joo, kokeillut olen ja toimii kunhan pyörä on vaan tarpeeksi tukevaa tekoa. Sellanen muovinen teknolaite saattaa lähteä kävelemään kun sillä yrittää riuhtoa... ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuntopyörällä jossa hihna vastus 5 kertaa tehny ja on kyllä sen verran hankalan tuntusta touhua että crosstrainerin pistän tilaukseen.eiks tässä sovellu kuntopyöräki, siinä saa myös vähä vastustaki. Onko kukaa koittanu??
Kuntopyörällä jossa hihna vastus 5 kertaa tehny ja on kyllä sen verran hankalan tuntusta touhua että crosstrainerin pistän tilaukseen.
Olet. Kyllä siitä intervallitreenistä on rasvanpolton kannalta hyötyä vaikka sen tekisi keskiyöllä. Suurin hyöty aamuun ajoittamisesta on siinä, että se nyt vain on monelle käytännöllinen aika treenata.oonko ymmärtänyt nyt ihan totaalisesti väärin vai onko kylmä totuus siis se, että rasvanpolton kannalta esim. iltapäivällä tehdystä Hiitistä ei ole juurikaan hyötyä, vaan se tulisi tehdä aamuisin?
mä teen hiitin aina siin viiden aikaa ku siin on tullu sellai 8tunnin syömistauko ja vatsa on tyhjä. koska mulle se aamu lenkin kynnys on yleensä liian iso. miss_ego rasva ei kulu aamusin enempää ku iltapäivisin jos sul on tyjä vatsa
Jos teen HIITin aamulla, niin voiko ottaa herättyäni sellaisia ravintolisiä, jotka eivät sisällä lainkaan HIILIHYDRAATTIA? esim cla:ta tai karnitiinia?