Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olet ollut pitkällä ketoosidieetillä hyvin vähillä hiilareilla, saatat huomata ettei puntti enää oikein nouse ja kovaa juokseminen takkuaa. Se johtuu siitä että lihasten glykogeenit ovat ehtyneet, eikä rasvalla niitä saa täytettyä. Tällöin CKD tai TKD astuvat kuvioihin. Itse tempaisen yleensä hiilaripaukun ennen punttitreenejä, mutta esimerkiksi ennen pitkää kävelyä tai hölkkää en tee niin, koska silloin muutenkin palaa vain läskiä.
Jotenki rupee tuntuu et toi 5x päivässä safkaus ei oikeen toimi.
Paino ei nyt oo kauheesti enää laskenu. pitäskö vähentää 4x? 3 päivää ei oo tippunu yhtään.
Niitä hiilareita tarvitaan lähinnä niissä kaikkein kovimmissa ponnistuksissa, eli kun nostetaan raskasta punttia tai juostaan täyttä vauhtia. Hiilaripaukulla tuskin parannat 8 kilsan tulosta, mutta satasen tulos saattaa hyvinkin parantua.Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä että kun ketoosissa jaksan esim. juosta 8 kilsaa tuskattomasti niin jos vetäisin kunnon mällin nopeita hiilareita niin jaksaisin juosta kahta kovempaa?![]()
Viitisköhän porukka pistää vähän päivän syömisiä tänne?? Tuntuu jotenkin vaikeelta hahmottaa mitä pitäis syödä ja kuinka paljon..
Viitisköhän porukka pistää vähän päivän syömisiä tänne?? Tuntuu jotenkin vaikeelta hahmottaa mitä pitäis syödä ja kuinka paljon..
Onko kannattavaa olla ketoosilla kun on kipeänä? Joskus kun luin tän ketjun jo läpi ja joku taisi sivuta aihetta mutta en muista siitä sen enempää. Oon siis ollu 1.5kk ketoosilla viikonloppuja laskematta.
Jos hiilareita sitten kannattaa ottaa ni minkä verran suurin piirtein?![]()
Saattaa olla aika esa kysymys, mutta onko ketoosidieetillä niin väliä miinuskaloreiden kanssa kuin esim. tavallisella 30%/40%/30%- dieetillä?
Itse huomasin hyväksi merkata kaikki syömiset esim. kiloklubin tapaiseen palveluun. Näkee kalorimäärät ja huomaa konkreettisesti mistä hiilaria ja rasvaa tulee. Parin viikon jälkeen on alkanut jo hahmottaa miten ja mitä voi syödä eli ei tarvitse edes kaikkea merkata.