysyny samana, mikä on hyvä juttu :thumbs:
Originally posted by Herra Hirvi
Voi kristus mitä menoa; Eka minsa meni hyvin. Sen jälkeen vikat setit olikin aika tappoa. Keuhkot huusi apua ja kirosin jokaisen tupakkatehtailijan alimpaan helvettiin. Onneks olin yksin siellä koska muuten porukka olis kattonu vähän kieroon sitä poistumista laitteesta lähimmälle pehmustetulle alustalle. Meinaa kintut ei meinannu pitää, näkökenttä sumeni yms. kivaa. Tuntu että olis saanu henkilökohtaisen visiitin/viestin jeesukselta...
Ei sen puoleen, suihkun jälkeen olo oli ihan mahtava, ylihuomenna uusiksi.
Eikö oo aika vittumainen treeni, mulla on joka treenin jälkeen aika lähellä etten :urjo: Mut joo tuntuu tosi tehokkaalta ja mitä pidemmälle treenissä ehtii sitä helpommalta se alku tuntuu, mut sitten loppuu voimat ku seinään..
Oli itellä meinaan neljäs spurtti ja piti lähtee vetään se ylämäkeen juosten, taju meinas lähtee ja pulssi oli koko ajan
185-200 :evil: siinä loppu kunto ja pää sekos, mut oli viel kolme spurttii jälellä ja sisulla painoin.. Mut iha kiva fiilis aina myöhemmin päivällä, vähä on kyl joo kiristystä tapahtunu, mut paino pysyny samana, mikä on hyvä juttu :thumbs: