Keskustelua otevoimailusta

ahaa joo, hätiköin tosiaan vähän ettei mene "voimia hukkaan" niin sanotusti. kiitos vinkistä!

Ilo silmälle nähdä uusia kavereita gripperien kimpussa. Jouset on melkoisen haastava laji ja mitä olen touhua seurannut läheltä 7 vuoden ajan niin edelleen se #3 sulku näyttää olevan aika kovaa valuuttaa. Siis sääntöjen mukaan suoritettuna (vähintään 20mm pysäytetty sulku). Nekin harvat kaverit ketä on pystynyt kolmosen sulkemaan edes kotioloissa niin ovat jättäneet sen jälkeen leikin kesken kun #3.5 on liian kova haaste. Harmi.
Toivottavasti uusi sukupolvi jaksaa tehdä pitkäjänteistä työtä ja keskittyy olennaiseen niin tulee hyvää jälkeä.

Ilo silmälle nähdä uusia kavereita gripperien kimpussa. Jouset on melkoisen haastava laji ja mitä olen touhua seurannut läheltä 7 vuoden ajan niin edelleen se #3 sulku näyttää olevan aika kovaa valuuttaa. Siis sääntöjen mukaan suoritettuna (vähintään 20mm pysäytetty sulku). Nekin harvat kaverit ketä on pystynyt kolmosen sulkemaan edes kotioloissa niin ovat jättäneet sen jälkeen leikin kesken kun #3.5 on liian kova haaste. Harmi.
Toivottavasti uusi sukupolvi jaksaa tehdä pitkäjänteistä työtä ja keskittyy olennaiseen niin tulee hyvää jälkeä.
Päätin nyt ottaa pienen lämmittelyn seurauksena uuden filminpätkän #2.5 20mm sulusta (vaikka ihan eri luokkaa toki onkin kuin esim. #3) silti, alan nyt treenailemaan näitä säännöllisemmin ja käyttäjän trnaja kanssa olisi tarkoitus tehdä pyhiinvaellusmatka Kirkkonummen Epanalle, siellä voikin sitten testata esim. paljonko se inch oikeasti painaa ja saako sitä nostettua muut kuin itse "tikkujalka pömppömaha" :)

tässä video, tällä kertaa selkeällä pysäytyksellä.

ja tosiaan #3 olisi joskus kiva saada 20mm tai jopa 30mm sulkuna :) tavoitetta tässäkin, menee hyvin muun treenin ohella ja tukeekin sitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hieno sulku ja pointsit ******** jutuista! :rock:

Joo tervetuloa kokeilemaan. Tämmöinenkin olis tarjolla ja sielläkin tarvitaan sitä kuuluisaa voimaa: Grip Monsters :: IronMind Record Breakers—Valhalla

Voittajille tarjolla grippereitä, ironmindin lahjakortteja, SKIP prodeja, ym ym ja muille lisää kokemusta. :puntti:
Jaahans vai että ensi viikon lauantaina. Voisi melkein jopa ilmaantua paikalle, ihan mielenkiinnosta jo! Karviasta vähän matkaa tulee sinne Lietoon (200km suuntaansa) mutta katsotaan jos keksimme jonkin tavan päästä paikan päälle edes ihmettelemään, tai jopa rohkeasti kokeilemaan jotain. Ongelmaksi muodostuu kuskilla olevat muut työt, joita todennäköisesti tuolloin lauantainakin on. Mutta katsotaan, tulen jos pääsen.

Ongelmaksi muodostuu kuskilla olevat muut työt, joita todennäköisesti tuolloin lauantainakin on. Mutta katsotaan, tulen jos pääsen.

On kyllä joku saatanan kirous itsellä, aina tulee jotakin kun Juhan luo pitäisi mennä. Silloin kun on kiinnostus kova otevoimaa kohtaan ja olen kovaa menemässä niin aina vähintään flunssa päällä. Nyt joulukiireet ja ihmiset haluaa kinkkua. :D

Huomasin tuossa videoidessa että parempi olisi laittaa blokki väliin "yläpuolelta" eikä käsi kameran edessä :face:

Innostuinkin ihan huolella ja suljin 30mm blokilla #2.5. Mitä sanot Juha onko tuosta enää pitkä matka siihen mainitsemaasi #3 sulkuun 20-30mm blokilla? Onhan tuossa 10kg ero noiden grippereiden ratinkien välillä, ja se on sitten prosentuaalisesti jo aika hurja ero. En tiedä kun en ole #3 kokeillut. Epanalta taitaa löytyä kaikki IM ikinä valmistamat varusteet ja vempeleet :D?

Saat multa #3 lainaks kuhan nähdään ni tiät että vaatii enemmän treeniä ku 2 viikkoo :D Kolmosiakin on eri vahvuisia, kaikki ei oo tismalleen saman vahvusia.

Minkäs kokoinen tämä virallinen coc kortti on, onko se just tuo 20mm? Mulla oli just ennen tätä uutta intoa toodella pitkä tauko, johtuen siitä etten vaan saanut ykköstä kiinni... ja se johtu sittettaas siitä et en osannu/tiennyt et millain se asetellaan käteen. Yhtenä pvnä sit vaa netistä kattelin sun videoita ("saatana!") ja johan rupes paukkumaan ykkönenkin :D Motivaattori :puntti:

Minkäs kokoinen tämä virallinen coc kortti on, onko se just tuo 20mm? Mulla oli just ennen tätä uutta intoa toodella pitkä tauko, johtuen siitä etten vaan saanut ykköstä kiinni... ja se johtu sittettaas siitä et en osannu/tiennyt et millain se asetellaan käteen. Yhtenä pvnä sit vaa netistä kattelin sun videoita ("saatana!") ja johan rupes paukkumaan ykkönenkin :D Motivaattori :puntti:
Tietääksenihän se on 54mm, varmistakaa joku enemmän perillä oleva. Siis ihan esim. pankkikortin lyhyempi sivu kelpaa tuohon, ja jos on lyhyet sormet niin ei auta valittaa, se on kaikille sama mitta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tietääksenihän se on 54mm, varmistakaa joku enemmän perillä oleva. Siis ihan esim. pankkikortin lyhyempi sivu kelpaa tuohon, ja jos on lyhyet sormet niin ei auta valittaa, se on kaikille sama mitta.

No kyllä siitä nyt vähän voi valittaa ;)

Huomasin tuossa videoidessa että parempi olisi laittaa blokki väliin "yläpuolelta" eikä käsi kameran edessä :face:

Innostuinkin ihan huolella ja suljin 30mm blokilla #2.5. Mitä sanot Juha onko tuosta enää pitkä matka siihen mainitsemaasi #3 sulkuun 20-30mm blokilla? Onhan tuossa 10kg ero noiden grippereiden ratinkien välillä, ja se on sitten prosentuaalisesti jo aika hurja ero. En tiedä kun en ole #3 kokeillut. Epanalta taitaa löytyä kaikki IM ikinä valmistamat varusteet ja vempeleet :D?

Hyvältä näyttää! Useampi toisto kun alkaa tulemaan niin kolmosen sulku lähestyy. Riippuu myös gripperin ratiosta, itseltä löytyy 3 #2.5 gripperiä ratiolta 2.34-2.69.

Hmm 2.5 gripperin ratio 2.34, onko se väsäähtänyt ajan myötä? :O

Kyllä ne heittelee noin paljon.

Itellä vaatii omalla coc 2.5 jousella noin kymmenen toistoa että alkaa ollaa kolmosen kunto. Lähes parikymmentä ja sitten menee jo 2-3 toistoakin parista sentistä kolkilla.

Kolmosissakin on sitten eroja todella paljon. Tästä vähän osviittaa:

Grip Monsters :: Grippereiden Kalibrointilista by Matti Heiskanen

Kisat käydään mitatuilla jousilla.

Kyllä ne heittelee noin paljon.

Itellä vaatii omalla coc 2.5 jousella noin kymmenen toistoa että alkaa ollaa kolmosen kunto. Lähes parikymmentä ja sitten menee jo 2-3 toistoakin parista sentistä kolkilla.

Kolmosissakin on sitten eroja todella paljon. Tästä vähän osviittaa:

Grip Monsters :: Grippereiden Kalibrointilista by Matti Heiskanen

Kisat käydään mitatuilla jousilla.
Kymmenen toistoa 2.5 että menee #3 kiinni? Ja lähes parikymmentä että menisi 2-3 kpl noin 2-3cm sulkuja? Aika hurjalta kuulostaa minun korvaan kun en saa edes #1.5:llä kuin vähän päälle 10 toistoa. No, treeniä treeniä vain!

Kymmenen toistoa 2.5 että menee #3 kiinni? Ja lähes parikymmentä että menisi 2-3 kpl noin 2-3cm sulkuja? Aika hurjalta kuulostaa minun korvaan kun en saa edes #1.5:llä kuin vähän päälle 10 toistoa. No, treeniä treeniä vain!

Jos ei tykkää toisto metodeista niinkuin esim minä niin viikon yksi harjoite olisi kahvoista kuristettu #3.5.
5x1 ja aloittaa niin kireältä että kaikki menee kiinni (10-12mm). Joka viikko 1-2mm kuristusta auki ja lopuksi kun menee 5-3 x 1#3.5 räjähtäen kiinni 32 millistä niin #3 on paperia. Muut treenit viikolle jousissa räjähtävä treeni 5-10 x 3 50-60% 1 RM ja joko pakotettuja sulkuja #3 jousella tai negatiivisia #3.5 gripperillä.

Tuossa on mistä saa mallia treenirunkoon. Ihan samoilla tehoilla ei kannata heti aloittaa mutta poimii jutun sieltä täältä ja kokeilee. Jos on epäilyä ettei ohjelma toimi niin kannattaa kattoa gripboardilta mun päivyristä viimeinen 5kk kehityskaari. :D Yhdessä kohtaa meinas mennä yli ja tulehtua kyynärpäät ja vasen kämmenselkä mutta skippasin 2 HP treenit ja otin lekakäännöt tilalle. Samantien pomppasi askeleen eteenpäin.

GripMonster_Training_Method_2014.pdf

Jos ei tykkää toisto metodeista niinkuin esim minä niin viikon yksi harjoite olisi kahvoista kuristettu #3.5.
5x1 ja aloittaa niin kireältä että kaikki menee kiinni (10-12mm). Joka viikko 1-2mm kuristusta auki ja lopuksi kun menee 5-3 x 1#3.5 räjähtäen kiinni 32 millistä niin #3 on paperia. Muut treenit viikolle jousissa räjähtävä treeni 5-10 x 3 50-60% 1 RM ja joko pakotettuja sulkuja #3 jousella tai negatiivisia #3.5 gripperillä.
Tuossa on mistä saa mallia treenirunkoon. Ihan samoilla tehoilla ei kannata heti aloittaa mutta poimii jutun sieltä täältä ja kokeilee. Jos on epäilyä ettei ohjelma toimi niin kannattaa kattoa gripboardilta mun päivyristä viimeinen 5kk kehityskaari. :D Yhdessä kohtaa meinas mennä yli ja tulehtua kyynärpäät ja vasen kämmenselkä mutta skippasin 2 HP treenit ja otin lekakäännöt tilalle. Samantien pomppasi askeleen eteenpäin.

GripMonster_Training_Method_2014.pdf
ja minä kun elin siinä käsityksessä että teet näitä juttuja vain rahasta nykyään. No hyvä kun on ilmaiseksikin jotain tarjolla. Itseltäni ei kyllä paljoa muuta löydy kuin grippereitä :D kiitosta etukäteen.

ja minä kun elin siinä käsityksessä että teet näitä juttuja vain rahasta nykyään. No hyvä kun on ilmaiseksikin jotain tarjolla. Itseltäni ei kyllä paljoa muuta löydy kuin grippereitä :D

Venäjän kisareissun jälkeen tuli melkoinen kysely että miten helvetissä se äijä treenaa niin laitoin sitten rungon esille. Vaikka ovatkin siellä rajan takana kovia ukkoja niin ei vielä kuulunut heidän yleissivistykseen sulkea #3.5 jousta kylmilteen lähes täydeltä aukeamalta. Teki vaikutuksen ja sitten pitikin vääntää joka ukkoa vastaan kättä. :face:

Joo specifi ohjelmat ja sen semmoiset on asia erikseen.

Tuota mun ohjelmaa kun lähtee rykimään ilman kovia pohjia niin löytää itsensä sairaalasta alle 6 viikon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom