Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia,joskus aina välillä onnistaaHarri Tolonen laittoi Rolling Thunder SE uudeksi lukemaksi 110.5kg. Samaa taisi yrittää myös Tomi Tuomi joka piti hallussaan vanhaa ennätystä, mutta jäi häneltä suorittamatta.
Ikävä kyllä nosto on yksityisessä IG:ssä, mutta toivottavasti tulee julkiseksi videoksi vielä jonnekin.
Harri pitää hallussaan Blockin ME, Hubissa 40.9kg ennätys (vanha ME) ja nyt SE Rolling Thunder. Hurja ukko kyllä..
Ku oon useemmassa grippi ryhmässä facebookissa, ni mua on ihmetyttäny näis grippilajeissa, ku monesti riittää ilmeisesti se, että nosto nousee pari senttiä ilmaan, ja pito kestää esim. sekunnin.
Mitä järkee tos on? Jos nostaa sen esineen niin ylös ku saa, ni ohan se ite puristaminenki paljo vaikeempaa. Yhen käden mavessaki monesti jättävät ojennuksen tosi vajaaks. En viittaa ylempään videoon nyt.
Okei. Turhin juttu, mitä oon nähny, on ainaki yhen käden mavet remmeillä :D. Niinku... ''mitä vittua?'' tulee ekana mieleen.
Ymmärtäisin, jos noi tekis tota jostain muusta syystä, mut kyl ne aina grip training otsikoilla kulkee. Mun mielest sama, ku liimattais käsi kiinni tankoon, ni voi nostaa paljo lähemmäs samoja rautoja, mitä kahella kädellä.
Luulen että tämä vielä voimassa: http://www.ironmind.com/news/Jaana-Tanner-Breaks-Womens-World-Record-on-the-Rolling-Thunder/mikäs on rolling thunderissa naisten SE?
Vantaalle aukesi tämmöinen sali jumbon lähelle: https://www.phioy.com/
Otejutut vahvasti mukana.Perus otevoima välineet löytyy. Akselit,rullia,gripperit,ja palikoita vino pino. Sekä salin kaikki kahvat on fatbar mallia.Erikoisuutena 50mm pyörivät kahvat käsipainoissa. Lisäksi päävalmentaja levi on varsin innostunut gripin kehittämisestä. Järjestän myös king kong of grip kisan lokakuussa siellä.
Kädet neutraali asennossa nuo kilot lähtee hienosti ainakin sinisillä gripseillä. Vastaote ja peukku mukana niin on tosi hyvät kilot jo.Oransseilla mahdotonta ellei sulla oo tosi iso koura. Nuo fatgripzit kasvaa sitten sen mukaan kuinka paksuun tankoon ne laitetaan.Toinen merkki on gripforce,hiukan erilainen ja niissä joutuu puristamaan enemmän. Hieno idea ja antaa kyllä vaihtelua treeneihin. Laitas videota niin innostun itsekkin kokeilemaan. Olis tarkoitus muutenkin palailla takaisin leukakisojen pariin.Mites noi Fatgripzit leuanvedossa? Olisin täs piakkoin hommaamassa, ni kiinnostais tietää, kuinka haastavia noi on. Kuvittelen ainaki olevani kova poika roikkuun, mut ehkä noi on paljo vaikeempia, mitä luulis. Noita ku on useempaa mallia, mut tuskin mahollista ostaa joku superhypermega Gripzi, millä ei pysty ees kehonpainolla tekeen? Ja mikä olis tollasella kova suoritus? Jos asetan vaikka 40-45kg leuan Fatgripzeillä tavotteeks, ni onko kuinka realistinen veto?
onpas otevoimakeskustelu hiipunut. onkos kellään myynnissä/vuokrattavana/lainaan ironmind blockia tai vastaavaa? mitkäs sen mitat on? lähipiirissä vahvasorminen kaipais hieman treenitavaraa.