Re: Re: Omat kokemukseni
Liikaa kikkailua mulle, mieluummin treenaan paljon paremmin tuntemallani tavalla (MD) kuin käytän taas monta kuukautta erityisen hyvin toimivan HST-systeemin löytämiseen ja sairastelen koko talven siinä samassa.
En menisi sanomaan; jos sarjapainot on edellisestä syklistä seuraavaan noussut selvästi ei olla voitu mennä metsään aivan täydellisesti. Voipi hyvin olla, että ylikuntoa meinasi aina pukata juuri sen takia että olin esim. laskenut painot hieman yläkanttiin ja ne oli koko ajan liian kovat. Eli tämäkin on yksi juttu minkä takia siirryin takaisin tutumpaan ja turvallisempaan MD-splittailuun: HST on jossain määrin niin pikkutarkka ohjelma (esim. sarjapainojen ja korotusten määrittämisen suhteen) että siihen perehtymättömällä voi mennä kauan ennen kuin vihdoin viimein löydetään ne kapeat eri muuttujien välit joilla ohjelma sitten potkiikin oikein kunnolla.Originally posted by Mike
Kuulostaa kovin vähän naturaalien treeniltä, eikös toi kokolailla todista että metsään mennään?
Liikaa kikkailua mulle, mieluummin treenaan paljon paremmin tuntemallani tavalla (MD) kuin käytän taas monta kuukautta erityisen hyvin toimivan HST-systeemin löytämiseen ja sairastelen koko talven siinä samassa.