SUPERCARB 1kg -40%

Kesäkuntoon 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annami
  • Aloitettu Aloitettu
Joutui itsekin nyt rekisteröitymään, että pääsee mukaan tänne! :)
Mun liikunnat on aikasemmin ollut aika satunnaista lenkkeilyä/pyöräilyä, mutta nyt syksyllä aloin käymään zumbassa ja sitten myös salilla, joku kuntokärpänen taisi purasta. Jotenkin oli toi paino alkanut nousemaan, oon nyt 160cm ja 57 kg, ikä 21. Enää en zumbaile, mutta salilla pyrin käymään 3 kertaa viikossa, ja siellä yritän tehä aina 40 minuuttia crosstraineria tai kuntopyörää muun lisäksi. Ruokapuolellekin pitäisi jotain tehdä, syön välillä melko epäsäännöllisesti ja huonosti... Mutta yritetään parantaa! :) En oo vielä peilissä mitään suurempia muutoksia huomannut, selluliittejä on ehkä lähtenyt vähän pois reisistä, mutta se tsemppaa kun huomaa jaksavansa paljon paremmin. En oo koskaan aikaisemmin oikeen pahemmin tykännyt urheilusta, mut en ollutkaan koskaan käynyt salilla :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Täällä myös yksi 2010 kesäkunnosta haaveileva :rolleyes:

Liikuntaa tulee 4krt./vko salia + 4krt./vko juoksulenkki + satunnaiset tunnit.
Ruokavalioon panostaen ja salilla rehkien pyrin saamaan kroppaa itseä miellyttävämpään kuntoon :puntti::whip:

mukana ollaan, mitat 163cm/62kg (tuo kaks kiloo on kyllä ihan nestettä ja höttöö), tavote 58kg kesäksi (lopullinen tavote sit joskus 55). voi kuulostaa helpolta tavotteelta, mutta kun olen jo laihuttanu 73kilosta tähän niin viimeset on pirun sitkeessä.

tammikuun pidän tehospurttia (ruuat ojennukseen, ei herkkuja/alkoholii ja salia 3kertaa viikossa).

Mä kans! Tai oonkin tässä kiristellyt enemmän tai vähemmän jo syksyn mittaan. Pari kiloa ajattelin tiristää, aika tiukassa tuntuvat istuvan... Lähestyvä joulu ja muut pyhät ei tee tiukkaa, koska en juurikaan pidä jouluruoista. Paitsi suklaasta... :kuola: Kyllä, suklaa on ruokaa. Hyvin menee aina ensimmäiseen lipsahdukseen asti, sitten seuraa toinen jne. Mutta nyt en lipsu!

Nonni, ajattelin kertoa kaikille että tein ruokaremontin ja esim. lounallalliseksi syön lihaa ja kasviksia nykyään. Ja päivälliselläki yritän katsoa että joko kalaa tai kanaa löytyisi lautaselta. Sokerihimo on vähitellen laskenut :) Välillä tekee mieli suklaata, mutta pidän itseni kovana enkä osta / syö. Paino pysyy tuossa 59.8 kg kohdalla. Vihdoinkin paranin pitkästä flunssasta joten aloitin taas liikkumaan :) Cardiota tulee aikas paljon harrastettua ja ensi viikonloppuna pitäisi mennä juoksemaan pitkästä aikaan. Nyt kun pääsen Tampereelle joululomalle niin pääsen juoksemaan mielin määrin :)

Jaksakaan vaan tytöt vaikka alussa voi tehdä tiukkaa!!! :D

Nyyh minun aloitukseni saa pienen viiveen. Kävin eilen ottamassa sikapiikin ja nyt on käsi kipeä ja kuume iski tänä päivänä. Masentavaa kun eilen jäi treenit väliin käsikivun takia ja nyt sitten viivästyy tämän kuumeilun takia. Toivottavasti ei kuume tästä nouse ylemmäs ja meneepi ohi parissa päivässä niin pääsisin minäki treenailemaan.

Mutta stemppiä teille aloitukseen!! :)

pitkällisen harkinnan jälkeen tuun mukaan mäkin. tää:jahas: vaatii aikamoista omistautumista ja itsekuria, varsinkin kun sattuu olemaan tällänen sokeri- ja rasvahiiri..mut ajatuksena oli aloittaa tammikuun puolella, heti kun oon saanut muuton jälkeen uuden kodin ees jonkinmoiseen kuntoon..

Mää oon kans mukana, mutta alotan tammikuussa kun pääsee paremmalle salille ja muuttokin on sitten ohi. Vähän jos pääsisi timminpään kuntoon :)

I'm in!
En ole ihan kesäkuntomentaliteetilla liikenteessä, mutta kesä on hyvä vihoviimenen takaraja. Pituutta on 170cm ja painoa 66,5kg. Tavote jossain 60kg paikkeilla. Käyn salilla 2-3x/vk rautaa pumppaamassa ja puolisen tuntia crosstraineria. Lisäksi 2x rugbytreenit ja 1x combat fitness. Luulen liikkuvani tarpeeksi kun treenipäiviä tulee se 5-6. Pakkasten salliessa yritän myös käydä juoksemassa, intervalleja lähinnä kun se on mun lajin kannalta tasasta juoksua järkevämpää.

Enemmän lihasta, vähemmän rasvaa, kiitos. :puntti:

Syömisten kanssa olen varmaan jokseenkin, krhm, metsässä. Aamupala tulee skipattua, koska en ehdi (ah, peiton alta on niin vaikea kammeta ylös), lounaaksi koulusafkaa (välttelen perunaa ja vaaleaa leipää, paljon salaattia), välipalaksi pari ruisleipää leikkeleineen. Toista lämmintä ruokaa harvemmin viitsin vain itselleni tehdä, mutta jos, niin se on yleensä esim. kanawokkia. Yleensä tulee korvattua esim. raejuustolla. Illalla sitten mysliä ja rasvatonta jugurttia. Jokunen hedelmä päivän aikana menee myös.

Herkkuja tulee harvemmin syötyä, mutta en mikään totaalikieltäytyjä niiden suhteen ole ;)

Ja mukana olen myös!

Paino 70kg, pituus 166cm
Paino laskekoot tai nouskoot, tarkotus olis vyötärö tiputtaa 75cm --> enint. 71cm.
Reidet on niin ruipelot, että tarkoitus olis kasvattaa jokunen sentti lihasta luiden ympärille, ja tunnetusti kun lihon aina mahasta, niin vyötärö kesäksi esiin!

Suklaa ja roskaruoka on aina ollu paheita. Mutta ainainen lenkkeily pelastanu kunnon lihomiselta vuosikaudet. Sillä siis mennään + salitreeni.

Mukana ollaan! Ajattelin myös alottaa vasta tammikuun alussa, kun jouluna tulee kuitenkin mätettyä taas kaikkea hyvää ihan liikaa. Tarkotus ois saada rasvaprosenttia alemmas ja pikkasen lisää lihasmassaa. Muutama kilo sais pudota kesään mennessä! :)

Mä olen kärsinyt flunssasta pari päivää, mutta nyt alkaa näyttää paremmalta ja aloitinkin aamuni maitorahkalla. En pysty kyllä syömään sitä suoraan purkista, mutta blenderin kautta vedellä ja pienellä lirauksella lighttimehua jatkettuna sen saa juotua mukavasti. Jos tekee mieli herkutella niin pistää vielä banaanin joukkoon, tulee ihanan paksua :)

Urheilupuoli tosin jää varmaan vieläkin väliin, kun sen verran yskityttää. Ollaan menossa joulun jälkeen viikoksi leville, ja ajattelinkin että siitä lähtee mukavasti liikunnatkin taas käyntiin kun viikon viihtyy ensin päivät rinteessä ja illat tanssimassa 8) Ja jos joululahjaksi sais vaikka kuntosalikortin...

Kuinka moni uskaltaa laittaa tänne kuvansa? Jos joku muukin lähtee leikkiin mukaan, niin lupaan postata ennen- ja toivottavasti jossain vaiheessa niitä jälkeen-kuvia myös.

Minä kans! Eli tarkoituksena olisi oikeasti kokeilla niitä omia rajoja ja nähdä millaiseen kuntoon sitä itsensä saa. On tässä nyt tullut keräiltyä viime kesästä jos jonkin näköistä massaa. Itse kiristelyprojekti alkaa mullakin vasta ensi vuoden puolella. Ei muuta kun kovaa treeniä ja oikeaa ruokaa napaan niin eiköhän se siitä!:puntti:

Joo mä voisin ainaki lähteä tuohon kuvajuttuun.. Ehkä, siis jos joku muukin :) hävettäis niin paljon et pakko olis alkaa muuttaa kuvajaistansa! :puntti:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä saattaisin uskaltaa laittaa kuvia, mut vähä epäilyttää ja arveluttaa kun tää on kuitenkin avoin thread kaikille.. Laittakaa te eka ni tiedän kehtaako omia laittaa. :D :D

Liityn mukaan ehdottomasti. Joulun jälkeen olisi tarkoitus alottaa kiristely,
6 viikkoa ajattelin pituudeksi aluksi, mutta katsotaan sillain että saataisiin
sellaiset 3-5kiloa läskiä ympäriltä vekeen niin lihaksetkin erottuis.
Voisin ehkä itsekin harkita tuota ennen ja jälkeen-kuva systeemiä, mut jos joku
muu vaikka alottais :D

Vois kans liittyy, pari kilooki pois nii olis jo aika jeessi. Epämukava olo tän nassun kanssa. Aion lopettaa suklaankin mättämisen ens vuodesta, eli ei pitäis tulla liian hankalaa. Niin ja spinningin, tai muun aerobisen, vois aloittaa taas edes kerta viikkoon hyötyliikkumisten ohelle.

I'm in! Tämä thread innosti rekisteröitymään Pakkotoistoon. :) Olen kyllä lueskellut foorumia jo muutaman vuoden..
Eli ikää 19 vuotta, pituutta 163 cm, painoa 58 kg, mitat 90-74-90. En niinkään katso vaakaa vaan käytän mittana peiliä, vaatteita ja mittanauhaa. Vyötäröä haluaisin kapeammaksi ja lantiolta jenkkakahvat pois eli nuo mitat 74 ja 90 voisivat kyllä pienentyä..

Tällä hetkellä liikun noin 3 kertaa viikossa, joista yksi on salitreeni ja kaksi muuta aerobista liikuntaa, yleensä kuntopyöräilyä, lenkkeilyä tai ryhmäliikuntatunteja. Aikeissa on lisätä liikunnan määrää niin, että lihaskuntoa olisi 2 kertaa viikossa (ainakin) ja aerobista 3-4. Tavoitteista rakkaimmat ovat litteä vatsa (ah!), kiinteämpi keho (erityisesti reidet) ja pyöreämpi/muodokkaampi takamus. Ja parempi kunto, tietenkin.

Ja ne syömiset.. Olen lakto-ovo-pesco-vegetaristi (meniköhän se nyt oikein?) eli olen "kasvis"ruokavaliolla, johon kuuluu kuitenkin kala, kananmuna sekä maitotuotteet. Yleensä syön päivän aikana puuron, kaksi ruisleipäpalaa, yhden tomaatin, lautasellisen wokkivihanneksia ja soijasuikaleita, omenan ja vähän rahkaa. Tuntuu, että syön liian yksipuolisesti, mutta olen aika hukassa. Olen lapsuudessa ollut ylipainoinen ja ehkä hieman pelkään syömistä nykyisin, pelottaa, että paisun valtavaksi enkä voi kontrolloida painoa jos syön enemmän. Kuitenkin tiedän, ettei keho toimi liian niukalla ravinnolla. Toisaalta joskus repsahdan syömään roskaruokaa. Kultainen keskitie olisi siis hakusessa!

Voisin lähteä myös siihen kuvahommaan mukaan, jos jokunen muukin! :)

Niin mukana. Ja eiköhän nuo kuvatkin onnistu, vaikka joudunkin liittymään tähän "en varmana laita ekana" -kerhoon. I'll show you mine if you show me yours ;) Sinänsä tykkään omasta kropastani kauheasti, mutta voisin vähän kiristellä ylimääräisiä niin näyttäisi sitten oikein erityisen kivalta ensi kesänä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom