Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä !!!Onhan tuo kanki siulla sen 15cm tuettunaKäsi tukee kankeen. Mulla ei. Pidän kangen päästä kiinni niin ettei jää senttiäkään yli.
Nyt Juha seuraavaksi 5kg leka kouraan ja päästä kiinni ja nosta ,,,oon valmis loppuu tuo lässytys,,käykö?Siis mitä !!!Onhan tuo kanki siulla sen 15cm tuettuna![]()
Mul tukee 0.0mmOokoo jos ottaa tuon n. 10cm tuelle ranteeseen? Näihköhän saa kuin moniuskaltaakohan edes koittaa
![]()
Ei ollut. Mun nosto on tasan tarkkaan kangen päästä.Kumallakin sama suoritus. Eikös olis helpoin vaan nostaa sillai ettei kankea jää laisinkaan käden ulkopuolelle? Toki kevyempi tanko eka.
Vitut oleNyt Juha seuraavaksi 5kg leka kouraan ja päästä kiinni ja nosta ,,,oon valmis loppuu tuo lässytys,,käykö?
Mul tukee 0.0mm
Hauis treeniä molemmillaHeikkoja paskoja ollaan kaikki
Olin 100 varma wt otin päästä kiinni.
Totta ,,siksi näytin missä kärki on,, tuskin kukaan nostaa .Kumpikaan ei nosta lähellekään tangon päästä jos tästä puhutaan.
katso liitettä 228418katso liitettä 228419
Nyt puhut totta. Tai kädenvääntäjien ranteet voi sittenkin yllättääOnnistuuko tommoista kankea kukaan nostamaan aivan päästä? Luulis että ranne on liian heikko osa kehoa semmoiseen.