Mankelilla hankala mennä kun pitäis saada 400l polttoainetta mukaan.montako minuuttia polkupyörällä
Minulla näin talviaikaan aikalailla se 20minuuttia:tasan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mankelilla hankala mennä kun pitäis saada 400l polttoainetta mukaan.montako minuuttia polkupyörällä
Minulla näin talviaikaan aikalailla se 20minuuttia:tasan
Voiveljet, kuluvana talvena tullut useasti herättyä 3:30 ja todettua että eipä nukuta ennää, kahvinkeittoon.Aivan väkisin saa minut herättää, jos pitäisi silmäluomia tuohon aikaan edes raottaa -- saati olla missään.
Voiveljet, kuluvana talvena tullut useasti herättyä 3:30 ja todettua että eipä nukuta ennää, kahvinkeittoon.
Rikkonaisia öitä useampi viikko takana. Nukkumaan - tunnin päästä herää - lukee pari tuntia - muutama tunti unta.Voiveljet, kuluvana talvena tullut useasti herättyä 3:30 ja todettua että eipä nukuta ennää, kahvinkeittoon.
03.50 aika normaali aamuvuoron herätys. Tommonen 14h on semmonen kahden/kolmen yön uni. 8 tuntiakin jää haaveeksi vaikka olis loma. Ei vaan saa nukuttua![]()
katso liitettä 270094
katso liitettä 270095
Taitaa olla (taas kerran) lambdaongelma. Monesko kerta lienee 10 vuoden aikana.
Kyllä kerta kuukauteen tankkaus piisaa ihan ok. #einiintarkkatavarastapolttoainesäiliössänne on korostunut kondessioriski
Minulla, etenkin näillä keleillä, tankki täynnä #tarkkatavarasta
Ollaan samassa veneessäTäällähän on aivan hullua ja sairasta porukkaa.
![]()
Jos klo 2000 menee nukkumaan niin johan tuohon aikaan joutaakin herätä.Tuohon on hulluutta![]()
Taitaa olla (taas kerran) lambdaongelma. Monesko kerta lienee 10 vuoden aikana.
About näin mutta kun on takuu päällä niin korjautetaan kunhan ehditään.Teippi varoituksen päälle niin kotterossa ei ole mitään vikaa.