Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei. PT on ketoosiin perehtynyt, näyttöjä sillä saralla?En itse asiassa laskenut makroja kun pt sen mulle teki...
Jäi epäselväksi mikä sun tavoite on. Ei varmaankaan enää pudottaa painoa, kun meinaat lisätä rasvaa? Eihän?Jes kiitos, rahkan kanssa tosiaan on kuohukermaa. Välillä oon lisännyt kahviin voita teelusikallisen, voisin ottaa sen taas tavaksi ja vähän lisää rasvaa.
Siis nimenomaan mun pitää pudottaa painoa. Pakko kokeilla lisätä rasvaa (siis ruokavalioon, ei kroppaan) koska tuolla ketoosiruokavaliolla pelkästään ei paino juurikaan tipu.Jäi epäselväksi mikä sun tavoite on. Ei varmaankaan enää pudottaa painoa, kun meinaat lisätä rasvaa? Eihän?
Mutta millä logiikalla kaloreita nostamalla paino putoaa. Oot muutenkin hinkunut laihduttamisesta jo kauan ja valittanut ettei putoa, herää kysymys, onko mistä pudottaa, oikeasti?Siis nimenomaan mun pitää pudottaa painoa. Pakko kokeilla lisätä rasvaa (siis ruokavalioon, ei kroppaan) koska tuolla ketoosiruokavaliolla pelkästään ei paino juurikaan tipu.
Okei, Jos ihan lääkärin diagnosoima niin tämän takia mä en uskalla neuvoo enempää. Tarpeeks muutenkin omalla tunnolla..:DMulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mikä ainakin vaikeuttaa näitä asioita.
Varsinaisesti arvot on ihan viitteessä mutta sain lääkityksen oireiden perusteella ja se on auttanut ainakin palautumiseen ja jaksamiseen paljon. Eli voit kuitenkin neuvoa, aina voi tulla jotain uutta joka auttaa.Okei, Jos ihan lääkärin diagnosoima niin tämän takia mä en uskalla neuvoo enempää. Tarpeeks muutenkin omalla tunnolla..:D
Kiitos, kasviksia kyllä saa ja pitää lisätä.Ei kai tuossa tilanteessa muuta voi kuin laskea kalorit ja makrot tarkasti viikon ajalta. Kaikki paitsi vesi ylös ruokapäiväkirjaan. Myös se yksi sipsisiivu kaverin pussista, keksi työpaikan kahvin kera ja nollakalorijuomat.
Jos kalorit ja makrot on kunnossa suhteessa aktiivisuuteen niin vika lienee sit jossain muualla kuin ruokavaliossa. Itselleen on tosin on helppo valehdella kaloreista, pakettien kyljestä tiedot ylös ja jakaa annoksien mukaan niin saa tilanteen selville tarkasti ilman puntaria. Öljyt mittaa myös tarkasti eikä silmämääräisesti arpomalla.
Jos vika on kaloreissa niin imho. keto+intermittent fasting on hyvä kombo painonpudotukseen. Mä lisäisin kasviksia tuonne ruokavalioon. Vaikka parsakaalia raakana aamupalan kylkeen, siihen tottuu hetkessä vaikka alussa maistuukin pahvilta. Lohi tai joku muu rasvainen kala vois olla kermaa parempi vaihtoehto.
Jos vika ei ole kaloreissa niin apu löytynee muualta kuin tältä palstalta. Onko uni ja stressitasot kunnossa? Jos ei niin niiden korjaaminen voi auttaa kehoa toimimaan paremmin.
Kiitos, kasviksia kyllä saa ja pitää lisätä.
Taidankin nyt pitää viikon ruokapäiväkirjan niin näkee paremmin.
Uni ja stressitasot on ihan kunnossa, unta saan vähintään 8 h yössä. Tähän oon nyt panostanut.
IF oon kokeillut, tosin en keton kanssa. Mietin vaan tuota paastoa siinä, tiputtaako aamulääke pois paastolta? Kilpparilääke pitää ottaa viimeistään klo 10.
Tuon artikkelin mukaan Aldo aloitti ketogeenisen ruokavalion viikko ennen punnitusta. Eli käytännössä sillä on saatu vedet pois, kun hiilaria ei ole ollut sitomassa sitä.
low carb:lla teenileiri ja ketolla loppumetrit. Oikea työkalu oikeaan paikkaan on hyvä idea.
Ai, nyt "controlling carbs" tulkitaan muitta mutkitta "low carbiksi", kun tarina on positiivinen?
@Randomnoo mitä kuituja syöt? Mulla on kyllä vatsan kanssa ongelmia ketoosilla ja oon miettinyt kuituja myös.