Tämä nyt siis sillä olettamalla, että viestisi oli kohdistettu kommenttiini. Menin hieman hämilleni koska lainaus oli tyhjä ja siitä jatkettu erillisellä viestillä. Jos siis asia ei ollut näin tämä viesti / huomautus asiasta on aiheeton ja pyydän nöyrimmästi anteeksi lukutaidottomuuttani.
Niin, en nyt ymmärrä oikein viittauksia eri lajien kovemmuudesta, keskustelin kahden eri lajin julkisuusarvosta. Taisi mennä jotakuinkin näin oma tekstini "Mitä suoritusten julkisuus arvoihin tulee niin suht helposti todennettavissa kun youtubeen pistää hakua niin coc 4 tai esim inch dumbbell." En mielestäni sanallakaan maininnut , enkä vertaillut kumpi on kovempi suoritus. Saattaa tietysti olla , että huomaamattani olen puhunut noin. ( välillä kroppa tekee sellaisia asioita, ettei oikein itsekkään usko niin tapahtuneen) No vaihdetaanpa rautalanka ratakiskoon.
Kun menee youtubeen ( se on sellainen sosiaalisen median sovellus , jonka nykyisellään omistaa google), kirjoittaa hakukenttään "coc 4 close" tai "inch dumbbell lift" tämän jälkeen paina enter tai mahdollisesti search nappia. Yleensä se on merkattu sellaisella suurennislasin kuvalla. Selvennökseksi Wikipediasta "
Suurennuslasi".
katso liitettä 228396
Kyseisen napin painalluksen jälkeen avautuu hakutulokset ruudulle, jossa näkyy hakemiasi videoita ja lisää tulee alaspäin scrollaten (Yleisesti sanalla käsitetään näytön vieritystä). Sitten vain lyhyttä tai pitempää matematiikkaa ja hippu päättelykykyä ja homma valmis. Jutun voi kääntää tietysti miksi itse haluaa ja voihan lehmätkin lentää.... Mutta pyhässä lyhykäisyydessään siis tuota tarkoitin Julkisuusarvoa siis. (lue... Julkisuusarvo ei kovin suoritus).
Mitä taas kovimpiin suorituksiin tulee, niin itse en voi kuin ihastella, miten kovia nuo tulokset ovat. Oli kyse sitten grippereistä tai inchistä tai mistä vaan otevoimasuorituksesta. Omalta osaltani tiedän, että vaikka tekisin mitä, minusta ei tuollaisiin suorituksiin olisi. Parhaiten tuo kovuus kyllä tulee selville puhtaasti kisaamalla eikä pakkiksella huutelemalla. Mä voin tulla ottamaan sen viimeisen sijan 4 kilon puristusvoimalla, jos joku lupaa työnnellä pyörätuolin kisapaikalle tai avustaa rollon kanssa.
Joten täten yhdyn kyllä edellisten kommentoitsijoiden kisakutsuun ja hupiukko / puheukko titteliin. Kyydistäkään ei tarvitse huolehtia, Juha pääsee kyllä mun järjestämällä kyydillä Luumäelle tai mihin vaan paikkakunnalle missä ko.kisat järjestetään (ilmaiseksi) . Ei tarvitse sitten viime hetken kuskipulasta johtuen jättää hyviä kisoja väliin. (ilmoitin etukäteen asian lähinnä siksi, koska grippiporukka on sen verran yhtenäinen niin kaveria kyllä autetaan jotta ei viime hetken kuskipula yllätä) Voidaan sitten hyvässä hengessä jutustella matkan aikana otevoimailusta, harvemmin on tuollaisen nöyrän ja hyväkäytöksisen legendan kanssa päässyt sanoja vaihtamaankaan. Pelkästä ajatuksesta taxi jo täyttyy otevoimasta ja varmasti vanhoista raksajutuista.
Jos taas miellyttävääkin miellyttävämpi seurani ei kelpaa tai vammaistaxi ei jostakin syystä sovi tai vammaiset on eri tasolla, (jostakin lukenut, että näinkin on ollut. Silmiini kantautunut kuvakaappauksia jostakin sellaisesta lasten ja nuorten palvelusta kuin ylilauta, tosin toisen silmän sokeuduttua olen saattanut nähdä kuvat ihan väärinkin ja ei kai kukaan aikamies siellä nyt kävisi lasten seassa egoaan kohottamassa) niin lupaan järjestää kyllä vaikka ihan yksityiskyydin, kunhan saadaan griplegenda vaan pelipaikalle. Kisat vaan pystyyn kannatan.