Kehitys on seis.

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by Mike
Tilanne on se aabo, että sä kirjoitat vain negatiivista kun jaksat edes kirjoittaa, arvostelet sitten chatissä palstan laaduttomuutta ja btw, sä et ikinä tule olemaan siinä kunnossa että pokaisit pystin, joten STFU!

Meinaatko että kiinnostas olla siinä kunnossa?

Originally posted by janne321
ihan vaan tämmönen välikysymys että ootko natu?

Kaikkihan noi on natuja. Varsinkin MEGA-LOL JJJ.

Mut mä oon ainakin ymmärtäny, että Tomi ei oo efua vahvempaa vedelly. Jotenkin vaan mä en usko sitä!:D

:offtopic: Turre, voisitko mailata mulle sen exelin? Yritin kutrin sivuita jonkun näköistä ohjelmaa saada tallennettua, mut en tietokeiden tiedostojen suhteen amatöörinä sitä onnistunut tallentamaan... Tuohon jos sais sitä exeliä, kiitos! :D.. missflightattendant@hotmail.com

Originally posted by MissFlightattendant
:offtopic: Turre, voisitko mailata mulle sen exelin? Yritin kutrin sivuita jonkun näköistä ohjelmaa saada tallennettua, mut en tietokeiden tiedostojen suhteen amatöörinä sitä onnistunut tallentamaan... Tuohon jos sais sitä exeliä, kiitos! :D.. missflightattendant@hotmail.com

Voi kuule, exel ei taida mahtua ihan hotmailin 2 megan postilaatikkoon. Ja jos oikein muistan, niin exel on osa MS office -nimistä ohjelmaa, eli tarvitset varmaan koko officen.

Originally posted by VahvaJussi
Voi kuule, exel ei taida mahtua ihan hotmailin 2 megan postilaatikkoon.

Öhöm...voi olla joo!..niinku varmaan kaikki on jo huomanneet, niin ei ole ihan meikäläisen alaa nämä tietotekniset hommelit...:rolleyes: :D

Mutta Turre, jos kehitys tyssähtää 2 vuoden treenaamisen jälkeen lähes totaalisesti, niin kyllä jokin on pielessä, eikö? No okei, näyttää siltä että syöt kyllä aika hyvin, ehkä vika piilee sitten vääränlaisessa treenaamisessa, tai levossa?

Vaihda vaikka 3- tai 4- jakoiseen ohjelmaan ja vaihtele mahdollisimman paljon liikkeitä ja toistomääriä, vaikka 2:n tai 3:n viikon välein, tjsp...

Tuli vähän kirjoitetua kärjistäen "kiihtyneessä mielentilassa" niinkun sä sen ilmaisit (vai oliko gnut, en nyt muista), mutta kyllä mäkin luulen että se mun ongelma on treenissä, ton HST:n parissa oon tullut ihan ylikuntopelkoiseks ja viimeset puol vuotta on tullut hissuteltua kun mummo lumessa, it's time get back in real business!

Eiköhän se tästä, raakaa rautaa ja luolamiehen ajattelutapaa.

ja gnut, olet ihan asian järjillä, ajattelutapa vaikuttaa takuulla, mä uskon ainakin niin. Ajatellaan siis positiivisesti.

Alkais olla mulla meininki kohdallaan, vielä kun tää flunssan tai muun paholaisen tekeleen poikanen sais kitkettyä että pääsis toimeen... buranaa täytyy koittaa napsia että häipyisi.

Nonii. Tästä HST:stä vielä. Eli koko kroppa kolmesti viikossa. On esitetty väite, että natutreenaajalla lihassolun sisäinen anabolia on apaut 36 tunnin kuluttua treenistä jo siinä määrin ohi, että aletaan menettämään saavutettua etua, rasituksen kovuudesta riippumatta. Toisen väitteen mukaan natutreenaaja saavuttaa tämän maksimaalisen lihassolun sisäisen anabolian jo tekemättä suuria määriä loppuun saakka vietyjä sarjoja. Kolmannen väitteen mukaan suuret määrät loppuun saakka vietyjä sarjoja vievät vain hermoston helpommin ylikuntoon, mutta lihassolun sisäisen anabolian kestoaikaa ne eivät tuosta apaut 36 tunnista siis juurikaan pidennä.

Kuulostaa siis paperilla hyvältä natutreenaajaa ajatellen. Mutta eikö se kuulosta paperilla vielä paremmalta roinatreenaajaa ajatellen? Lihasryhmän kerran viikossa palasiksi treenaava roinaaja kehittyy paremmin kuin samoin treenaava natu. Lihasryhmän kolmesti viikossa HST:llä pumppaava roinaaja kehittyy paremmin kuin samoin treenaava natu. Eikö em. väitteiden mukaan pitäisi roinaavan HST-treenaajan kehittyä näistä kaikista varianteista kuitenkin kaikista parhaiten ja nopeiten? Onko roinatreenaaja, joka käy maanantaina ruoskimassa palasiksi hauikset ja kyynärvarret ja tiistaina takareidet ja torstaina olkapäät, laiska ja tyhmä vai molempia, kun joutuu kuukauden päästä pitämään lepoviikon saadakseen hermoston ylikunnon laukaistua? Vai onko HST hömppää? Vai onko HST:n aika vasta tulossa? Vai onko se ihan vitun sama millä kahvalla vetää kunhan vetää niin perkeleesti, jos kroppa tulvii muutenkin ulkoisesti annostellusta testosteronista, insuliinista ja kasvuhormonista 24 h/vrk teki sitten taikka ja vaikka keskitettyä vaijerihauiskääntöä taikka kaivoi nenää? Mielipiteitä? Tutkimuksia?

Onko niitä HST:tä veivaavia HC-spodareita muuten muita kuin tämä Boris Kleine, joka ei ole kovin kleine?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by strong
HST on täyttä paskaa ja perustelen väitteeni: Se nyt vaan on niin ja siksi sen noin laitoin.

Ei se noin mene, olet ymmärtänyt traumaattisen WSB-metodin väärin! Minun vuoro: ei se tanko lennä kahden päivän päästä sillä tavalla kun viikon päästä! :vitsihuumori:

Voi kuule, exel ei taida mahtua ihan hotmailin 2 megan postilaatikkoon. Ja jos oikein muistan, niin exel on osa MS office -nimistä ohjelmaa, eli tarvitset varmaan koko officen.

Ja jos oikein näsäviisaaksi käydään, niin Exel on kävelysauva, eikä sillä ole mitään tekemistä tietokoneiden kanssa. Mutta oikeassa olet, ei se hotmailin postilaatikkoon mene.

Originally posted by Hannibal

Onko niitä HST:tä veivaavia HC-spodareita muuten muita kuin tämä Boris Kleine, joka ei ole kovin kleine?

Kiva linkki. Lukekaapa nuo jutut ja sanokaa, kannattaako äijää edes mainita HST:n yhteydessä?

"I love pushing myself beyond my limits. See how much I can take. Just continue when everybody else bails out and every fiber of your body is in pain and screams for mercy."

"Always when I get a little bit moody I go to the gym, have a hardcore leg workout until I drop and puke my soul out on the toilet and afterwards I feel dead, but good again."

Mutta omilla sivuillaan mies kyllä sanoo: "War auch erst sehr skeptisch, da ich eiegntlich immer dachte man muß immer 100% geben, aber dieses HST funktioniert echt ganz gut!" Korjatkaa joku tämä vajavainen suomennos: "Olin skeptinen, koska olin aina ajatellut, että pitää antaa 100%, mutta HST toimiikin hyvin". Hän käyttää kuulemma HST:tä offsiisonilla.

Katos, perkele. Strongin viesti otti ja hävisi. Hallelujaa ja puolen minuutin palautuksella.

Turre, jos luovutat, mörkö sinut syököön.

Tuossa on unohdettu, mutta erinomainen threadi, kun suunnittelet uutta ohjelmaa. Sisua, ukkeli.

Originally posted by Stu
Ja jos oikein näsäviisaaksi käydään, niin Exel on kävelysauva, eikä sillä ole mitään tekemistä tietokoneiden kanssa.

Ja jos oikein hifistellään, niin Exel on pesäpallomaila, jolla voi lyödä näsäviisasta vastapalloon. KUOLEE! :kuola:

Originally posted by Tomi
En ole natu, mutta en myöskään mikään hc-roinaaja. :)

Oon tääs monesti miettiny että mitähän tuo HC tarkottaa, olisko hardcore??

Originally posted by Stu
Ja jos oikein näsäviisaaksi käydään, niin Exel on kävelysauva, eikä sillä ole mitään tekemistä tietokoneiden kanssa. Mutta oikeassa olet, ei se hotmailin postilaatikkoon mene.

Exel tai excel, ihan se ja sama. :rolleyes:

Originally posted by Pomme
Oon tääs monesti miettiny että mitähän tuo HC tarkottaa, olisko hardcore??

Kyllä.

Originally posted by Baarikello
Ja jos oikein hifistellään, niin Exel on pesäpallomaila, jolla voi lyödä näsäviisasta vastapalloon. KUOLEE! :kuola:
Exel tekee myös salibandy mailoja ja muita urheiluvälineitä, pwned.

Originally posted by Sale
Exel tekee myös salibandy mailoja ja muita urheiluvälineitä, pwned.

Joo...löytyypä meiltäkin pari Exelin mailaa...:zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom