Keskustelua otevoimailusta

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Minkälaisia itsesuoritettavia hierontatekniikoita käytätte kyynärvarsille?
Joku puukeppi, tai vaikka levytanko, pinnojen varaan sopivalle korkeudelle.
Siinä on hyvä rullata.

Toimii muuten todella hyvin myös ojentajille. Jumalaaauta että tekee kipeetä, ainakin sen ekan kerran.

Minkälaisia itsesuoritettavia hierontatekniikoita käytätte kyynärvarsille? Onko jotain hyvää videota? Katselin niin löytyy kyllä tubesta erilaisia forearm self massage videoita. Kokeilin halpis hierontapyssyä niin tuntu ihan paskalta. Täryytyksen pitäis kuitenkin olla toimiva metodi jos laite ok?

Forkut kun on niin jumiset että vaikuttaa grippiin ja varsinkin kestävyyteen.
Bilteman kiillotuskoneella tärryytän aina roikkumisten päätteeksi. Tuli golffari noista lisäpainoroikunnoista, mutta säännöllisellä kiillotuskoneen käytöllä lähti ja on pysynyt poissa.

21v kiillotuskoneen käyttöö itelläkin takana ja muutama 1000 mun vinkistä mokomaa käyttää. Mun mielestä tehokkaampi kuin ne massage gunit, vaikka käyttönsä niilläkin.

Hieronta ei saa sattua liikaa tai tulee kudosvaurioita hoidon sijaan. Kipeetä saa kaikki aikaan ja se ei oo se juttu. Keppi, silee rautatanko jne, millä joko rullataan tai sitä käytetään paikallaan olevana hieronnan apuna.

Ite hieron käsin tai esim Smith-tankoo vasten. Mun forkut saa treeniä 3-7 päivänä viikossa 1-6h kerrallaan, joten se ennaltaehkäisevä ja päivittäinen lihashuolto kuuluu asiaan automaattisesti.

Mulla irtos bilteman laitteesta se vaahtomuovi heti ekalla kerralla? Opoven 3M toiminu hyvin ja on mulla lisäksi ruottalainen armaid, jossa eri kokosia/pehmysiä palloja valittavissa kohteen mukaan. Sitä en ole Opoven jälkeen enää jaksanut käyttää.

Mulla on 21v aikana ollu kaks kiillotuskonetta 😄 Hiilet meni ekasta ja piti vaihtaa. Eihän noi paljoa maksa, mutten tiä, miten niitä rikki saa. Enivei tärinän funktio on eri ku hieronnan. Sitä voi käyttää joka päiväkin ja se ei laske lihastonusta, kuten pitkä hieronta. Mä tosin hieron, venyttelen ja täristelenki käytännössä joka päivä. Ei mun forkkuja enää pehmeiksi kukaan saa 😄

View: https://www.youtube.com/watch?v=-5FM8mMJeYc&ab_channel=GripMonsters

Onks tää överi kova suoritus? Oon koittanu, enkä usko et menis kylmiltään. Mut tuntuu siltä et treenillä menisi, ja että vaatii tosi tietynlaista grippiä.
Onko paksumpi vai kapeempi tässä helpompaa?

Onhan toi kova suoritus varsinki ku elopainoaki on. 100mm ei ainakaa oo optimi. Jollekin sopii 80mm parhaiten, toiselle 40mm. Riippuu käden koosta ym. Keskivertona sanoisin et ehkä 50mm sopis useimmille parhaiten.Toi lopun "hub" tyyppinen onkin jo haastavampi varsinki jos ei ole hubia treenannu.

Chris Sharma veti aikanaan jossain partyissä yhden käden leuan pinchillä kakkosnelosesta. Hyi.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
En oo löytäny, mutta jossain alan lehdessä aikanaan sivulauseessa mainittiin. Olisko liittynyt yleisesti ko. herran kiipeilyyn sekin artikkeli. Mitä nyt ite nähny noita huippujen grippijuttuja, en ees epäile yhtään.

Chris Sharma n. 70kg ukko? Aika raju kaveri jos vetäny tommosen 😁 ehkä sivusta vedetty eli vähä niinku vertikaali pinchi, semmosen joskus nähny JTOn linkkaamalta kiipeilijältä, joka tosin paino ite vissii sen 50kg.

Chris Sharma n. 70kg ukko? Aika raju kaveri jos vetäny tommosen 😁 ehkä sivusta vedetty eli vähä niinku vertikaali pinchi, semmosen joskus nähny JTOn linkkaamalta kiipeilijältä, joka tosin paino ite vissii sen 50kg.
Eiköhän toi 70kg ruho oo vaan selkee etu kuitenki tossa. @jto Ite en kyllä usko näkemättä tota pinchhommaa. Ite tod kuvaisin suorituksen, mistä ainakaan ite en oo mitään vastaavaa ikinä nähny.

View: https://www.instagram.com/p/CfyjrtZNuPg/
Tän vaikeutta oli vähän vaikee arvioida, muuta ku et kova oli.

No juu semmonen 70kg suurin piirtein ja aivan karmee suoritushan toi toki on. Ja mitä raskaampi ukko sitä raskaampaa vetää. Tietenki tollanen olis kevyempänä helpompaa. Toihan oli semmonen "hei kokeilenpas tollasta" -tyylinen juttu joskus 5-10v sitten ja ei tollasten hömppäjuttujen videointi ollu lainkaan mikään prioriteetti, ku kiipeily on se juttu. Sama esim yhden käden leuoissa. Hyvin laid back and mellow tyyppihän Sharma on ja ei oo tehny muutenkaan tekemisistään ite koskaan numeroa.

Saako kukaan suomalainen rollarista tai vastaavasta 60mm pyörivästä kahvasta vedettyä yhden käden leuan? 99 % ihmisistä karsiutuu siinä ettei jaksa roikkua yhdellä kädellä rollarissa ja toiset +99 % siinä ettei saa yhden käden leukaa.

Saako kukaan suomalainen rollarista tai vastaavasta 60mm pyörivästä kahvasta vedettyä yhden käden leuan? 99 % ihmisistä karsiutuu siinä ettei jaksa roikkua yhdellä kädellä rollarissa ja toiset +99 % siinä ettei saa yhden käden leukaa.
Onko tota kahvaa btw mahollista ostaa jostain järkevällä hinnalla? Joku 300e parista on ihan hupiukko hinta. Fatgripzit saa muutamal kympil, ni en usko et Rolling thunder tarjoo jtn 10x enemmän hyötyä 🤔 .

Onko tota kahvaa btw mahollista ostaa jostain järkevällä hinnalla? Joku 300e parista on ihan hupiukko hinta. Fatgripzit saa muutamal kympil, ni en usko et Rolling thunder tarjoo jtn 10x enemmän hyötyä 🤔 .

Ei missään nimessä kannata IronMindin rollaria ostaa. Halvin on yhden käden pyörivä taljakahva ja sen päälle fat gripz. Sitten on halvempia pyöriviä 60mm ja muita paksuuksia, kahvoja.

Silarukov näyttää hyvältä

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom