Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hei,
Täs on tullu lueskeltuu tätä topiccia aikas paljo ja kaikennäkösiä kommenttei nähny ja välil hiema naureskellukki :P
Mut tosiaa ite sain nyt kipinän alottaa ketoilut ja täs ollaan nyt 6pv oltu dieetillä.
Aamusin mulle ei tuo ruoka oikee taho maistua joten otan rypsärii pari hörppyä ja vedän sellaset 33g herat huivii. lounas ja päivälline koostuu oikeestaa 2 pakettia jauhelihaa höystettynä purkillisella kermaa ja mausteita. Rehuu menee tyylii puolikas kurkku ja 1-2 appelsiinia. reenit on koulun jälkee jollon menee taas tuo 33g heraa huivii. iltasel sitten vielä 33g heraa + 2 kulausta rypsärii. Omega nappei, magnesiumia, kalsiumia ja kuituja tulee vedettyä apteekin puolelta.
Eli pikane yhteenveto:
4 kulausta rypsärii
100g heraa
2 paketillista jauhelihaa
puolikas kurkku
2 appelsiinia
2dl kermaa
kalorit seikkailee suunnilleen siel 2000 luokkaa. En oo laskenu tota tarkalleen mut tuskin heittää kovin kauas. Eikä noilla kaloreilla nyt niin väliä kun painoa on se 83kg pituuta 177cm ni kunhan alle ~2500 ja ketoosi päällä ni minä tykkään.
Täs on tosin tullut nyt oltua kipeenä sen 4pv ettei ole päässyt treenaamaan joten iskeekö se ketoosi päälle jos ei pääse lihaksia rikkomaan lainkaan salin puolelle? Kotona olen nyt ollut 4pv tekemättä juuri mitään.

Hei,
Täs on tullu lueskeltuu tätä topiccia aikas paljo ja kaikennäkösiä kommenttei nähny ja välil hiema naureskellukki :P
Mut tosiaa ite sain nyt kipinän alottaa ketoilut ja täs ollaan nyt 6pv oltu dieetillä.
Aamusin mulle ei tuo ruoka oikee taho maistua joten otan rypsärii pari hörppyä ja vedän sellaset 33g herat huivii. lounas ja päivälline koostuu oikeestaa 2 pakettia jauhelihaa höystettynä purkillisella kermaa ja mausteita. Rehuu menee tyylii puolikas kurkku ja 1-2 appelsiinia. reenit on koulun jälkee jollon menee taas tuo 33g heraa huivii. iltasel sitten vielä 33g heraa + 2 kulausta rypsärii. Omega nappei, magnesiumia, kalsiumia ja kuituja tulee vedettyä apteekin puolelta.
Eli pikane yhteenveto:
4 kulausta rypsärii
100g heraa
puolikas kurkku
2 appelsiinia
2dl kermaa
kalorit seikkailee suunnilleen siel 2000 luokkaa. En oo laskenu tota tarkalleen mut tuskin heittää kovin kauas. Eikä noilla kaloreilla nyt niin väliä kun painoa on se 83kg pituuta 177cm ni kunhan alle ~2500 ja ketoosi päällä ni minä tykkään.
Täs on tosin tullut nyt oltua kipeenä sen 4pv ettei ole päässyt treenaamaan joten iskeekö se ketoosi päälle jos ei pääse lihaksia rikkomaan lainkaan salin puolelle? Kotona olen nyt ollut 4pv tekemättä juuri mitään.
Sanoisin että kalorit seikkailee siellä 2500-3000 välissä mutta mikäs siinä jos paino tippuu.

Hei,
Eli pikane yhteenveto:
4 kulausta rypsärii
100g heraa
puolikas kurkku
2 appelsiinia
2dl kermaa

Mä huvikseni laskeskelin noi sun makrot ja tällästä näytti laskuri. En tietty tarkkaan tiedä mitä syöt, mutta aika valistunut arvaus.
KCal 2860
Rasva 203
Prode 225
HH 33,6

no kato prkl kyl tuos kaloreita näkyy olevan aika paljonki :/ täytyy heittää noi appelsiinit mäkee et saa hiilareita poies..
Kaloreita ois hyvä kyl tikistää viel tosta poies. oisko tuosta illan herat ja rypsärit pois ni tippuis varmaa aika sopiville lukemille?

Matsku_89:
Sä voisit jättää myös maitotuotteet hetkeks aikaa veks ett saat kropan ketoosiin nopeammin ja painonpudotuksen alkamaan. Maitotuotteissa on maitosokeria ja ketoosin käynnistyksen ideahan on pudottaa turhat sokerit veks.
2-3 vk ilman maitotuotteita ei aiheuta luukatoa edes mummoille.

Matsku_89:
Sä voisit jättää myös maitotuotteet hetkeks aikaa veks ett saat kropan ketoosiin nopeammin ja painonpudotuksen alkamaan. Maitotuotteissa on maitosokeria ja ketoosin käynnistyksen ideahan on pudottaa turhat sokerit veks.
2-3 vk ilman maitotuotteita ei aiheuta luukatoa edes mummoille.

Nojoo onhan tuossa tuo kerma. Tekee vaa ruuasta paljon paremman makusta :) toisaalta eihän tätä nyt maun takia tehdä.
Vettä menee aika monta litraa päiväs ja koitan pitää suht suolasina nuo ruuat. Jauhelihoihin tulee vaihteluu makkaroitten ja kananmunien kans aikalailla.
Hieman tota rehupuolta aattelin parantaa et jotai kukkakaalilla ja parsalla vois hieman korvata tota lihan syöntiä ni kaloreita vois nipistää hieman poies. Juustoja tekis mieli kyl kans kokeilla.

Ei sitä kermaa tarvi pois jättää. Yks "hyvä" peruspilari rasvansaantiin ketolle. Vaikka nyt ei se "paras" rasva, niin en jättäis pois.

Kamala, miten nesteissä olen. Paino ei ole nyt oikeasti tippunut, olo on pöhöttynyt ja vatsa myös. Liikun paljon, juon paljon vettä ja olen nappaillut magnesium-tabletteja sekä kaliumia. Kivennäisvettäkin menee paljon. Rupesin miettimään, että suolaa mä saan ruuasta todella vähän. Käytän mineraali-ja ruususuolaa, mutta sekin on vähän unohtunut. Olen vain ajatellut, että kaipa ne magnesium-tabletit ja vissy pikkuannoksina riittää. Voisiko syynä olla suolan puute?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Löysin Atkinsin kirjasta mielenkiintoisen taulukon ja ajattelin laittaa sen tänne, jos vaikka joku siitä hyötyisi. Kyse on siis ketoosidieetistä, oletuksella että hiilarit päivää kohti ovat max. 20-25 g.
Tämä selittänee, miksi joskus täysin ohjeiden mukainen ketoilu voi vaikuttaa hetkellisesti epäonnistuneelta. Naisilla voi tosin ketoilun hidastumisen tai jopa epäonnistumisen syynä olla myös keinotekoinen estrogeeni ja e-pillerit.

Aineenvaihdunnan vastarinta miehillä kun laihdutusta on ollut 14 vrk

Kiloja laihdutettavana: 9 kg, vastarinta: Korkea -1,75 Keskiverto -2,5 Matala -3,5

Kiloja laihdutettavana: 10 - 23 kg, vastarinta: Korkea -2,5 Keskiverto -3,75 Matala -5

Kiloja laihdutettavana: yli 23 kg, vastarinta: Korkea -3,5 Keskiverto -5 Matala -7,25

Aineenvaihdunnan vastarinta naisilla kun laihdutusta on ollut 14 vrk

Kiloja laihdutettavana: 9 kg, vastarinta: Korkea -1 Keskiverto -1,75 Matala-2,5

Kiloja laihdutettavana: 10 - 23 kg, vastarinta: Korkea -1,5 Keskiverto -2,5 Matala -3,75

Kiloja laihdutettavana: yli 23 kg, vastarinta: Korkea -2 Keskiverto -3,5 Matala -5

Onkohan tuohon sitten mitään "hoitoa" - siis aineenvaihdunnalliseen vastarintaan? Vai onko tuo vain siinä toteamuksena, että sellainen lienee kyseessä, jos epäonnistuu?

Onkohan tuohon sitten mitään "hoitoa" - siis aineenvaihdunnalliseen vastarintaan? Vai onko tuo vain siinä toteamuksena, että sellainen lienee kyseessä, jos epäonnistuu?

Jos epäonnistuu vaikka olisi täysin ohjeiden mukaan toiminut, on syy muualla kuin nautitussa ravinnossa ja siihen on sitten lähdettävä etsimään sitä syytä.

Jos hidastuu, niin ei tarvitse ainakaan itseään surkutella että "hitto kun ei tääkään toimi, oon kai luuseri." Hyväksyy vaan kehonsa vastarinnan ja jatkaa silti. Kyllähän sitä painoa silti putoo, vaikkakin hitaammin kuin muilla.

Löysin Atkinsin kirjasta mielenkiintoisen taulukon ja ajattelin laittaa sen tänne...

:face:

Mikä ihmeen "aineenvaihdunnallinen vastarinta" ??
Kerroppas nyt vähäsen miten tohtori Atkins neuvoo taulukkoaan tulkitsemaan?

Lähinnä tulee mieleen, että nyt kyllä yritetään kuluttajaa viedä kun pässiä narussa ja tehdä yksinkertaisesta asiasta jotain niin hienoa ja monimutkaista, että vain lääkätieteellisen koulutuksen saanut tohtori tason ihminen voi sitä ymmärtää ja laihduttajan on suorastaan pakko ostaa tohtorin kirja, että tavoitteessaan voi edes ajatella onnistuvansa :jahas:

Mua kans kiinnostaa, että mistä aineenvaihdunta tietää paljonko meinaat laihduttaa, vai onko aineenvaihdunnalla joku oma "perfect bf%" jonka se omin pikku kätösin jollain symboolicalculaattorilla laskee

Ko. kappale siinä kirjassa koskee sitä, että miksi joillakin samaa ruokaa ja samalla tavoin liikkuvilla laihtumisen aste on erilainen vaikka pudotettava painomääräkin olisi sama. Emme ole kaikki samanlaisia aineenvaihdunnassamme joten laihdummekin eri tavalla.
Huom! Kuten tekstissäni mainitsin, oli tuo kirjasta, ei omaa tekstäni eikä omia päätelmiäni.

Tri Atkinsin Uusin Painonpudotusohjelma, Gummerus, suom. painos julkaistu 2010, originaali teos painettu Isossa Britanniassa 1999.

http://www.bookplus.fi/kirjat/atkins,_robert_c./tri_atkinsin_uusin_painonpudotusohjelma-11944130

Päälle 30 sivua nyt lukenu alusta niin pakko heittää tähän väliin oma kysymys. Lähinnä siis tosta treeni jaosta. Ainut minkä löysin tästä oli toi kaksjakonen alku viikosta ja loppu viikosta kerralla kroppa läpi. Miten voisko toi luonnistua 4-jakosella treenatessa, jos koittaa pitää treenit lyhkäsenä vai eikö vaan paukut riitä?

Eilen pistin treenin jälkeen hiilarit poikki ja tänään alotellaan kevyt viikko niin tässä on vielä vähän aikaa pohtia tätä.

Päälle 30 sivua nyt lukenu alusta niin pakko heittää tähän väliin oma kysymys. Lähinnä siis tosta treeni jaosta. Ainut minkä löysin tästä oli toi kaksjakonen alku viikosta ja loppu viikosta kerralla kroppa läpi. Miten voisko toi luonnistua 4-jakosella treenatessa, jos koittaa pitää treenit lyhkäsenä vai eikö vaan paukut riitä?

Eilen pistin treenin jälkeen hiilarit poikki ja tänään alotellaan kevyt viikko niin tässä on vielä vähän aikaa pohtia tätä.

Riittää paukut, sarjat vaan lyhyeks. Pääliikkeet sinne 3-5toiston pintaan ja apuliikkeet 6-8 väliin. (suntaa antavat)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom