Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tänää ekat testailut Leokon viiskybäsellä.. ei inahtanukkaa maasta. :D

Kokeilitko kaksin käsin? Yksi hyvä keino on nostaa kaksinkäsin ilmaan, sitten toinen käsi irti, negatiivisia.

Tai jos on selvästi liian painava, niin hae pitkä 47-49mm paksu putki (n.50mm, kunhan menee reiästä läpi), ja lastaa sen molemminpuolin painoa, ja kaksinkäsinnostoja suuremmalla kuormalla.

Juu tuli kaksin käsin kokeiltua eikä ne negatiiviset niin ylivaikeilta tuntunu, olivat yllättävän hallittuja.. täytyy huomenna kokeilla kahen käden aikapitoa! :rock:

Mullakin suht. "vahvat" näpit, mutta tämänkaltainen suoritus on kyllä mun järjelleni täysin käsittämätön.

Hirveet sormivoimat...!

edit. Heimopäällikön viimeistä klippiä kommentoin...

Mullakin suht. "vahvat" näpit, mutta tämänkaltainen suoritus on kyllä mun järjelleni täysin käsittämätön.

Hirveet sormivoimat...!

edit. Heimopäällikön viimeistä klippiä kommentoin...

Kiitosta. Monipuolinen treeni tuottaa joskus oikeanlaista tulosta. Tässä on hyvä otteenvahvistaja myös:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Grippitreenit vasemmallakin kädellä aloitettu pikkuhiljaa. Mies ainakin meinasi lähteä kuin kuuraketti yläilmoihin mutta painot ei niinkään :)
Tästä on hyvä jatkaa myös tuon vasurin osalta. Ylllättävän hyvin silti tanko pysyi käsissä, vaikka muuten ei toisesta kädestä kyllä puristuksia löydy....vielä :)

[video=youtube_share;FA5z0HJt_mw]http://youtu.be/FA5z0HJt_mw[/video]

En ymmärrä teitä apinaotemiehiä :D Ittellä apinaotemave joku 140kg, vittu jotta oikein vihaan sitä liikettä :D

Omasta puolesta sanoisin että ei ole niinkään "grippitreenin" tulosta tuo vaan mavettelun ja leuanvetojen. Toki tuo nyt varmaan nousee ihan eri lukemille nyt jos saa reenailtua rauhassa itse liikettä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Tän päivän kolisteluja. Kokonaispaino 69kg. Ei koskaan jaksa pistää painoja tasaisesti molemminpuolin, joten nostan tolla helpolla tyylillä, kaikki painot vaan etupuolelle mitä loppupuolella lisäillään :joulu7:

Tälläinen kiekko siis kyseessä:

2-kpl-25kg-levypainoja-1164008_b_0be411df1f51223b.jpg

+ toissapäivänä kokeilin kylmiltään vähän rollaria oikealla kädellä, 53kg lukitukseen juuri ja juuri :D Ei oikein nuo pyöreät kahvat mulle sovi.

Onko Juha mahdollista, jos otat välinevarastosta jotakin kuvia? :D Näkis mitä kaikkia laitteita sulla siellä salilla on?

Alexey toi treeneihin helvetin hyvän vehkeen millä kehittää otetta fatman blobbia varten. Huomenna otetaan kaikki irti mitä lähtee. (Tänään lämmiteltiin 2 tuntia) :D

Suositut

Back
Ylös Bottom