Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saispahan lisää motivaatioo treenaamiseen.. etenkin kun olisi kova hinku näyttää, että kyllähän tämä tyttö parempaankin pystyy ;)
Minäkin ilmoittaudun mukaan! Yrityksiä pienempään minään on ollut usein, kunnes nyt tajusin että dieetillä ollessa syön liian vähän ja kroppa menee säästöliekille. Dieetin jälkeen taas päädyn syömään normaalisti, karkkia liikaa mutta muuten ruokavalio on monipuolinen. Olen vain niin kyllästynyt tähän ylimääräiseen läskiin ja turhiin yrityksiin : (Tavoitteena on siis pysyvä kesäkunto.
Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa ja lyhyet lenkit koiran kanssa sekä pyöräilyt kouluun ja takaisin.
Vuosien salikäyntien takia lihasta on tullut, mutta mihinkäs se näkyy kun rasvakerros on siinä päällä.. Olen 164cm pitkä ja painan ainakin parisen kiloa yli 60 kiloa. Haaveena olisi pudottaa painoa viitisen kiloa ja pyrkiä ylläpitämään lihaskuntoa. Olen terveydenhuoltoalalla ja haluan olla tulevassa työssäni uskottava ja esimerkkinä hyvistä elämäntavoista.
Metodeinani on kalorit 1500, 2 x viikossa saliharjoittelua, 2 x viikossa jumppia (joita aiemmin olen vierastanut) sekä pidemmät lenkit koiran kanssa (lisään hölkkää). Nostan kalorimäärää treenipäivinä jos tuntuu ettei jaksa, mikään ei ärsytä niin paljon kuin salila ollessa ei jaksa tehdä mitään kun ei ole syönyt tarpeeksi!
Otan mielelläni vinkkejä vastaan.
Tsemppiä kaikille koitokseen
Nooh, kuten tuli luvattua niin niitä kuvia. Tässä jotain ( häpeän silmät päästä ) :
http://ruusa9.*********.fi/?sivu=gallery
Aika pikkuset on tyttöjen kalorit.
Mitä sitten, kun on dietattu minimaalisilla kaloreilla muutama viikko ja painon lasku tyssää? Kunnolla suunniteltu dieetti ei ala minikaloreilla, vaan matkan varrella voi olla syytä tiputtaa energiansaantia entisestään, että painonlasku jatkuu. 1500 kcalorissa ei oikein ole enää mistä ottaa.
Tähän tilanteeseen tullaan sillä, että "offilla" (tarkoitan tässä peruskuntokautta, jolloin lihaksia tehdään, vaikka ei kilpailija olisikaan) syödään liian vähän. Kun tulee dieetin aika, suunnitellaan dieettiä aivan liian alhaisilla kaloreilla, jotta saadaan edes joku ero normaalitilaan.
Meitä on moneen junaan, mutta itsellä saattais jäädä juoksutapahtumat väliin jos pitäisi 1500:lla yrittää treenata. Suunnittelen tässä kesäkuntoa ja aattelin 2500 kcal:lla ja aerobista lisäämällä lähtee liikenteeseen. Tosta sit vaikka -200 kcal kerrallaan, jos asia ei etene. Mitat tosin mulla 172/~70, mutta oikeesti jotain realismia pliis. Anteeks vaan.
Vähän kummalta tuntuisi nostaa kaloreita dieettiä varten. :jahas:
Mullakin on vielä kuvat ottamatta, mutta kyllä ne mun mielestäni kannattaa ottaa ihan itseään varten. Kun näkee muutokset ihan omin silmin niin motivaatio pysyy ja mulla ainakin nostaa itsetuntoa roimasti. Onko täällä ketään, kenellä olisi kokemusta kuinka paljon esim. sarjapainot ovat tippuneet dieetin aikana? Ja olisiko tarvetta muuttaa treenejäkin dietin ajaksi siitä perinteisestä 4jakosesta?
Tulee olemaan hankalaa miettiä reenien, aerobisen ja ruuan määriä ja suhteita, pitää vaan kai osata reagoida sitten tarpeeksi nopeasti jos tulokset eivät ole hyviä. Vähän tekisi mieli jatkaa tätä syömistä ja reenaamista kun kehitystä tapahtuu vielä tässä vaiheessa niin nopeasti:p toisaalta, olisi mukava taas mahtua vanhoihin vaatteisiin edes vähän paremmin.