Mul tukee 0.0mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mul tukee 0.0mm
Hauis treeniä molemmillaHeikkoja paskoja ollaan kaikki
Olin 100 varma wt otin päästä kiinni.
Totta ,,siksi näytin missä kärki on,, tuskin kukaan nostaa .Kumpikaan ei nosta lähellekään tangon päästä jos tästä puhutaan.
katso liitettä 228418katso liitettä 228419
Nyt puhut totta. Tai kädenvääntäjien ranteet voi sittenkin yllättääOnnistuuko tommoista kankea kukaan nostamaan aivan päästä? Luulis että ranne on liian heikko osa kehoa semmoiseen.
Onnistuuko tommoista kankea kukaan nostamaan aivan päästä? Luulis että ranne on liian heikko osa kehoa semmoiseen.
Minä en oo lainkaan seurannut näitä koodi kieli listoja ja siksi olen niistä aikalailla tietämätön. Järjestetäänkö näissä jotain oikeesti jossain päin maailmaa kilpailuja vai suljetaanko nämä kotisohvalla ja lähetellään sitten pitkin foorumeita?
Eikö ois selvin että ukot riviin ja välineet lattialle sitten aletaan kisaan. 4-6 monipuolista lajia kisaansa ja siinä ne jousetkin jossakin kisassa olis vuorossa.
Mee nukkuu. Asia puitu jo.Edit: täähän olikin jo käsitelty. Mun ranne poikkes kuitenkin jo noiden tuettujen nostojen kattomisesta.
Epäilen koska on toi niin huimatemppu..toki kaikkihan on niin kauan mahdotonta kun joku tekee sen ensimmäisenäNyt puhut totta. Tai kädenvääntäjien ranteet voi sittenkin yllättääkova veto ois
![]()