Originally posted by Hulkki
Mutta Tomin ilmiselvä ylimielisyys HST:ta kohtaan on mielestäni täysin aiheetonta. Arvostele menetelmää vasta sen jälkeen kun olet sitä itse varteenotettavan ajanjakson verran kokeillut.
Joo, toki myönnän sen, että on typerää arvostella jotain, mitä ei ole kokeillut. Mun arvostelu perustuu pelkästään hst:tä kokeilleiden kertomuksiin ja omiin luuloihin. Olen siis deivid.
No, anyway, mun tarkoitus oli aiheuttaa keskustelua aiheesta ja saada perusteluita ja hieman jotain kovien hst-treenareiden kertomuksia ja ehkä myös kuvia, lähinnä pakkislaisten. Ehkä se johtuu siitä, että ei ole kovin moni jannu tullut ja sanonut, että "perkeles, mä treenaan hst:llä" ja ollut samalla kovassa kunnossa.
HST on varmasti toimiva metodi ja tuo mukavaa vaihtelua niille, ketkä sitä haluavat. En voi väittää, että en olisi ennakkoluuloinen sellaisesta treenimetodista, jossa pitäisi pystyä treenaamaan kolme kertaa viikossa koko kroppa läpi. Suoraan sanottuna, mä en halua edes ajatella jalkatreeniä reiluun viikkoon, kun olen ne treenannut. Joo, ja tiedän, että joka kerralla ei vedetäkään piippuun sitä treeniä...
Originally posted by Hulkki
Tässä tapauksessa kyseessä on kuitenkin melko uusi erityisesti natuna treenaaville kehitetty menetelmä.
Tämä on yksi hst-treenaajien kertoma pointti, mitä en ole myöskään oikein ymmärtänyt. Miten natu voisi esim. palautua tämän tyylisestä treenistä paremmin kuin roinaaja?
Vielä kaikille: en tarkoittanut pahaa. Minulla on vain oma kusipäinen tyyli esittää välillä mielipiteeni. Vähän kuin aabolla.