Originally posted by DoomStar
Voitko mainita muutaman näistä loistotuloksia saavuttaneista. Voitko näyttää kuvia hyvästä fysiikasta, joka on saavutettu HST-treenillä. Voitko kertoa ketkä pro-tason ukot treenaa HST:lla.Mä en tiedä muita kuin palvotun Sakkeuksen, jonka fysiikkaa en ainakaan itse näe tavoittelemisen arvoisena.
1: en viitannut mitenkään yksinomaan hst-treeniin. en ole itse edes treenannut hst-treenillä. eikä tomi. etkä varmasti sinäkään?
SE EI OLLUT POINTTI. tältäkin palstalta kuitenkin löytyy kyseisen metodin ja vastaavanlaisten menestyksellisiä kokeilijoita.
2: tällä palstalla ei kovin montaa pro-ukkoa tai sellaiseksi ikinä haluavaa saati sitten siihen potentiaalin omaavaa pyöri
3: natujen ja kemikaalimiesten erotkin on huomioonotettava seikka näissä treenisysteemeissä
4: jopa pro-miehet vaihtelee treenejään jatkuvasti, myös treenijakoaan
5: vastakysymys: kuinka moni pro-ukko treenaa HD- tai -vielä kovempi juttu - MD -tyylisesti?
6: hst:ssä tietämäni mukaan todella moni sortuu siihen, ettei laske painojaan oikein tai on ylioptimistinen niiden suhteen - seurauksena palautuminen ei onnistukaan eikä juuri muukaan. sinänsä ei ole mitään syytä miksi keho ei siitä palautuisi aivan yhtä hyvin kuin jaetummasta treenistä. kokonaismäärä ja rasitusastehan sen kehon palautumisen ratkaisee.
7: Kokemuksesta viisastuneena taidan jättää tästedes kommentit laittamatta ja tyytyä seuraamaan sivusta näitä keskusteluita koska aina törmää samaan seinään. Nämä kun tuntuvat niin monelle olevan enemmän uskontoon kuin kokemukseen tai tutkimuksiin tms rinnastettavia asioita.
:haart:
edit: Sakkeuksesta tiedän, että ei treenaa hst:lla nyt. Arvostan kyseistä nuortaherraa siitä, että hän kokeilee ENNAKKOLUULOTTOMASTI uusia ja vanhoja metodeja, eikä takerru "siihen ainoaan oikeaan".