Vuoden ensimmäinen päivä ja projekti kesäksi kuntoon kunnolla käyntiin.
Eilinen meni mökillä harvinaista kyllä kuskina, joten tänään on urheilukunnossa ja tarkoitus suunnata kuntosalille, jahka saan itseni liikkeelle.
Mä mietiskelen tuota kaloriasiaa kanssa. Oon aina tähän asti laihduttanut semmoisella arviolta 1400kcal liikunnattomina päivinä, n.1800kcal liikuntapäivinä (tai enemmänkin jos on enemmän treeniä ja kulutusta) panostaen ruokailuissa proteiineihin ja sillä on painoa lähtenyt max sitä puolen kilon viikkotahtia. En kuitenkaan haluaisi nyt mitään kitukuuria, joten oon miettiny, että en tiputtais noin alas kaloreita. Toi 1400 on ihan hirveen vähän, mutta eipä mulle istumatyöläiselle oo kovin suurta peruskulutustakaan laskettu missään. No joka tapauksessa, (vaikka vähän epäilyttääkin, että voiko se toimia), yritän aluksi pitää syömiset siinä 2000kcal ja vaikka liikkua sitten tasaisemmin. Jos liikuntaa tulee paljon, nostan sitten sen ja siis sykemittarin kalorilukemien mukaan kaloreita lisää.
Ihanahelena kysyit niistä selluliittivoiteista. Mä kyllä kanssa uskon, että eiipä ne oikein taida oikeasti auttaa. Tai jos auttaa, mullekin purkki sellaista kiitos.
Vaikka tiiänkin, että ne ei selluliittiä poista, niin ite oon silti testaillu monet ja parhaimpana pidän Roc:n selluliittivoiteita. En kyllä sanois, että siitäkään tulosta näkee, mutta sen edes kuvittelee vaikuttavan ihan ministi.
Tosin aina kun niitä käyttää, jotenkin muutenkin terästäytyy ruokavalion ja liikuntojen suhteen, joten se minivaikuttaja voikin olla ihan muualla. Ja vaikka ei nyt niin auttaiskaan, niin kai sitä vois rahansa tyhmempäänkin paikkaan laittaa kuin itsensä rasvaamiseen? (Ei puhuta siitä mitään, että toiset rasvat vois olla aika paljon halvempia).
Minkäslaisia lupauksia ketjun naiset ootte tehneet tälle vuodelle? Mä lupasin itselleni, että tänä vuonna haluan, että keho voi hyvin ja että pyrin kohti sitä, että asuisin vihdoin kropassa, joka vastaa omia ihanteitani. Eli lihaksia kehiin, rasvaa pois.